Geef een compliment over de foto boven je. Ik was de laatste.
[ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:47 ]
All those fairytails are full of shit - Maroon 5
Visenya schreef: Omg jij bent echt te schattig och thnx ! Had jij het eigenlijk tegen mij ? OMG ken ik jou jij lijkt verdacht veel op een vriendin vn mij ! [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 0:28 ]Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem
[ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 0:28 ]
Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem
FloppyFish schreef: (...) och thnx ! Had jij het eigenlijk tegen mij ? OMG ken ik jou jij lijkt verdacht veel op een vriendin vn mij !
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
oeh je hbt leuk haar
[ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 1:09 ]
You don't have to be good, or useful for someone to care about you.
Jij hebt echt een heel erg schattig gezicht en een lieve glimlach! Ik ben in het zwart.
If you're going through hell; keep going
Heb je even? Je haar is mega mooi, je glimlach, je gezichtsvorm,...
[ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:23 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Rippertjiep schreef: Heb je even? Je haar is mega mooi, je glimlach, je gezichtsvorm,...
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'
Leuke dimples (:
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.
^ Erg mooi haaar, en mooie ogen.
Je hebt een heel vriendelijk gezicht Ik ben in het zwart
You're beautiful <3
Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.
Je ziet er uit als een super aardig meisje!
02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran
Ahw, je hebt een lief gezicht en ik wil je haarkleur hebben.
To infinity and beyond •
Heb je eventjes? Je haar is mooi, je hebt super mooie ogen, je sproeten zorgen ervoor dat je er schattig uit, die foto is mooi én je gezichtsvorm is mooi!
I love your eyes (:
Nou, ten eerste doe je me erg hard denken aan iemand anders op Q Je haar is daarnaast ook mooi, en het deel dat ik kan zien van je glimlach ook