• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vandaag zo weinig kunnen eten omdat ik ziek ben, nu heb ik honger. Iedereen is al minstens een half uur thuis maar niemand neemt de moeite om te gaan koken. x_x feed me.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Vandaag zo weinig kunnen eten omdat ik ziek ben, nu heb ik honger. Iedereen is al minstens een half uur thuis maar niemand neemt de moeite om te gaan koken. x_x feed me.


    Kom bij mij eten ;D
    Ik eet Dürüms :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zó blij dat jij geen mod bent :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maniae schreef:
    (...)

    Kom bij mij eten ;D
    Ik eet Dürüms :Y)


    YES, ik kom eraan!


    Your make-up is terrible

    Mijn vrienden laten me stikken en zeggen dat ik voor een trein moet springen... F*** them! Ik ga lekker mijn dromen waar maken, maar het doet wel ongelofelijk veel pijn aangezien mijn vrienden mijn geheimen in de school gaan verspreiden en ik me nergens meer veilig voel >.<


    I will keep watch.

    Bumpers. Het worden alleen maar erger, mensen die oude topics bumpen. Hebben ze überhaupt wel ogen om naar de datum te kijken van wanneer het topic is geopend? Er komen alleen maar meer..


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is kut >< praat ik met een jongen op die dating-site, komt opeens zijn vriendin ertussen dat ie een lul en leugenaar is en praat ik opeens met haar XD oh, please GUUURRLL, KICK HIS DAMN STUPID ASS XD
    Die klojo is zooooo de klos! Als ik had geweten dat ie een vriendin had, wat niet eens op zijn profiel staat, had ik hem echt wel geblokt. Wat een idioot XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sigh.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Haha LOL, nu is zijn profiel verwijderd XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wauw, echt wel superleuk als je halve klas een facebookgroep heeft om elkaar te helpen, en ik er dan niet eens bij mag ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Op de één of andere manier ging vandaag veel beter als ik had verwacht.^^


    •*• Lululu •*•

    Fucking assholes ._.
    Zet me er dan toch gewoon bij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil niet meer.

    Ik ben blij dat ik op kamp ga. Even verlost van mijn vervelende thuissituatie.


    26 - 02 - '16

    Jezus. Gaan we vrijdag naar Madame Tussauds, heb ik mijn iPhone niet D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.