• Ik probeer alleen Joyce te verdedigen,maarja ban me maar,scheld me maar uit,ben maar tegen mij

    [/slot]

    Dude ,, De helft van de Mod's blijft mij maar waarschuwingen geven selfs als ik niks doe ,,gwn omdat se me niet mogen ¬¬
    Ik staa ook aan jullie kant ^^


    Crack a bottle

    Joyce heeft Bomm een soort van bedreigt?


    Bored.

    je hebt gelijk, ik kreeg een forum ban, terwijl ik nog nooit 1 waarschuwing had gehad, en ze mogen mij niet en een vriendin van mij al HELEMAAL niet .. het is idd wel oneerlijk, en toen opende ik een topic, net zoiets als jij nu doet, ik dat ik het oneerlijk vond, en praatte dus over de mods, en tja, gesloten plus waarschuwiong ;), Ik vind het ook niet kunnen hoor ;), En ik sta bij jou en Joyce =)

    xx(K)


    Every tear falls down for a reason.

    Dude ,, De helft van de Mod's blijft mij maar waarschuwingen geven selfs als ik niks doe ,,gwn omdat se me niet mogen ¬¬
    Ik staa ook aan jullie kant ^^


    Dankje,dat is bij Joyce ook.

    En zij kan het niet zegggen omdat ze een (forum)ban heeft --'

    Joyce heeft Bomm een soort van bedreigt?


    O_o

    Wrm doen de mods eigenlijk zo ik heb ook al vaak een waarschuwing gekregen echt beu!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Wrm doen de mods eigenlijk zo ik heb ook al vaak een waarschuwing gekregen echt beu!

    idd

    (...)

    Dankje,dat is bij Joyce ook.

    En zij kan het niet zegggen omdat ze een (forum)ban heeft --'

    Jaa IK HAD PRESIES HETSELFDE,,
    Wnt die iemand van NOELxLOLLY die se helemaal niet mogen bn ik duss ,en toen kreeg ik ook een forumban terwijl ik niks had gedaan en toen gaf Noel daar duss haar mening over voor mij en toen kreeg sei ook gelijk een forumban¬¬
    Egt lelijk..


    Crack a bottle

    Ahmm Bomm&Joyce zijn allebei friends van mij aber, ik weet nog niet zo zeker of Bomm dat wel zou doen. Misschien was Joyce zó boos op Bomm door die waarschuwing ofzo dat ze zélf idunoo zo'n gesprek gemaakt. Is niet moeilijk hoor, jetypt gewoon hun nickname en zet er dan wat vuile woorden in om ze in een zwart licht te zetten. Ik weet er niets van, und jij eigenlijk ook niet dus ik snap niet waarom je hier een topic over maakt want hier komt ten eerste ruzie van en ten tweede mag jij je er eigenlijk gewoon niet mee moeien want dit is iets tussen Bomm&Joyce en niet met jouw erbij betrokken am i right?

    dude ik vind mods best wel eng de laatste tijd
    EN IK HEB AL 2 WAARSGUWINGE en weenie wrm ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk eerlijk gezegd dat de mods altijd wel een reden hebben. Niet dat ze je haten en je daarom willen 'kloten', maar omdat je ook werkelijk iets mis hebt gedaan. Misschien moet je zelf maar eens vragen waarom je precies een waarschuw hebt gekregen [/tegen joyce.], inplaats van ruzie te zoeken >< Je weet waarschijnlijk niet wat je mis hebt gedaan, ookal heb je wel degelijk wat mis gedaan, snap je? <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ahmm Bomm&Joyce zijn allebei friends van mij aber, ik weet nog niet zo zeker of Bomm dat wel zou doen. Misschien was Joyce zó boos op Bomm door die waarschuwing ofzo dat ze zélf idunoo zo'n gesprek gemaakt. Is niet moeilijk hoor, jetypt gewoon hun nickname en zet er dan wat vuile woorden in om ze in een zwart licht te zetten. Ik weet er niets van, und jij eigenlijk ook niet dus ik snap niet waarom je hier een topic over maakt want hier komt ten eerste ruzie van en ten tweede mag jij je er eigenlijk gewoon niet mee moeien want dit is iets tussen Bomm&Joyce en niet met jouw erbij betrokken am i right?


    Ik mocht van Joyce,en Joyce zou dat nooit doen!

    Joyce heeft het tegen mij gezegd dat ze Bomm niet bedreigde gewoon haar mening verdedigen.

    Ahmm Bomm&Joyce zijn allebei friends van mij aber, ik weet nog niet zo zeker of Bomm dat wel zou doen. Misschien was Joyce zó boos op Bomm door die waarschuwing ofzo dat ze zélf idunoo zo'n gesprek gemaakt. Is niet moeilijk hoor, jetypt gewoon hun nickname en zet er dan wat vuile woorden in om ze in een zwart licht te zetten. Ik weet er niets van, und jij eigenlijk ook niet dus ik snap niet waarom je hier een topic over maakt want hier komt ten eerste ruzie van en ten tweede mag jij je er eigenlijk gewoon niet mee moeien want dit is iets tussen Bomm&Joyce en niet met jouw erbij betrokken am i right?


    agree.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ik mocht van Joyce,en Joyce zou dat nooit doen!


    Jaah dat kan jij hier nu wel zeggen omdat je een vriend van d'r bent aber ik ook maar ik beschuldig nóóit of te nimmer iemand als ik er het fijne niet van weet ^^ Zou jij beter ook niet doen [/Hinthint]