• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou zo graag willen dat iemand mij 'ns leuk vond en ik hem of haar ook. Dat ik mij gewaardeerd en geliefd voel en dat ik mij best moet doen om diegene vast te houden, en diegene zijn of haar best ook. Dat ik intieme momenten heb en trots ben op hem of haar. Ik zou zo graag eens willen dat ik op mijn plek ben in de wereld; dat ik iets voor iemand beteken op een ongedwongen maar liefdevolle manier. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat bestaat al van het begin van het schooljaar en nu pas mag ik erbij? Das ook fijn ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vandaag drie roze koeken en twee turkse pizza's gegeten. Ik ga zo kotsen.


    i put the fun in funeral

    Daar gaan we weer, hallo donker, zwart gat waar ik steeds vaker in lijk te vallen voor korte momenten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pabiloso schreef:
    Ik zou zo graag willen dat iemand mij 'ns leuk vond en ik hem of haar ook. Dat ik mij gewaardeerd en geliefd voel en dat ik mij best moet doen om diegene vast te houden, en diegene zijn of haar best ook. Dat ik intieme momenten heb en trots ben op hem of haar. Ik zou zo graag eens willen dat ik op mijn plek ben in de wereld; dat ik iets voor iemand beteken op een ongedwongen maar liefdevolle manier. :c

    Amen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pabiloso schreef:
    Ik zou zo graag willen dat iemand mij 'ns leuk vond en ik hem of haar ook. Dat ik mij gewaardeerd en geliefd voel en dat ik mij best moet doen om diegene vast te houden, en diegene zijn of haar best ook. Dat ik intieme momenten heb en trots ben op hem of haar. Ik zou zo graag eens willen dat ik op mijn plek ben in de wereld; dat ik iets voor iemand beteken op een ongedwongen maar liefdevolle manier. :c


    AMEN.

    Nee, rot op man. Krijg je eigen fucking leven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pabiloso schreef:
    Ik zou zo graag willen dat iemand mij 'ns leuk vond en ik hem of haar ook. Dat ik mij gewaardeerd en geliefd voel en dat ik mij best moet doen om diegene vast te houden, en diegene zijn of haar best ook. Dat ik intieme momenten heb en trots ben op hem of haar. Ik zou zo graag eens willen dat ik op mijn plek ben in de wereld; dat ik iets voor iemand beteken op een ongedwongen maar liefdevolle manier. :c

    Je hebt zojuist mijn gedachten perfect verwoord.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben kapot.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik ben kapot.


    *Geeft een reparerende cyberhug*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jam, dat was lekker.


    Your make-up is terrible

    Wat zou ik graag normale ouders willen. Ouders die mij wél gunnen dat ik met mijn vriend mee mag op vakantie en het niet goedpraten dat mijn broertje naar fucking Engeland is geweest en nog steeds jaloers is. Ouders die mij niet dwingen tot dingen die ik niet wil. Ouders die achter mij staan en niet tegenover mij..


    26 - 02 - '16

    Dus.. Ik heb jou depressief gemaakt door niet met je om te gaan? Excuse me?! Jij doet zelf altijd hartstikke vervelend richting mij en ik vind het niet makkelijk om met jou om te gaan. Geef ik godverdomme mijn grenzen aan ga je een beetje lopen manipuleren. Zelfingenomen klootzak.


    26 - 02 - '16

    Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om mijn tijd morgen te ruilen. I need that money en ik vind ochtend chill. Forget it. Ikke niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    *sigh*
    Kan deze dag nog erger..

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:06 ]


    26 - 02 - '16