• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vraag me soms echt af hoe het is om van die ouders te hebben die achter de computer gaan zitten en gewoon een random vakantie boeken zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over geld of wat dan ook, en dat ik dan zo heel rustig tegen mijn vriendinnen kan zeggen: "O ja, over een maand zit ik twee weken in Griekenland." Maar weet je, dat ga ik nooit meemaken. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De wereldpopulatie van slijmballen is vandaag weer gestegen.
    Ze gaan vast voor een record.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wie heeft er nou een puist in zijn oor? ô_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tja, sorry jongen, maar als je te snel wilt terwijl ik dat niet zie zitten, knal je bij tegen een muur en wordt je 10 meter achteruit geslingerd. Zo makkelijk is dat.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    gosh... i guess i Really fucked up this time, didn't i my love?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hah, dat duurde lang :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil echt meer werken, hoe wil ik anders mijn vette vakantie in Londen gaan bekostigen? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Magister, kun je als-je-blieft gewoon laden? Dank je wel! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yes, dat ging echt wel goed.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik wil zo graag weten of het waar is... en ik hoop echt dat, dat zo is.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vriendjespolitiek, vriendjespolitiek everywhere


    Some people are art and do art at the same time

    Eindelijk weekend. Nog maar drie weekjes te gaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mweh, toch best wel fijn dat ik tijdens het interview met die vrouw van dat project heel eerlijk kon zijn over verliefdheid en relaties e.d. Het lucht wel op - al had dat helemaal niet als doeleinde - als je met meer dan alleen je ouders over jouw bevindingen en voorkeuren en ervaringen kan praten. Ik schaamde mij niet eens, en dat vond ik vooral erg prettig, dan voelt het goed wat ik zeg.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 18:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pff, alles draait. Ik voel me nu al een week zo.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sommige mannen zijn zooooo irritant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.