• Oké, het is bijna twee uur 's nachts en eigenlijk hoor ik te slapen want morgen tentamen maar ik heb een idee voor een RPG en ik dacht; ik kan het beter nu meteen even uit te schrijven.

    Het idee:
    Een prettige en vertrouwde omgeving vinden is iets wat voor velen van de LGBTQ+ community een grote rol speelt in hun zoektoch naar een nieuwe woonplaats. Om hier iets aan te doen is er een initiatief gestart; het regenbooghuis. In het hartje van Amsterdam wordt het eerste LGBTQ+ only huis opgericht. Een groot complex met maar liefst 12 kamers waar alleen uitverkorenen na een uitgebreidde screening in terecht zullen komen. Het is een groot huis, met een enorme keuken en woonkamer (en overige faciliteiten). Het enige wat de nieuwe inwoners gevraagd wordt is om zo nu en dan te werken bij Palaz, de gaybar aan het einde van de straat. Wij spelen in dit RPG de twaalf jongeren (21+) die in het huis trekken. Hun studies, werk en dagelijkse leven zullen allemaal voorbij komen.


    Oké, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb het zojuist maar een beetje uitgetikt, maar niet echt heel goed uitgewerkt. Het leek mij gewoon erg leuk om eens een RPG te hebben vol met personages van de LGBTQ+ community en om het interessant te houden heb ik ook maar een gaybar erbij gepropt. Idk of dat werkt.

    Maar goed, zijn er mensen enigszins geïnteresseerd in dit idee? En zo ja, tips & toevoegingen/ideeën zijn altijd welkom! (Hulp met het topic aka lay-out ook, graag zelfs!)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 1:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Yess, maar is het alleen gay of ook voor lesbo's?

    Ik zou wel een rol nemen, dus gb / pm me maar als je topic aanmaakt. Of hou een mannelijke rol voor me bezet gehehe


    Aan niets denken is ook denken.

    Yes, girl


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Micaela schreef:
    Yess, maar is het alleen gay of ook voor lesbo's?

    Ik zou wel een rol nemen, dus gb / pm me maar als je topic aanmaakt. Of hou een mannelijke rol voor me bezet gehehe


    LGBTQ+, dus basically alles wat onder de onderstaande lijst valt ^^
    Lijst dinges


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ha, ja, maar meer omdat je het over een gaybar had. Maar kan prima ja.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ha, ja, maar meer omdat je het over een gaybar had. Maar kan prima ja.


    Ah op die manier. Bij ons wordt een gaybar niet alleen gezien als een plek voor homo's maar eigenlijk de hele community. Ik weet niet of er een andere naam voor bekend is, dan kan ik dat beter gebruiken ja!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Geen idee eigenlijk. Maar oke, miss even in de beschrijving van topic zelf zetten, dan is het wel duidelijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dit doet me heel erg denken aan Queer as Folk, oo het huis na dan.
    Ik denk dat het wel leuk kan zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Count me in


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heb je toevallig al enig idee of je dit gaat openen? Het lijkt me namelijk superleuk c:
    Ik wil je eventueel wel helpen met een lay-out


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zo te zien zijn de goede spelers al binnen :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ziegler schreef:
    Heb je toevallig al enig idee of je dit gaat openen? Het lijkt me namelijk superleuk c:
    Ik wil je eventueel wel helpen met een lay-out


    Oh als je me wilt helpen met de lay-out; graaaag. Ik wil hem namelijk best wel graag openen maar ik ben gewoon echt onwijs slecht in lay-outs haha :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh als je me wilt helpen met de lay-out; graaaag. Ik wil hem namelijk best wel graag openen maar ik ben gewoon echt onwijs slecht in lay-outs haha :3


    Wil je de info die je erin wil hebben naar me sturen in een pb? Dan ga ik wat puzzelen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb je mijn berichtje gelezen in je gb? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Heb je mijn berichtje gelezen in je gb? c:


    Yes, ik ben bezig mijn RPG's bij te werken en ondertussen voor dit RPG afbeeldingen te zoeken en tekst te schrijven haha. Denk dat ik het morgen bij elkaar heb ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Yes, ik ben bezig mijn RPG's bij te werken en ondertussen voor dit RPG afbeeldingen te zoeken en tekst te schrijven haha. Denk dat ik het morgen bij elkaar heb ^^


    Okay awesome! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking