• Heyy

    Ik verveel me dood atm want lig im t ziekenhuis, iig vroeg me af wie t met me eens is dat een infuus ronduit kut zit (:

    Wie heeft er wel eens meer in t ziekenhuis gelegen? Ik niet gelukkig hiervoor (:

    Xx

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:58 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dragneel schreef:
    (...)
    Que? Want botox wordt geloof ik soms ook gegeven voor medische dingen en stuff.
    jup ik was een tiploper, mijn spieren in mijn kuiten waren te kort :Y) ik heb er voor in de gips gelegen en die inspuitingen gehad en een jaar een brace


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja 4 keer. Ik brak mijn armen steeds.

    SeaweedBrain schreef:
    (...)jup ik was een tiploper, mijn spieren in mijn kuiten waren te kort :Y) ik heb er voor in de gips gelegen en die inspuitingen gehad en een jaar een brace

    Hm. :\ Lijkt me niet zo geweldig.

    Al was mijn blindedarmontsteking ook niet zo awesome. :"D heel ander onderwerp but oh well

    Ja, die dingen zijn kut. Ik heb er ook al eens een gehad, omdat ze niet zeker waren of mijn nieren wel goed functioneerden.


    26 - 02 - '16

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hm. :\ Lijkt me niet zo geweldig.

    Al was mijn blindedarmontsteking ook niet zo awesome. :"D heel ander onderwerp but oh well
    haha nee klinkt al niet geweldig. Maar ze hebben jaren gezegd dat het er uit zo groeien en dat dee het niet dus lieten we het onderzoeken (goed deze keer) ik was de oudste patiënt die ze toen al gehad hadden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)haha nee klinkt al niet geweldig. Maar ze hebben jaren gezegd dat het er uit zo groeien en dat dee het niet dus lieten we het onderzoeken (goed deze keer) ik was de oudste patiënt die ze toen al gehad hadden

    Isee. ,__,

    Vorige week nog, ik kreeg het zelf voor elkaar om flauw te vallen het infuus eruit werd gehard.
    Sterkte!


    Can't control my second personality

    Dragneel schreef:
    (...)
    Isee. ,__,
    ik ben nu blij dat het verholpen is, nu kan ik fatsoenlijk sporten, en gaat het lopen beter af :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Danke, super! Echt, danke!

    Ik krijg deze zomer een operatie. Het is mijn eerste keer als operatie of een nacht in het ziekenhuis en ik had er al niet zoveel zin in.
    Super, dankje! (yeah)

    But yeah. Dat lijkt me inderdaad wel minder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    16 jaar geleden , dus ik weet het niet meer :'D
    Mijn zus heeft dit jaar nog in het ziekenhuis gelegen voor een middagje na een operatie. Zij moest ook even een infuus en dat vond ze niet fijn, want haar aderen zijn te klein


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja zo'n infuus is k*t

    Ik heb alles al gehad infuus monitor beademing eigenlijk alles waar je niet mee in aanraking wil komen.

    Op mijn negende één of ander virus gehad viel flauw op school en ik lag in coma
    Hoop maar dat je dat niet meemaakt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Toen ik in het ziekenhuis lag, was ik uitgedroogd. Wilden ze een infuus indoen en de naald in de bovenkant mijn hand steken, maar mijn bloeddruk was zo laag dat de ader niet te vinden was. Dus uiteindelijk hebben ze daar mijn huid stuk gepord met de naald, waarna ze uiteindelijk op het idee kwamen om hem in de holte van mijn elleboog te steken. Gevolg: kleine wond die i.v.m. ziekte niet wilde genezen op mijn hand en een arm die ik niet kon buigen omdat ik de naald van het infuus dan door mijn arm heen zou steken. Dus ja, ik herken het probleem :')
    Hopelijk wordt je snel weer beter en mag je weer weg uit het ziekenhuis! Heb jij trouwens ook zo'n bed met een afstandsbediening waarmee je je hoofd- en voeteneinde kan bewegen?


    From these ashes, I will rise

    Een paar dagen geleden nog gehad. Mijn infuus hadden ze dan ook net in de vouw van mijn elleboog gestoken, dus elke keer als ik mijn arm nog maar een beetje bewoog begon dat ding te piepen en te doen. Echt geweldig, zeker midden in de nacht...

    Ik hoop dat je er snel vanaf bent.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Een paar dagen geleden nog gehad. Mijn infuus hadden ze dan ook net in de vouw van mijn elleboog gestoken, dus elke keer als ik mijn arm nog maar een beetje bewoog begon dat ding te piepen en te doen. Echt geweldig, zeker midden in de nacht...

    Ik hoop dat je er snel vanaf bent.

    Hadden ze bij mij ook. Ik kon m'n arm niet buigen want dan deed het echt hartstikke veel pijn.
    Ik moest een boterham eten, moest met links. Kon niet rechtop zitten, dat ding zat in de weg.

    Ik lig nu heel veel in het ziekenhuis voor mijn hart. Ben er vanochtend net uitgekomen :') Ze hebben wel gratis wifi, yay!