• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bleh, ik geef het op.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pabiloso schreef:
    Ik zit nu officieel op Kung Fu Toa.


    Gefeliciteerd!
    Bevalt het je? C;


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!
    Bevalt het je? C;


    Yep, het was wel een intensieve training met veel comditie en trapoefeningen en als je conditie 0,0 is - zoals in mijn geval - is het wel even pittig. Maar op een goede manier, vind ik. (: Bedankt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht dat we nog zouden praten, maar ik moet nu echt gaan douchen en slapen. Sorry.


    26 - 02 - '16

    Alayne schreef:
    Ik word dat 'drop je foto' topic eigenlijk wel een beetje zat :')


    Why?


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Why?

    Het doet zo aan als 'n vleeskeuring...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Het doet zo aan als 'n vleeskeuring...


    Daar heb je een punt. Ik mis ook eigenlijk het normale 'post een foto van jezelf' topic, maar die zie ik nooit meer in de actieve topics. Ach ja, er bestaat tenminste nog geen 'geef een cijfer voor de persoon op de foto boven je' topic.


    i put the fun in funeral

    buuuh activiteitenweek hoort leuk te zijn, maar my god, wat wij doen is totaal niet leuk D; en morgen leuk workshops doen met de docent die mij niet mag, en ik hem niet. awesome dit:Y)

    Vinter schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt. Ik mis ook eigenlijk het normale 'post een foto van jezelf' topic, maar die zie ik nooit meer in de actieve topics. Ach ja, er bestaat tenminste nog geen 'geef een cijfer voor de persoon op de foto boven je' topic.

    Pssst, die staat bij mijn 'mijn topics' ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Vinter schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt. Ik mis ook eigenlijk het normale 'post een foto van jezelf' topic, maar die zie ik nooit meer in de actieve topics. Ach ja, er bestaat tenminste nog geen 'geef een cijfer voor de persoon op de foto boven je' topic.

    Ik vind eigenlijk dat zulke topics sowieso niet nodig zijn. Als je je al niet goed over jezelf voelt, dan helpen een paar complimentjes niet. Je moet gewoon tevreden zijn met jezelf en het is nou eenmaal zo dat er altijd mensen zullen zijn die je niet mooi vinden, maar er zijn ook altijd wel mensen die dat wel vinden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    *Sigh* ):


    26 - 02 - '16



    Deze blijft zó leuk c:

    Volgens mij heb ik mezelf 'n kromme rib gehoest 'fzo, want hij blijft af en toe echt steken D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mysteria schreef:
    (...)
    Pssst, die staat bij mijn 'mijn topics' ;P


    Ik heb 'm even gebumpt :].

    Alayne schreef:
    (...)
    Ik vind eigenlijk dat zulke topics sowieso niet nodig zijn. Als je je al niet goed over jezelf voelt, dan helpen een paar complimentjes niet. Je moet gewoon tevreden zijn met jezelf en het is nou eenmaal zo dat er altijd mensen zullen zijn die je niet mooi vinden, maar er zijn ook altijd wel mensen die dat wel vinden.


    Hm, ik vind het altijd wel geinig om te zien hoe Q'ers er in het echt uitzien. Veel meer zoek ik er eigenlijk niet achter.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Hm, ik vind het altijd wel geinig om te zien hoe Q'ers er in het echt uitzien. Veel meer zoek ik er eigenlijk niet achter.

    Dat 'post een foto van jezelf' topic is wel al stukken beter dan die andere :'D En eigenlijk is dat wel leuk, ja (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'