• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrea 'Andi' Skylar Valencia
    'Wat jammer dat je ze niet mocht meenemen. Maar misschien is het ook wel beter een school is niet echt een plaats voor feniksen is het wel?' Zegt ze. op zich had ze wel gelijk, maar het zou leuk geweest zijn toch. 'Ja daar heb je wel gelijk mee, mar an had ik een staf gehad met een faniksveer kern. Een feniks Patronus en een Feniks huisdier.' Zeg ik grinnikend. 'Plus ze zijn handig. ze zijn super slim betrouwbaar en behulpzaam.' 'Heb je al zin in dit jaar?' Vraagt ze dan. Ik kijk haar aan. 'om eerlijk te zijn wel. Ik wil wel weer nieuwe spreuken leren en hopelijk hebben we dit jaar wel leuke leraren aangzien ze soms wel gewisseld worden. Maar ja en ik heb natuurlijk zin in het aankomende Zwerkbal jaar.' Zeg ik met een grijns. 'En jij? heb jij zin in dit schooljaar?'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ashanti Stevens

    'Dat zou wel raar kunnen zijn, geloof ik. Maar aangezien ikg een gezelschap zie, zou ik je graag vergezellen, als er niemand op je zal staan wachten natuurlijk.' Hij kwam wel heel erg... onschuldig en niet arrogant over voor een slytherin, ik dacht dat ik hem tijdelijk mocht, tot ik een permanente keuze in mijn hoofd kon maken. 'Je zegt het maar, ik heb trouwens absoluut geen hulp nodig, ik ben een groot meisje,' zei ik met een mysterieuze glimlach.


    Albus Severus Potter

    'Dat zou wel raar kunnen zijn, geloof ik. Maar aangezien ik geen gezelschap zie, zou ik je graag vergezellen, als er niemand op je zal staan wachten natuurlijk.' 'Waarom zou ik het vragen als ik al iemand had?' dat kwam er misschien wel heel erg bot uit. Niet precies zoals ik had gedacht.
    'Je zegt het maar, ik heb trouwens absoluut geen hulp nodig, ik ben een groot meisje,' ja dat was zeker, ze zat een paar jaar hoger als mij en ik durfde te wedden dat ze ook nog overal goede punten haalde. Het enige wat ik had was een beroemde vader. 'Sorry dat was gewoon gemeen.'

    Aislyn Yael Longbottom

    'Ja daar heb je wel gelijk mee, maar dan had ik een staf gehad met een feniksveer kern. Een feniks Patronus en een Feniks huisdier.' dat zou inderdaad wel grappig zijn. . 'Plus ze zijn handig. ze zijn super slim betrouwbaar en behulpzaam.' 'En laat niet weg dat ze zichzelf verbranden zodra ze doodgaan, en ze komen gelijk weer tot leven.' ik vroeg aan haar of ze zin had in het schooljaar. 'Om eerlijk te zijn wel. Ik wil wel weer nieuwe spreuken leren en hopelijk hebben we dit jaar wel leuke leraren aangezien ze soms wel gewisseld worden. Maar ja en ik heb natuurlijk zin in het aankomende Quidditch jaar.'
    'Hmm ik weet het niet. Ik weet niet meer echt welke vakken je hebt gekozen. Maar Herbology wordt dit jaar natuurlijk weer gegeven door mijn vader, jammer genoeg. Weet je eigenlijk is het best vreselijk om les te krijgen van je ouders. De rest denk ik dat het niet echt verandert is. Charms weer door Goyle denk ik dus dat gaat niet geweldig worden.' Goyle trok altijd de Slytherins voor, en dan ook echt altijd. 'En jij? Heb jij zijn in dit schooljaar?' ik knikte gretig. 'Ja. Het is zoveel beter als zolang thuis zitten. En natuurlijk Quidditch. Weer teamcaptain. Ik denk dat mijn ouders echt gek zijn geworden door mijn gezeik over dat ik niet heb kunnen oefenen deze vakantie.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MinnieMouseX schreef:

    Mabel Djonna Carter ll Slytherin


    'Hallo,' zei Eira als eerste. 'Redelijk. Ik heb alle spullen, maar ik was toch liever buiten school gebleven bij jullie en de rest,' gaf Eira daarna als antwoord op mijn vraag. Eira en Davina zijn mijn mede-Deatheaters hier op school en automatisch ook spionnen. Ik mag ze wel. Maar meer denk ik ook niet.
    Eira haalde een stuk perkament tevoorschijn. Ik keek ernaar. 'Ik heb een bericht gekregen van de Lord,' zei ze zachtjes. Mijn ogen werden groot. 'Vertel,' zei ik en ik ging zitten. Ik was best benieuwd naar waar het over zou gaan. Zou het te maken hebben met onze taak als spionnen? Vast wel. Waarom zou hij Eira anders een bericht sturen?


    Davina Morgan Morley (Lestrange)
    De blik van Davina werdt al snel gevestigd op iemand die begon te praten, het was Mabel. "Hallo." Haar krankzinnige grijns speelde nog steeds op haar lippen. Ze had gehoort wat Mabel had gezegd en was langzaam stopte ze haar toverstok terug in haar zak en werdt haar aandacht op Mabel gericht. Bericht van de Lord, ze was benieuwd wat die wou. Het moest iets belangrijks wezen dat kon niet anders. Ze keek heel koel naar Mabel, maar zo keek ze naar iedereen, al keek ze wel soms met andere blikken op de Gryffindor's Ravenclaw en Huffplepuff. Dan keek ze altijd kil en meedogenloos. Ja, haar moet je zeker weten niet kwaad maken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ashanti Stevens

    'Als je niet bijt, bijt ik niet terug,' lachte ik het weg. Ik nam mijn koffer weer vast en knikte naar hem. Mijn uil maakte een verveeld geluidje en kreeg ervoor een tikje tegen zijn kooi, hij moest nu niet vervelend gaan doen. Snel trok ik nog even mijn jurk op zijn plek en liep rustig naar de trein, met het doel dat hij me in zou kunnen halen als hij me niet compleet gestoord vond. Ik voelde mijn wand, hij leek te tintelen, te hopen dat we er snel zouden zijn, als hij net zo hard als ik hoopte dat ik hem eindelijk weer zou mogen gebruiken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Albus Severus Potter

    'Als jij niet bijt, bijt ik niet terug.' goh dat had ik zo al kunnen vertellen. Je kan iets niet terugdoen als de ander dat niet heeft gedaan. Ze liep richting de trein en mijn koffer half achter me aanslepend half dragend liep ik achter haar aan. Mam en pap stonden ondertussen al bij mijn ooms. 'Loop eens niet zo snel. Ik weet niet hoe het met jou zit maar mijn koffer is niet bepaald licht te noemen.' we liepen de trein in en zochten samen naar een lege coupé, en ondertussen kwamen we de coupé tegen waar er zo te zien een Weasley/Potter bijeenkomst gaande was. James, Hugo, Fred en nog een meisje dat ik vaag herkende uit het Gryffindor Quidditch team zaten in de kleine ruimte. 'Wacht ik ga even hallo zeggen.' ik liet mijn koffer staan en deed de deur een beetje open. 'Hii.'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 19:10 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Gwaine Waters

    'Ach meid als je ook maar durft weg te sluipen ga ik je achterna en til ik je de Great Hall binnen. En geloof me maar dat ik dat doe.' ik zag mezelf de zaal al binnenkomen met Allison in mijn armen. Waarschijnlijk zal iedereen eerst verbaasd kijken en dan bang zijn dat er iets ernstigs aan de hand was. Allison begon een verhaal te vertellen over hoe ik altijd het irritantste kind van wereld was. 'En bedankt, je hebt jezelf zeker niet meegeteld in irritant zijn want je kan er best wel wat van.' ze ging met haar hoofd op mijn schoot liggen. 'Lig je lekker zo kleintje?' mijn hand ging afwezig door haar haar heen terwijl ik me bedacht wat ik precies moest gaan zeggen tijdens mijn speech. Natuurlijk het gebruikelijke, dat kon ik niet weglaten, maar verder had ik niet zo veel om te vertellen.


    Allison Cecilia Evers

    Even moest Allison lachen. "Ja vast! Dat moet ik gaan geloven?" Eigenlijk geloofde ze Gwaine wel, hij zou dit gaan doen, maar toch haar onderbewustzijnde zei gewoon nee dat zou hij echt niet doen, niet tegen zijn lieve vrouw. Ze hoorde hem zeggen dat zij net zo irritant was en ze stak haar tong even naar hem uit. "Ja heerlijk papa" beantwoorde ze. Ze voelde hoe zijn heerlijke, beetje ruwe hand door haar haren streek en even sloot ze weer haar ogen. "Misschien moet je maar iets vertellen, over de nieuwe lerares!" zei ze plotseling zomaar. Dit was geheel onbewust, want eigenlijk zat ze al jaren te denken om lerares te worden op Hogwarts, lerares Spreuken & Bezweringen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Gwaine Waters

    'Ja vast! Dat moet ik gaan geloven?' 'Je hoeft het niet perse te geloven zolang je maar weet dat het eraan zou komen.' ik zal het zeker doen als het zover zou komen. Zonder te twijfelen. 'Ja heerlijk papa.' ik keek haar even vreemd aan, tot ik weer besefte dat ze het niet kon zien. 'Papa?'
    'Misschien moet je maar iets vertellen over de nieuwe lerares!' het kwam eruit alsof ze er niet over na had gedacht. Gezien er dit jaar helemaal geen nieuwe lerares was. 'Je weet toch dat er geen nieuwe mensen zijn dit jaar hé?' er klopte iemand op de deur. 'Wacht even ik moet opendoen.' ik legde haar voorzichtig van me af en liep naar de deur. De deur zwaaide met een beweging van mijn wand automatisch open en daar zag ik Logan staan, de Charms professor en hoofd Slytherin. 'Hallo Logan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ashanti Stevens

    Ik had niet zo veel haast, ik keek om me heen, maar ik zag niemand van mijn 'vriendengroepje', ik herkende veel leerlingen uit mijn common room, maar met de meesten had ik niet zoveel op. Ik werkte weinig voor de hoge resultaten die ik haalde, wat er voor zorgde dat ik niet constant met mijn neus in een boek zat en soms een beetje uit de toon viel. De meeste Ravenclaws waren harde werkers, ik studeerde makkelijk. Albus stopte bij een coupé waar ik zijn al te bekende familieleden zag zitten. Hij leek er vertrouwd mee, ik kon alleen aan ongemakkelijke 'hallo' toevoegen aan zijn vrolijkere begroeting en hoopte dat ik geen vragen kreeg.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Logan Ann Goyle
    De deur vloog vanzelf open en daarachter trof ik Gwaine aan. 'Hallo Logan.' Ik glimlachte naar hem, met mijn liefste lach.
    'Hallo Gwaine.' Zonder te vragen of ik binnen mocht komen, stapte ik de drempel over. 'Fijne vakantie gehad?' Echt geïnteresseerd was ik niet, maar dat liet ik niet blijken, doordat ik hem aan bleef kijken. Stiekem was ik opzoek naar zijn vriendin, tot ik merkte dat die ergens achter in de kamer zat. 'Aha. Is dit de zo geroemde vriendin van professor Waters?' Met nog steeds een even grote lach stapte ik op de vrouw af, die ik een paar jaar ouder schatte als mezelf. Ik keek even over mijn schouder en maakte een goedkeurend geluidje. Daarna stak ik mijn hand uit naar de vrouw, om de hare te schudden. 'Ik heb gehoord dat je het hele jaar hier zult verblijven. Gezellig.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Allison Cecilia Evers

    Ze moest even grinniken om haar lieve man. Plotseling gingen haar ogen open toen Gwaine vroeg over de nieuwe lerares, ze slikte even en dacht even goed na hoe ze het hem moest vertellen. Gelukkig hoefde ze het niet snel antwoord op te geven want er klopte iemand op de deur. Langzaam werdt ze voorzichtig afgeduwd en zat ze nu weer rechtop op de bank. Ze hoorde hoe de deur open ging, het was Logan. "Hallo Logan, waarom kom je ons bezoeken?" vroeg ze heel rustig tegen haar, ze had gedacht in eerste instantie dat Logan een man was, maar snel had ze haar goedkeurende geluidje gehoord en kon daarvan opmaken dat het een vrouw. Ze keek richting waar de deur zich plaats vond. Allison vroeg zich echt af wat Logan kwam doen, ze had echt geen enkel idee. Heel even begon ze te gapen, maar probeerde die gaap te onderdrukken wat eigenlijk helemaal niet hielp, ze begon moe te worden. Allison hoorde wat Logan tegen haar zei en kon niet helpen om lichtelijk te blozen. Ze voelde dat Logan dichtbij haar was, haar handen had ze op haar schoot gelegd. "Ja. dat klopt! Dank u wel" een brede glimlach sierde haar gezicht. Ze wist niet dat de hand van Logan richting haar was uitgestoken.

    Nu klaar met aanpassen :)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 19:58 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Gwaine Waters

    Logan kwam binnenlopen zonder iets te vragen en even ging het door mijn hoofd heen om haar weg te sturen. Ze had hier niet echt iets te zoeken op dit moment. Maar het was misschien niet zo'n heel slim idee om haar weg te sturen want ze was nog altijd een onderdeel van deze school. 'Aha. Is dit de zo geroemde vriendin van professor Waters?' ze stond voor Allison en stak beleefd haar hand uit. 'Dat is ze inderdaad Logan. Maar ik denk niet dat het heel veel helpt om je hand uit te steken.' ik had pas tegen weinig mensen hier gezegd dat Allison blind was. Sommigen wisten het al wel van de keren dat ze hier was geweest maar Logan wist het blijkbaar niet. 'Maar mag ik vragen waarom je hier bent?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Logan Ann Goyle
    'Ja. Dat klopt! Dank u wel.' De vrouw zat met haar handen in haar schoot, terwijl ze naar een punt ergens achter me keek.
    'Zeg maar je hoor,' stelde ik haar gerust, denkend dat ze verlegen was. Dat kwam wel mooi uit, als het waar was.
    'Dat is ze inderdaad Logan. Maar ik denk niet dat het heel veel helpt om je hand uit te steken.' Ik trok verbaasd mijn wenkbrauwen omhoog, terwijl ik me omdraaide naar Gwaine. Tot er een lichtje ging branden, had ik geen idee waar hij het overhad. Ze was blind en kon me helemaal niet zien! Vanbinnen verscheen er een gemeen lachje op mijn gezicht. Dit jaar ging nog eens heel leuk worden. Van buiten probeerde ik zo goed mogelijk de vriendelijke lach op te houden. 'Maar mag ik vragen waarom je hier bent?'
    'Natuurlijk mag dat. Longbottom was in de kassen bezig om de jonge Mandragora's te verpotten. Alleen hij had niet door dat onze professor Potions binnen kwam om te vragen naar wat ingrediënten. Hij ligt nu nog bewusteloos in de kassen. Neville kwam net helemaal hysterisch naar me toe en dwong me jouw te gaan halen. Dus hierbij.' Als Gwaine er achter zou komen dat ik loog, kon ik het altijd nog op die Longbottom schuiven en zeggen dat hij verward overkwam en het daarom misschien niet meer weet. Over één ding was ik tenminste eerlijk, hij was wel degelijk met de Mandragora's bezig.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:10 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Llamarmy schreef:
    Hugo Weasley
    Ik verveelde me zo in deze coupe. Opeens zag ik buiten tante Ginny en oom Harry, tante Angelique en oom George staan. Dan moesten Lily, James en Fred hier ook ergens zijn. Ik sprong op en begon door de trein te struinen, met Owen op mijn schouder. Niet veel verderop zag ik James in een coupe zitten. Ik deed de deur open en ging bij hem zitten. "Hey!" zei ik vrolijk. Met een kort fluit geluidje sprong Owen van mijn schouder op het tafeltje. "Hoe was je vakantie?" Het was nou niet dat we het grootste gedeelte van de vakantie samen hadden doorgebracht met alle Weasley's en Potter's, maar goed. Ik haalde een hand door mijn warrige knal oranje haar en keek even naar het perron. Mijn ouders stonden nu bij de zijnen en de ouders van Fred stonden er ook. Dat gebeurde ook elk jaar. Gelukkig hoefde ik nooit de groeten te doen aan Professor Neville, zoals Lily. Meestal deed ze et niet tot haar ouders aandrongen, dan deden we het samen. Owen begon aan mijn vingers te knabbelen. Shit, de muizen zaten in mijn koffer. Dit werd een lange trip.


    LittleBirdie schreef:

    Fred Weasley Jr.
    Verwoed probeerde Caleigh uit mijn greep los te komen. Mooi niet dat haar dat ging lukken. 'Ah, Fred, laat mij los. Je plet me.' Haar gelach ontkrachtte gelijk die uitspraak. 'En ja, ik heb een fijne vakantie gehad.'
    'Mooi. Dit jaar weer lekker veel leren.' Ik klonk nogal sarcastisch, wat toch best logisch was. 'Kom we gaan bij James zitten.' Ik tilde Caleigh op en liep met haar over mijn schouder door de gangen, achter James aan. Toen we bij zijn coupé aan kwamen, zette ik eerst Calls op de bank neer, voordat ik doorkreeg dat Hugo ook op de bank zat. Ik haalde even mijn hand door zijn haren heen. 'Hey rooie,' begroette ik hem, met een grote grijns.


    Rider schreef:
    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    'Mooi, dit jaar weer lekker veel leren,' zei hij sarcastisch, helaas zonder mij los te laten. Zuchtend stopte ik met verzetten en keek hopeloos -voor zover dat kon- om mij heen. Ik kon alleen een aantal slytherins en ravenclaws ontdekken, die ons op het moment liever dood zouden zien vallen, dan dat ze mij zouden helpen: we maakten teveel lawaai. 'Kom we gaan bij James zitten.' Opgelucht knikte ik en ging ervan uit dat ik eindelijk losgelaten zou worden. Fred tilde mij echter met gemak op en hing mij over zijn schouder. Een geschrokken gilletje ontsnapte mijn mond.
    'Niet doen! Zet mij neer,' riep ik hem toe, hoewel dit natuurlijk weinig effect had. Ik begon met mijn vuisten niet te hard op zijn rug te trommelen en werd uiteindelijk neergezet op een bank in de coupé waar James zat. Ik wierp Fred een dodelijke blik toe en merkte toen op dat ook Hugo erbij was gaan zitten. Wow, familie reünie.
    'Een goede morgen,' groette ik hem en fatsoeneerde mijn haar en kleren even. 'Nou ja, goed,' mompelde ik erachteraan en gebaarde naar Fred die inmiddels ook Hugo had begroet.



    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    Ik glimlachte toen Hugo de coupe binnen kwam, hij was altijd heel aardig. "Hey, Hugo." Zei ik vrolijk en wilde net vragen hoe zijn vakantie was of ten minste het gedeelte dat we elkaar niet gezien hadden. Maar Caleigh en Fred kwamen al binnen. Ze begroette Hugo en ik zuchtte weer even onhoorbaar, daar ging mijn rustige trein reis. Nou was het niet beter om helemaal alleen te zitten, dus het viel nog mee. Albus kwam ook even langs om hi te zeggen. "Hé, broertje. Je mag er best bij komen zitten, ik weet niet met wie je al wilde gaan zitten." Zei ik voordat ik me weer naar Hugo draaide. "En hoe was jou vakantie, het gedeelte dat ik je niet gezien." De Potters en Weasleys deden veel samen, heel veel. Waarschijnlijk omdat we zo close waren en er behalve ons en mijn achternicht, bijna geen Potters waren wat jammer was. Niet dat je het ooit merkte, aangezien mijn neven nichten, tantes en ooms altijd heel aardig en gezellig waren. Oom George vond ik om eerlijk te zijn het leukst daarna oom Ron. Die twee ging ik wel missen tijdens het schooljaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gwaine Waters

    Ik zag het bij haar binnenkomen wat er aan de hand was. Het duurde langer als dat ik had verwacht. 'Natuurlijk mag dat. Longbottom was in de kassen bezig om de jonge Mandragora's te verpotten. Alleen hij had niet door dat onze professor Potions binnen kwam om te vragen naar wat ingrediënten. Hij ligt nu nog bewusteloos in de kassen. Neville kwam net helemaal hysterisch naar me toe en dwong me jouw te gaan halen. Dus hierbij.' ik moest mezelf inhouden om niet te lachen. Het was echt iets voor hun om zoiets mee te maken. Maar het was natuurlijk vrij serieus gezien we hem wel nodig zouden hebben vanavond. 'Ik zal gaan. Redden jullie het hier samen?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Allison Cecilia Evers

    Ook al was Allison blind, haar andere zintuigen waren heel sterk. Ze kon heel goed aanhoren door de klank van iemand als oprecht was of niet. Voor zoiets had ze altijd een zesde zintuig. Doordat ze blind was, dachten de meeste waarschijnlijk misschien dat ze makkelijk te overmeesteren is, maar hierdoor moet je niet laten misleiden. Als ze niet op Beauxbatons had gezeten, maar op Hogwarts, dan werdt ze zeker weten geplaatst in Gryffindor. Eigenlijk geloofde ze Logan helemaal niet, ze kon horen aan iets van de klank dat er iets geheel niet klopte. Langzaam stond ze op en met haar hand betaste ze de schouder van Logan om even te leunen een akelige gevoel bekroop haar meteen. Het voelde ijzig en heel kil aan. Heel langzaam liet ze Logan los en vond al snel haar man, ze legde twee handen neer op zijn beide schouders, dit als teken dat er iets niet klopte van wat Logan had gezegt. Als iemand loog of iemand bedroog of wat dan ook dan liet ze dit aan Gwaine merken door met haar beide handen op zijn schouders te rusten. Ze hoefde daardoor niks te zeggen. Zij en Gwaine hadden een heel sterke band. Toch loog ze zelf ook tegen Gwaine,maar dat hoefde hij niet te weten, nog niet. Ze hoorde Gwaine dat die wou gaan en dus voor een tweede maal legde ze haar handen op zijn schouders, dit keer steviger!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:06 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.