• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes schreef:
    Pff, ik voel wel echt dat ik sneller moe ben. Lang leve bloedarmoede *zucht*


    Ik heb 't ook gehad, echt vervelend.. Beterschap meid <3


    26 - 02 - '16

    Gisteravond was zó gezellig met jou :3 En je hebt eindelijk weer gezegd dat je van me houd. I'm so happyyyyyy


    -

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik heb 't ook gehad, echt vervelend.. Beterschap meid <3


    Thanks <3 het is ook wel een beetje mijn eigen schuld nu, maar ja, ik wilde graag gaan wandelen met het dochtertje van mijn broer, die is hier nu dus. Dan maar wat moeier zijn (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Genius schreef:
    Gisteravond was zó gezellig met jou :3 En je hebt eindelijk weer gezegd dat je van me houd. I'm so happyyyyyy


    Awwwh c:
    Komt 't toch nog weer goed


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Awwwh c:
    Komt 't toch nog weer goed

    Jaaa :3

    OT: Oh en ik heb contractverlening gekregen bij de Hema! Ik ga weer de positieve kant op ^^


    -

    Mehh, ik wil chocolade :/

    Meh, ik heb een duwtje in de rug nodig om die sollicitatiebrief te schrijven :')

    29000 post

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 19:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als ik een voodoo pop van haar maak, zal die dan werken? #rage


    Create in me a clean heart, O God and renew a right spirit within me.

    Jaimes schreef:
    Meh, ik heb een duwtje in de rug nodig om die sollicitatiebrief te schrijven :')

    29000 post



    26 - 02 - '16

    Pff, dit gaat echt niet meer zo. Ik ga gewoon slapen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik haat het als mensen die mooier zijn dan ik zeggen 'je bent mooi, ik ben jaloers'. Ik heb dan echt het idee dat ze niet serieus zijn.

    I'm still happy with my new haircut


    26 - 02 - '16

    Serieus, mijn tekening is mislukt like hell. Weggooien die handel. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ooit.... ooit ram ik met een hamer spijkers door je lichaam heen, terwijl je nog leeft. en dat doe ik met jullie allemaal.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    god wat haat ik ze


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ugh wat was vandaag een saaie dag, zo'n 5/6 uur in de bus gezeten en daarvan maar 30 minuten buiten geweest ._. ik ga never nooit meer van m'n leven naar die Rotterdamse havens