• Vieze nagels. Je weet wel, dat er was zwarts onder zit, vuil. Dat vind ik zo vies, en als ik zie dat ik dat heb ga ik meteen opzoek naar een vijl of iets anders, whatever what, maar mijn nagels moeten schoon worden. Heeft iemand anders ook zoiets?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je kunt ook je nagels lakken..


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, altijd.


    Your make-up is terrible

    Soms heb ik zo'n bui, maar meestal ben ik te lui om het te doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik ook, ik lak ze ook om de dag. Mijn nagels zijn heel erg belangrijk. Als iemand vieze nagels heeft zeg ik erg ook gewoon iets van. Zo van "Maak je nagels schoon, of ik doe het." Luisteren ze ook nog, gnagna.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Dat heb ik ook, ik lak ze ook om de dag. Mijn nagels zijn heel erg belangrijk. Als iemand vieze nagels heeft zeg ik erg ook gewoon iets van. Zo van "Maak je nagels schoon, of ik doe het." Luisteren ze ook nog, gnagna.

    Hahaha, goed zo. x]

    @Hap
    Ik weet het, maar daar ben ik dan weer te lui voor. x']


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb altijd saté-stokjes in huis, zodat ik altijd mn nagels kan schoonmaken. Ik haat het ook xD


    Life is hard and then we die

    ik haat het wel, maar ben (meestal) te lui om het schoon te maken.

    Ik vind dat ook best wel vies jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik lak altijd mijn nagels dus ik zie het zo goed als nooit


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ook niet. Dan ga ik gelijk mijn handen wassen of het eruit pulken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hap schreef:
    Je kunt ook je nagels lakken..

    :Y)
    Maar ik vooral mn nagels omdat ik dat mooi vind.

    Ik kan daar alleen tegen als ik op scoutskamp ben of gewoon op de scouts ben. Anders wil ik dat ook liefst meteen weg.

    Unhearted schreef:
    Ik kan daar alleen tegen als ik op scoutskamp ben of gewoon op de scouts ben. Anders wil ik dat ook liefst meteen weg.

    Inderdaad, op kamp kom je er toch niet onderuit, als je ze schoonmaakt zijn ze binnen 5 minuten wel weer vies.
    Maar anders kan ik er ook niet tegen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jap, same here.


    -

    Ik vind het vies om te zien, en vraag me dan af hoe ze dat voor elkaar krijgen. Mijn nagels zijn altijd schoon enzo o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42