• Heey :)

    De meesten van jullie kennen mij i.v.m zangfilmpjes etc. Nu doe ik sinds een paar weken terug mee met Take Me Out en dit is helaas de laatste week van het seizoen ! :(

    Mijn vraag aan jullie,

    Zouden jullie willen stemmen op mij op deze site ? Alleen als jullie willen en tijd hebben natuurlijk ! :D

    https://www.facebook.com/questions/389629521149794/?notif_t=question_answer

    Ik weet niet of ik zo'n topic mag plaatsen, zo niet dan moet hij maar verwijderd worden :D



    Xx Anna

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Licet schreef:
    (...)

    Vertel me alsjeblieft dat dit gespeeld is?
    Ja dat vroeg ik me ook al af. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hebt inderdaad wel wat weg van Britt (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik hoor het vaker , terwijl ik niet mijn best doe om haar te zijn haha. Ik blijf het zelf ook gek vinden dat we van elkaar weg hebben majah Britt is Briit, Anna is Anna haha zo simpel is het. Het komt vooral door de stem , omdat die wat op elkaar lijken, waar we beiden niks aan doen kunnen hahaha XD

    Verder heb ik niks tegen Britt, maar ik ben blij genoeg met mezelf om mezelf te willen blijven hahaa

    Gestemd! Veel geluk (:


    The artist is the kid that survived.

    Gestemd. Ik vond je wel grappig. Veel succes nog! (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    buffyxangell schreef:
    Ik hoor het vaker , terwijl ik niet mijn best doe om haar te zijn haha. Ik blijf het zelf ook gek vinden dat we van elkaar weg hebben majah Britt is Briit, Anna is Anna haha zo simpel is het. Het komt vooral door de stem , omdat die wat op elkaar lijken, waar we beiden niks aan doen kunnen hahaha XD

    Verder heb ik niks tegen Britt, maar ik ben blij genoeg met mezelf om mezelf te willen blijven hahaa


    No offence, maar ik denk eerder dat ze het denkvermogen bedoelen dan dat jullie qua uiterlijk op elkaar lijken :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    (...)

    No offence, maar ik denk eerder dat ze het denkvermogen bedoelen dan dat jullie qua uiterlijk op elkaar lijken :x
    Ik vind eigenlijk beiden. Die Brit haar stem lijkt wel op de hare ergens, maar misschien is dat gewoon omdat ze beiden Nederlands zijn en dat voor mij als één pot nat klinkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha ik snap de vergelijking sowieso niet, majah het schijnt dat sommigen dat vinden XD

    Iedereen van jullie bedankt voor het steunen en noujah, bedankt voor alles !!!

    Omdat de meesten van jullie mij "kennen" van een paar zangfilmpjes, eindig ik daar liever ook mee hahaaa



    Heel veel liefs,
    Anna :)