• Hier kun je gezellig praten over van alles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:29 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ugh, ik verveel me....):
    Eigenlijk zou ik nu voor Frans moeten leren, maar daar heb ik geen zin in. Dat ga ik straks doen....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    Ugh, ik verveel me....):
    Eigenlijk zou ik nu voor Frans moeten leren, maar daar heb ik geen zin in. Dat ga ik straks doen....

    Ik hoef deze week niks te doen :D


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    LovesHazza schreef:
    (...)
    Ik hoef deze week niks te doen :D


    Lucky you!
    Ik heb twee weken vol met toetsen. :(


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zit ook helaas helemaal in mijn examens deze weken. Wordt er nu al gek van, en zit veel te veel afleiding te zoeken :( Heb zelfs m'n buurvrouw aangeboden voor haar online te gaan shoppen. Ze snapt namelijk niet helemaal hoe internet werkt en ik help haar dus hiermee. Vanmiddag heb ik samen met haar een paar nieuwe rokken besteld, niet echt mijn smaak, maarja zij is er erg blij mee!
    Ennnn.. Nu zit ik weer hier op Quizlet, foei ik zou toch maar weer moeten gaan zitten leren...

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Lucky you!
    Ik heb twee weken vol met toetsen. :(

    Ach arme jij :(
    Wij hebben projectweek dus vandaar :)


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Feliiicia schreef:
    Ik zit ook helaas helemaal in mijn examens deze weken. Wordt er nu al gek van, en zit veel te veel afleiding te zoeken :( Heb zelfs m'n buurvrouw aangeboden voor haar online te gaan shoppen. Ze snapt namelijk niet helemaal hoe internet werkt en ik help haar dus hiermee. Vanmiddag heb ik samen met haar een paar nieuwe rokken besteld, niet echt mijn smaak, maarja zij is er erg blij mee!
    Ennnn.. Nu zit ik weer hier op Quizlet, foei ik zou toch maar weer moeten gaan zitten leren...

    Haha zulke rokken draagt mijn buurvrouw ook xD


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    LovesHazza schreef:
    (...)
    Ach arme jij :(
    Wij hebben projectweek dus vandaar :)


    Ghehe, bedankt.(:
    Ah, wat voor projecten doen jullie???


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik moet een essay schrijven voor filosofie, huiswerk maken voor school, sollicitatiebrief maken om bij de bibliotheek te werken, op Lieke (dochterje van m'n broer passen), tekst leren voor musicalles, voor deze wedstrijd de opdracht schrijven, voor een andere wedstrijd schrijven en de wedstrijd die ik organiseer nog dingen regelen en mensen pb'en. Lang leve te veel dingen en te weinig tijd :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik moet een essay schrijven voor filosofie, huiswerk maken voor school, sollicitatiebrief maken om bij de bibliotheek te werken, op Lieke (dochterje van m'n broer passen), tekst leren voor musicalles, voor deze wedstrijd de opdracht schrijven, voor een andere wedstrijd schrijven en de wedstrijd die ik organiseer nog dingen regelen en mensen pb'en. Lang leve te veel dingen en te weinig tijd :')


    Ahh, melij met jou!!!
    Met wat jij allemaal nog moet doen val ik eigenlijk best mee.
    Ik hoop dat het lukt om alles op tijd af te hebben...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Ghehe, bedankt.(:
    Ah, wat voor projecten doen jullie???

    We moeten een project maken over een dorp, de geschiedenis, speciale gebeurtenissen enzo
    Ik heb een miniatuur versie van een dorp gemaakt waar mijn school staat :)
    Alleen heb ik maar een paar huizen gemaakt en een kerk xD


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik ga denk ik een SA schrijven in de hij/zij-vorm om in te leveren voor de opdracht :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Argh er kroop net een mier op mijn schouder :'(


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    LovesHazza schreef:
    Argh er kroop net een mier op mijn schouder :'(

    Hehe, het was enger als het een spin was geweest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wolfheart schreef:
    Ugh, ik verveel me....):
    Eigenlijk zou ik nu voor Frans moeten leren, maar daar heb ik geen zin in. Dat ga ik straks doen....


    ik moet eigenlijk ook leren ;)
    Heb volgende wk een herkansing voor Frans, omdat ik bij de oets een 1 heb gehaald :(
    Dit is alleen een van mijn weinige tussenuren, dus nu zit ik gezellig ahter deze computer ;)

    Ik ga zo beginnen aan mijn tekengedeelte voo de opdracht ;)
    O, en mijn gedicht moet af :0 ik heb het zooo druk ;)
    over anderhalve week is he pww, en dan heb ik 12 leervakken die ik moet kennen... poot little me....

    Een voodeel het project waar ik aan werk, daar heb ik echt enorm veel zin in xD Nog 364 dagen te gaan!


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehe, het was enger als het een spin was geweest.


    Een vogelspin, of een kruisspin, of.....

    een wurgslang! Grapke, wil jouw iets aandoen ;) Mijn fantasie slaat soms op hol (samen met mijn meligheid;))


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?