• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Gwaine Waters

    'Oh weet maar zeker dat ik dat ga doen. Als jij het niet wilt zal ik niet zeggen dat je de achternicht bent van de enige echte Harry Potter, maar je komt er dit keer toch echt niet tussenuit.' ze glimlachte en begon daarna te grinniken. Een van de schattigste geluiden die je je kon voorstellen. Jij bent er nu wel blij om he? Dat ik hier ben! Zo kan je elke nacht bij je lieve vrouw slapen, inplaats van wanneer Hogwarts jaar voorbij is.' 'Oh geloof me je kan je niet bedenken hoe blij ik ben. Ik snap niet hoe ik het ooit heb kunnen uithouden zonder jou hier. Ik weet zeker dat ik nooit zo irritant ben geweest als de leerlingen van nu zijn. Tenminste ik heb ze dit jaar nog niet gezien maar je weet wat ik bedoel is het niet?'


    Allison Cecilia Evers

    "Ik kom er heus wel tussenuit. Want dan ga ik gewoon niet naar de Great Hall toe en kan je me ook niet voorstellen aan de rest" ze stak even haar tond uit richting hem. Even moest ze weer grinniken toen ze Gwaine hoorde. "Geen idee? Misschien door over me te dromen? Gwaine, jij was altijd het meest iritante jongen op de hele wereld" lachte ze plagerig. "Ja ik weet wel van je bedoeld, maar ik zeg het nog een keer. Niemand is zo iritant als jij!" Ze grijnsde even en ging languit liggen. Haar hoofd op de schoot van Gwaine, haar voeten zaten nu aan de uiteinde van de bank. Dit was heerlijk, gewoon zij en hij alleen, alleen in hun kamer niemand die hen kon gaan storen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Gwaine Waters

    'Ach meid als je ook maar durft weg te sluipen ga ik je achterna en til ik je de Great Hall binnen. En geloof me maar dat ik dat doe.' ik zag mezelf de zaal al binnenkomen met Allison in mijn armen. Waarschijnlijk zal iedereen eerst verbaasd kijken en dan bang zijn dat er iets ernstigs aan de hand was. Allison begon een verhaal te vertellen over hoe ik altijd het irritantste kind van wereld was. 'En bedankt, je hebt jezelf zeker niet meegeteld in irritant zijn want je kan er best wel wat van.' ze ging met haar hoofd op mijn schoot liggen. 'Lig je lekker zo kleintje?' mijn hand ging afwezig door haar haar heen terwijl ik me bedacht wat ik precies moest gaan zeggen tijdens mijn speech. Natuurlijk het gebruikelijke, dat kon ik niet weglaten, maar verder had ik niet zo veel om te vertellen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrea "Andi" Skylar Valencia
    'Mijn moeder was druk bezig in de pub, men vader heeft haar bijna de hele zomer geholpen dus ik heb ze niet echt veel gezien. Maar natuurlijk was het zo druk dat ik ook weer heb moeten helpen. De rest van de tijd heb ik eigenlijk alleen in de Diagon Ally rondgehangen. Maar wel rot van je ouders. Misschien moeten we een van die draken eens op ze af sturen.' Ik grinnik door haar opmerking. Ik had wel een goede connectie met de dieren en ze luisterde liever naar mij dan naar mijn vader. Mijn vader schreef alleen maar over ze. Ik vlieg ook met ze speel met ze en verzorg ze. 'Dat is misschien een goed idee al ze merken me wel op maar ik moet zelf voor aandacht vragen anders ben ik net een geest waar ze dwars doorheen kijken. We hebben sinds voor de vakantie twee feniksen binnengekregen. Ze waren beide ernstig gewond voor stropers wat best erg vind. Dat doen ze voor de tranen. Ze zijn naar ons toe gebracht en ik heb wel mijn hele vakantie met die geweldige dieren door gebracht wat super was. Alleen hoe erg ik ook zeurde of smeekte ze mochten helaas niet mee al kon ik goed met het vrouwtje van de twee feniksen opschieten.' Zeg ik met een geote glimlach denkend aan prachtige dieren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Candira schreef:
    Davina Morgan Morley (Lestrange
    Davina keek uit het raam en snoof. Kijk die zielige kinders nou, hun ouders omhelzen en huilen. Kom op! Wees eens groot en niet zo als een baby, dacht ze in zich zelf. Langzaam had ze haar hoofd afgewend van het raam toen ze haar naam hoorde. Ze zag Eira en grijnsde even naar haar. "Hallo Eira" zei ze tegen haar heel nonchalant. Ja, Davina was altijd nonchalant tegen de Deatheaters, maar ook tegen haar mede Slytherin's. Glimlachen deed ze niet, alleen maar grijnzen. "Een geweldige dag is het niet?" zei ze. Je kon een klein sarcastische toon horen in haar stem. Uit haar zak haalde ze haar toverstok en streek met een vinger erover. Een krankzinnige grijns verscheen op haar lippen. Ja, in haar gedachten was ze een plan aan het beroeren, een plan om de Weasley's uit te schakelen en ook de Potters. Dankzij hen had ze haast geen familie meer. Ze zouden het gaan berouwen.


    MinnieMouseX schreef:
    Mabel Djonna Carter ll Slytherin
    Ik moet nu echt gaan instappen. Nu proberen mijn ouders af te schudden. 'Ik moet gaan,' zeg ik zonder ze aan te kijken. De band tussen mij en mijn ouders is eigenlijk best wel slecht. Misschien komt het omdat we alle drie niet heel knuffelbaar zijn. 'Oke. Mabel, fijne reis. Ik hoop dat je het toch nog een beetje leuk gaat vinden op school, ook al zit je tussen de modderbloedjes,' zegt mijn vader. 'Fijne reis' zegt mijn moeder, waarna ze me omhelst en mij erg verbaast maakt. Ik kom er al snel achter waarom. 'Houd je aan je taak,' fluistert ze in mijn oor en ze laat me meteen weer los. 'Nou, doeg,' zeg ik dan maar en ik stap de trein in. De band met mijn moeder is het slechtste. Die met mijn vader valt best mee. Ik loop door de trein, op zoek naar de juiste coupe. Uiteindelijk zie ik Davina en Eira samen in een coupé zitten. Ik loop er naar binnen. 'Klaar voor school?' is mijn groet aan Davina en Eira. Davina zit ook op Zwadderich, maar Eira zit op Huffelpuf. Ik snap niet echt hoe het komt dat Eira een Deatheater is en ze op Huffelpuf zit. Maar er is vast een reden voor.


    Eira Layla Morgan
    Ik grinnikte zacht, want mijn gegrinnik klonk altijd sadistisch. Ik keek naar Davina. "Zeker. Jij zit niet in een huis vol speurneuzen. Die 'vrienden' van mij proberen er altijd achter te komen wat ik nou eigenlijk verberg. Gelukkig zijn ze ook dom genoeg om te geloven dat het enige wat ik verberg een groot litteken op mijn schouder is... en Ianto natuurlijk." Ik tikte zacht op de neus van het stekelvarken op mijn schoot voor ik verder ging met aaien. Ik keek op toen ik Mabel zag binnenkomen. "Hallo" zei ik tegen haar. Ik streek mijn rok recht en keek naar haar. "Redelijk. Ik heb alle spullen, maar ik was toch liever buiten school gebleven bij jullie en de rest." Ik krabt nog eens aan mijn teken. Het jeukte en stak af en toe. Ik wist niet waarom, maar ik durfde niemand het te vertellen. Ik haalde een stuk perkament tussen Ianto's stekels vandaan, de veiligste plek die ik had. "Ik heb een bericht gekregen van de Lord." zei ik zacht. Hij was alleen mondeling geweest, maar ik had het bericht gecodeerd opgeschreven om het niet te kunnen vergeten.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Aislyn Yael Longbottom

    Zo te horen vond ze mijn opmerking wel leuk want ze begon te grinniken. 'Dat is misschien een goed idee al ze merken me wel op maar ik moet zelf voor aandacht vragen anders ben ik net een geest waar ze dwars doorheen kijken. We hebben sinds voor de vakantie twee feniksen binnengekregen. Ze waren beide ernstig gewond voor stropers wat best erg vind. Dat doen ze voor de tranen. Ze zijn naar ons toe gebracht en ik heb wel mijn hele vakantie met die geweldige dieren door gebracht wat super was. Alleen hoe erg ik ook zeurde of smeekte ze mochten helaas niet mee al kon ik goed met het vrouwtje van de twee feniksen opschieten.' Feniksen dat is zo geweldig. Ik had er altijd al echt eentje willen zien maar het enige wat ik er ooit van had gehoord was dat Dumbledore er eentje had. 'Wat jammer dat je ze niet mocht meenemen. Maar misschien is het ook wel beter een school is niet echt een plaats voor feniksen is het wel?' ik dacht aan zo'n schattig vogeltje dat in onze kamer zou staan. Nou feniksen waren niet zo heel schattig maar dan nog. 'Heb je al zin in dit jaar?'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:57 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Llamarmy schreef:
    [Kan Hugo naar Fred en de rest?]


    (Van mij mag Hugo best naar Caleigh, Fred en James komen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ga. Doegss. En vergeet trouwens niet in het praattopic te kijken.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Unimaginable schreef:
    (...)

    (Van mij mag Hugo best naar Caleigh, Fred en James komen^^)


    [Waar zijn ze?]


    Bowties were never Cooler

    (Lieve schatten,

    Deze meid moet nu ook vertrekken. Ik spreek jullie morgen allemaal wel weer, byeee xoxo)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    (Wel, Caleigh en Fred staan nog bij de ingang van de trein en James zit in de dichtstbijzijnde coupe )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ashanti Stevens

    'Dat zou wel raar kunnen zijn, geloof ik. Maar aangezien ikg een gezelschap zie, zou ik je graag vergezellen, als er niemand op je zal staan wachten natuurlijk.' Hij kwam wel heel erg... onschuldig en niet arrogant over voor een slytherin, ik dacht dat ik hem tijdelijk mocht, tot ik een permanente keuze in mijn hoofd kon maken. 'Je zegt het maar, ik heb trouwens absoluut geen hulp nodig, ik ben een groot meisje,' zei ik met een mysterieuze glimlach.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hugo Weasley
    Ik verveelde me zo in deze coupe. Opeens zag ik buiten tante Ginny en oom Harry, tante Angelique en oom George staan. Dan moesten Lily, James en Fred hier ook ergens zijn. Ik sprong op en begon door de trein te struinen, met Owen op mijn schouder. Niet veel verderop zag ik James in een coupe zitten. Ik deed de deur open en ging bij hem zitten. "Hey!" zei ik vrolijk. Met een kort fluit geluidje sprong Owen van mijn schouder op het tafeltje. "Hoe was je vakantie?" Het was nou niet dat we het grootste gedeelte van de vakantie samen hadden doorgebracht met alle Weasley's en Potter's, maar goed. Ik haalde een hand door mijn warrige knal oranje haar en keek even naar het perron. Mijn ouders stonden nu bij de zijnen en de ouders van Fred stonden er ook. Dat gebeurde ook elk jaar. Gelukkig hoefde ik nooit de groeten te doen aan Professor Neville, zoals Lily. Meestal deed ze et niet tot haar ouders aandrongen, dan deden we het samen. Owen begon aan mijn vingers te knabbelen. Shit, de muizen zaten in mijn koffer. Dit werd een lange trip.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Rider schreef:
    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    James haalde zijn schouders op en vertelde over zijn jaloers-makende vakantie. In de buurt waar ik woonde, was het niet mogelijk om te oefenen met Quidditch. Teveel muggles, straks kreeg het ministerie op mijn dak en hoewel autoriteiten mij niet echt afschrikten, was dat toch iets wat ik probeerde te vermijden. James zocht nog even naar Albus, maar ik kon hem ook niet ontdekken, dus besloot ik dat ik beter door kon lopen, op zoek naar een coupé, aangezien ik nogal in de weg stond. Op dat moment werd ik echter plots van achteren in een knuffel getrokken en werd mijn zicht versperd door een enorme oranje krullenbos. Overduidelijk van Fred.
    'Hé Calls, fijne vakantie gehad?' bevestigde zijn stem mijn vermoeden en ik probeerde mij uit de omhelzing te wringen. Die jongen was echt te sterk. Eigenlijk was het gewoon oneerlijk dat meisjes vaak minder sterk waren dan jongens.
    'Ah, Fred, laat mij los. Je plet me,' bracht ik dan ook lachend uit. 'En ja, ik heb een fijne vakantie gehad.'


    Fred Weasley Jr.
    Verwoed probeerde Caleigh uit mijn greep los te komen. Mooi niet dat haar dat ging lukken. 'Ah, Fred, laat mij los. Je plet me.' Haar gelach ontkrachtte gelijk die uitspraak. 'En ja, ik heb een fijne vakantie gehad.'
    'Mooi. Dit jaar weer lekker veel leren.' Ik klonk nogal sarcastisch, wat toch best logisch was. 'Kom we gaan bij James zitten.' Ik tilde Caleigh op en liep met haar over mijn schouder door de gangen, achter James aan. Toen we bij zijn coupé aan kwamen, zette ik eerst Calls op de bank neer, voordat ik doorkreeg dat Hugo ook op de bank zat. Ik haalde even mijn hand door zijn haren heen. 'Hey rooie,' begroette ik hem, met een grote grijns.

    [Hihi, ik ga Logan lekker irritant wezen zijn]

    Logan Ann Goyle
    Ik liep door het haast verlaten kasteel van Hogwarts, op weg naar de kamers van het schoolhoofd, Gwaine. Ergens had ik opgevangen dat zijn vriendin dit jaar ook op onze school zou verblijven. Dat vroeg om problemen met mij. Hier op school beschouwde ik Gwaine als van mij. Hij was zeker niet lelijk om naar te kijken en het is altijd leuk om met hem te dollen of te flirten. Al zou ik hem nooit gaan zien als iets anders dan een speeltje. Met een andere vrouw in het spel zou het alleen nog maar leuker kunnen worden. Misschien zou ik haar zelfs jaloers kunnen maken. Mijn mondhoeken krulden om bij het idee alleen al. Eenmaal ik bij zijn vertrekken was, klopte ik op de deur.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    'Mooi, dit jaar weer lekker veel leren,' zei hij sarcastisch, helaas zonder mij los te laten. Zuchtend stopte ik met verzetten en keek hopeloos -voor zover dat kon- om mij heen. Ik kon alleen een aantal slytherins en ravenclaws ontdekken, die ons op het moment liever dood zouden zien vallen, dan dat ze mij zouden helpen: we maakten teveel lawaai. 'Kom we gaan bij James zitten.' Opgelucht knikte ik en ging ervan uit dat ik eindelijk losgelaten zou worden. Fred tilde mij echter met gemak op en hing mij over zijn schouder. Een geschrokken gilletje ontsnapte mijn mond.
    'Niet doen! Zet mij neer,' riep ik hem toe, hoewel dit natuurlijk weinig effect had. Ik begon met mijn vuisten niet te hard op zijn rug te trommelen en werd uiteindelijk neergezet op een bank in de coupé waar James zat. Ik wierp Fred een dodelijke blik toe en merkte toen op dat ook Hugo erbij was gaan zitten. Wow, familie reünie.
    'Een goede morgen,' groette ik hem en fatsoeneerde mijn haar en kleren even. 'Nou ja, goed,' mompelde ik erachteraan en gebaarde naar Fred die inmiddels ook Hugo had begroet.


    Happy Birthday my Potter!


    Mabel Djonna Carter ll Slytherin


    'Hallo,' zei Eira als eerste. 'Redelijk. Ik heb alle spullen, maar ik was toch liever buiten school gebleven bij jullie en de rest,' gaf Eira daarna als antwoord op mijn vraag. Eira en Davina zijn mijn mede-Deatheaters hier op school en automatisch ook spionnen. Ik mag ze wel. Maar meer denk ik ook niet.
    Eira haalde een stuk perkament tevoorschijn. Ik keek ernaar. 'Ik heb een bericht gekregen van de Lord,' zei ze zachtjes. Mijn ogen werden groot. 'Vertel,' zei ik en ik ging zitten. Ik was best benieuwd naar waar het over zou gaan. Zou het te maken hebben met onze taak als spionnen? Vast wel. Waarom zou hij Eira anders een bericht sturen?


    It just takes one negative comment to kill a dream