• Ik heb morgenavond eindexamen gala en ik heb wel al een leuke jurk enzo, maar ik heb echt geen idee wat ik met mijn haren moet doen. Ik heb redelijk dik, lichtbruin haar, tot een stukje over mijn schouders, ook heb ik best veel laagjes. Eerlijk gezegd heb ik nogal weinig verstand van leuke kapsels en haarstijlen en als ik op internet kijk, vind ik wel hele leuke dingen, maar nergens staat duidelijk hoe het moet, of het is te moeilijk. :'D
    Dus, heeft iemand een idee wat ik met m'n haren kan doen morgen, wat niet te moeilijk maar toch wel leuk is?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:





    Ik vind die eerste wel heel leuk, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat voor elkaar krijg. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind die eerste wel heel leuk, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat voor elkaar krijg. ;x


    Anders probeer je het gewoon een keer en als het niet wil dan doe je iets anders.
    Ik ga nog even verder zoeken c:


    26 - 02 - '16

    Welk kleedje draag je. Dat doet er vaak ook wel toe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cyborg schreef:
    (...)

    Anders probeer je het gewoon een keer en als het niet wil dan doe je iets anders.
    Ik ga nog even verder zoeken c:


    Hmm ja. Het probleem is dat iemand het leuk vond om de Frans examens te jatten en op internet te zetten, waardoor we morgen in plaats van vandaag Frans examen hebben en ik ben dus pas rond half vijf, vijf uur thuis. Ik heb dus helaas niet alle tijd...
    Maar ik zou het morgenochtend of straks als mijn haar droog is nog wel even kunnen proberen, ja. In ieder geval bedankt! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En dit dan?



    26 - 02 - '16

    Voor die bovenste dingen kun je ook een afspraak met de kapper maken. Alleen wel hopen dat ze nog plek hebben. Dan weet je in ieder geval zeker dat het goed zit ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Fourtris schreef:
    Welk kleedje draag je. Dat doet er vaak ook wel toe.


    Ik heb net geprobeerd een foto te maken, maar m'n camera maakt de kleuren een beetje raar vanwege het licht. -_-
    Uhm, het is vrij simpel, rood, tot boven m'n knieën, met bandjes, dus niet strapless.

    @Cyborg, ik denk dat m'n haar daar wat te kort voor is, al kan ik het natuurlijk wel even uitproberen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:17 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hee, jouw haar lijkt op dat van mij :Y) *sorry, moest ik even kwijt*
    Maar ik heb eigenlijk niet echt ideeën....


    Stenenlikker



    Deze is vrij simpel, helemaal als je die knot weglaat, maar alleen je haar een keer door een gat haalt. c;


    You are beautiful, you are love.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb net geprobeerd een foto te maken, maar m'n camera maakt de kleuren een beetje raar vanwege het licht. -_-
    Uhm, het is vrij simpel, rood, tot boven m'n knieën, met bandjes, dus niet strapless.

    @Cyborg, ik denk dat m'n haar daar wat te kort voor is, al kan ik het natuurlijk wel even uitproberen.
    Ik doe de laatste tijd eigenlijk altijd krulspellen in mijn haar. Als je niet veel tijd heb kan je er dan lang de haardroger opzetten. Het is wel handig als je een vriendin of moeder hebt die ze wilt indraaien. Het resultaat is ook altijd anders en afhankelijk van hoe lang je ze er in houdt.

    Zo is het bij mij (maar mijn haar droogt echt traag als het in krulspellen ligt)
    Kort drogen (1-2 h max):




    Lang drogen (enkele uren tot halve dag):





    Snel met de haardroger er 30min-1h op:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bedankt iedereen! Ik ga morgen wel even wat uitproberen! C:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh moest je bijvoorbeeld krullen willen, kan je altijd aan je moeder vragen om vanavond of morgenochtend een slangenvlecht in je haar te doen. Die kan je dan tijdens je examen inhouden en dan heb je 's avonds wilde krullen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En, en heb je inmiddels al wat uitgeprobeerd? Ben benieuwd wat je keuze gaat worden! Succes in ieder geval :)

    Heb je een vriendin/zus/kennis die goed is met haar? Anders kan je aan haar vragen of ze suggesties heeft voor je haar of misschien zelfs je haar wil doen. Een vriendin van mij heeft een zus die voor feesten haar haar altijd doet, en dat zit altijd heel mooi (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood