• Hi!

    Nou, dit moet ik even kwijt. Waarom ik dit vertel is dat ik het niet "geheim" wil houden of opkroppen, want dat heeft alleen maar erge gevolgen.
    Mijn oudere broer van tweeëntwintig heeft gisteravond een auto ongeluk gehad. Hij ligt nu in coma, ik weet niet precies wat er gebeurd is want ik wil niet luisteren, en heeft zijn been gebroken en een aantal kneuzingen. De dokters zeggen dat hij waarschijnlijk over een paar dagen wakker wordt en alles weer goed komt.

    Nou, waar ik zo bang voor ben is dat ie overlijdt. Niet dat ie daar veel kans op heeft, alleen dat ligt op een paar jaar geleden. Zeven jaar geleden, toen ik tien was, was mijn jongere broertje van vier ook onder een auto gekomen en is gestorven. Na twee jaar was ik er met moeite overheen want we hadden een erg sterke band. Ik ben dus doodsbang dat mijn oudere broer het niet haalt. Het enige wat ik kan doen is rustig zijn en hopen, ook is Quizlet een afleiding.

    Ik heb gelukkig fantastische vrienden, vriendinnen en familieleden die me steunen. Natuurlijk maakt het -het er een klein beetje beter op, als zulke lieve mensen je steunen. Hier op Quizlet heb ik ook een aantal die altijd voor me klaar staan, bedankt allemaal. Het is fijn dat ik dit nu even kan typen, dat had ik echt nodig.

    Brooke.

    Edit: Hij is vandaag wakker geworden. De dokters zeggen dat hij snel herstelt. Als het steeds beter gaat zeggen ze dat hij rond midden juni naar huis mag, misschien eerder.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 17:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Thasarine schreef:
    Heftig D:
    Sterkte!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ewijn schreef:
    Wow, dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken....
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je broer!

    & een bloem (flower)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Heel erg veel sterkte! De angst is begrijpelijk. <3


    Bad decisions make good stories.

    Je weet dat ik er voor je ben hè liefie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hij is wakker [: Ik kan gewoon niet uiten hoe blij ik ben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Hij is wakker [: Ik kan gewoon niet uiten hoe blij ik ben.

    Nou gelukkig maar. Nog heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Liberacorpus schreef:
    Wow, wat ontzettend heftig.
    Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent, vooral gezien wat er met je broertje gebeurd is. Maar als de dokters zeggen dat het allemaal goedkomt, is dat waarschijnlijk ook zo. Heel veel sterkte! <3


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heel veel sterkte!

    Pabiloso schreef:
    Jeetje, sterkte.


    Dit is inderdaad wel heftig, ja!
    Ik hoop voor je dat het goed komt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel, heel veel sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Hoe is het nu met je broer? :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien is het handig om in je beginpost te zetten dat hij weer wakker is. Dat willen mensen vast en zeker weten en niet iedereen leest het hele topic door ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, inderdaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Haha, inderdaad.

    Veel sterkte en ben blij voor je dat hij weer wakker is :d


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jeetje, heftig! Hopelijk hersteld je broer snel en mag die hopelijk eerder naar huis! Sterkte alsnog!