• Ik probeer alleen Joyce te verdedigen,maarja ban me maar,scheld me maar uit,ben maar tegen mij

    [/slot]

    (...)

    Ik heb het gesprek gelezen!

    gij denkt dat Bomm altijd ozo lief is en omdat ze mod is en 3 uur achter haar pc zit denkt gij dat ze alles is!

    Jezus, zeik niet!
    What the fuck is mis met jullie allemaal, zeg!
    Laat iedereen lekker hun leven lijden!
    Dit is verdomme iets tussen Bomm en Joyce!
    En niet voor ons allemaal bestemd!
    Laat het gewoon gaan! ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Jezus, zeik niet!
    What the fuck is mis met jullie allemaal, zeg!
    Laat iedereen lekker hun leven lijden!
    Dit is verdomme iets tussen Bomm en Joyce!
    En niet voor ons allemaal bestemd!
    Laat het gewoon gaan! ><


    ik mocht het van joyce.en ik doe het.verder boeit dit me niks

    (20:09) ◊ Bomm: ga nederlands leren doeii
    En dát zeg ik als ik Nederlands ga leren, you know, dat ene vak ^^
    (19:59) ◊ Bomm: wáárom blijf je op quizlet? Ik zie áltijd die topics van je dat je het zo haat, dom vind, gemeen vind, oneerlijk, waarom ga je dan niet gewoon naar een site waar je dat allemaal beter vind?
    Dát heeft ze ook al aan mij gevraagd hea, en dat is doordat er vele mensen zo irritant doen voor de regels of als ze hun vriendjes bannen enzoo ;-) Deal with it, Bomm heeft hier NIETS verkeerd gedaan.
    (20:00) ◊ Bomm: waarom ga jij met die ego van je neit lekker naar vampirefreaks ofzo >.< ik word echt schijtziek van jou
    Sorry but, ik kan erg goed begrijpen dat ze diet hier zegt --'

    Maar merel het is niet een hele slimme zet om je er ook nog eens tussen te mengen, het is ook niet goed voor mij..! Sorry miss ben ik nou egoistish maar al dit heeft ook weer slechte invloed op mij..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weetje ,Ik mogt Bomm tog al niet ><
    VInd der arrogant ,,EN nu moet je opleeten ,,als Bomm dit leest Krijg ik meteen weer een forumban ¬¬


    Crack a bottle

    (...)

    leest gesprek dan!


    LEES MIJN REACTIE DAN ^^


    En 1 daarvan is omdat ik tegen een mod had gesegt dat se zuigt XD
    Daar kan ik dus echt niet tegen. Bijv. ik mag een normaal lid lekker verrot schelden zonder een ban te krijgen, maar bij een mod is het gelijk een waarschuwing. Dat vind ik dus niet kunnen. =,=

    Levenloos.


    blame the bully.

    Maar merel het is niet een hele slimme zet om je er ook nog eens tussen te mengen, het is ook niet goed voor mij..! Sorry miss ben ik nou egoistish maar al dit heeft ook weer slechte invloed op mij..


    op jou O_o

    Oke dan moet het maar zo.

    HOUD JE ERBUITEN OFZO!O.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Daar kan ik dus echt niet tegen. Bijv. ik mag een normaal lid lekker verrot schelden zonder een ban te krijgen, maar bij een mod is het gelijk een waarschuwing. Dat vind ik dus niet kunnen. =,=


    idd!

    mods zijn ook maar mensen

    Is dit niet een beetje heel erg privé?
    Hallo, ik ben een buitenstaander, maar zoek dan de hele zaak uit :Y)
    Met Joyce én Bomm ;)
    [Mening!]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Daar kan ik dus echt niet tegen. Bijv. ik mag een normaal lid lekker verrot schelden zonder een ban te krijgen, maar bij een mod is het gelijk een waarschuwing. Dat vind ik dus niet kunnen. =,=

    Joa XD Dat vond ik duss ookal ,, En toen sei ik dat.. EN toen werd se nog kwaader ,En toen vond ik dat discriminatie ,,maar daar was se het niet mee eens ,,en toen had ik weer bijna een waarschuwing te pakken ><


    Crack a bottle

    (...)Daar kan ik dus echt niet tegen. Bijv. ik mag een normaal lid lekker verrot schelden zonder een ban te krijgen, maar bij een mod is het gelijk een waarschuwing. Dat vind ik dus niet kunnen. =,=


    Jah like dôh --' Jezus, leren jullie nu écht niets? Ga het dan tegen een mod zeggen als er iemand jullie verrot scheld --' Die word heuswel aangepakt!

    (...)

    op jou O_o

    Jea je reageerd. ja op mij Charissa eef joyce siham ja het Groepje a zo worden we al genoemd, hoe meer mensen zich ermee gaan bemoeien hoe moeilijker het toch word zo worden wij weer aangezien voor onrust stokers, voor zover ze dat nog niet van ons denken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.