• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    You forgot me ):


    26 - 02 - '16

    Hoe is het mogelijk dat we eerst 24/7 met elkaar praten en jij dan besluit om plotseling op te houden. It's been two weeks now. :c

    Noooo! Wat een tiefus, pokke einde van Hellsing. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Silverlance schreef:
    Hoe is het mogelijk dat we eerst 24/7 met elkaar praten en jij dan besluit om plotseling op te houden. It's been two weeks now. :c

    God dat had ik ook met iemand. Ineens heel bot doen en toen niks meer zeggen, nothing. Aan zulke dingen kan ik me dus echt de pleures ergeren. Dus heb ik 'm uit mijn lijst geflikkerd zodat ik er geen last meer van heb. Hurrr.
    Ik heb zo'n vermoeden dat dit jongens zijn die denken dat ze eventueel een relatie met je kunnen krijgen maar om de een of andere reden er plots niet meer het nut van inzien en dan afhaken. Bullshit capital B, in het geval als de betreffende dame in kwestie geen fucking relatie wil maar gewoon dom tegen iemand aan wil lullen. Dom gedrag ook.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    God dat had ik ook met iemand. Ineens heel bot doen en toen niks meer zeggen, nothing. Aan zulke dingen kan ik me dus echt de pleures ergeren. Dus heb ik 'm uit mijn lijst geflikkerd zodat ik er geen last meer van heb. Hurrr.
    Ik heb zo'n vermoeden dat dit jongens zijn die denken dat ze eventueel een relatie met je kunnen krijgen maar om de een of andere reden er plots niet meer het nut van inzien en dan afhaken. Bullshit capital B, in het geval als de betreffende dame in kwestie geen fucking relatie wil maar gewoon dom tegen iemand aan wil lullen. Dom gedrag ook.

    Jep, ik snap zulke mensen echt niet.
    Maar ik krijg meer het idee dat deze knul zichzelf "beter" dan mij vindt. Arrogantie en zo.
    Achja, whatever.

    MWEEH, wat zijn die Kung Fu kostuums duur. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben toch stiekem best wel nieuwsgierig naar hoe het is om echt verliefd te zijn en als hij dan mijn hand zou vast houden.

    *zwijmel zucht*

    Helaas ben ik niet verliefd en niemand ook op mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vandaag wist het veel te dikke vriendinnetje van mijn zusje mij even de les te lezen over hoeveel kcal je minimaal moet eten om gezond af te kunnen vallen. Ga eerst zelf maar eens van alles uitzoeken over voedingsmiddelen en diëten voordat je iets tegen mij erover zegt.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:37 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Vandaag wist het veel te dikke vriendinnetje zusje mij even de les te lezen over hoeveel kcal je minimaal moet eten om gezond af te kunnen vallen. Ga eerst zelf maar eens van alles uitzoeken over voedingsmiddelen en diëten voordat je iets tegen mij erover zegt.

    Hahahaha omg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ga maar snel weg, geen zin in een gesprek...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Haha. Je denkt dat je alles weet, maar je weet niet alles. So quit that almighty and omniscient hassle.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Haha. Je denkt dat je alles weet, maar je weet niet alles. So quit that almighty and omniscient hassle.

    AMEN AMEN.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weg rots.


    Your make-up is terrible

    Mijn watjes-factor is zeer hoog op het moment.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YEAH! De paper is af. 16 pagina's! Kiss my ass ontslagbegeleiding en loopbaanbegeleiding! (puh)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury