• Heyy

    Ik verveel me dood atm want lig im t ziekenhuis, iig vroeg me af wie t met me eens is dat een infuus ronduit kut zit (:

    Wie heeft er wel eens meer in t ziekenhuis gelegen? Ik niet gelukkig hiervoor (:

    Xx

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:58 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Genoeg retourtjes naar de gipskamer van het ziekenhuis (mijn vinger staat scheef omdat ik 'm zo vaak heb gebroken...), maar nooit aan het infuus gelegen, of überhaupt in een ziekenhuisbed. Beterschap!


    Searching heavens for another earth

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hadden ze bij mij ook. Ik kon m'n arm niet buigen want dan deed het echt hartstikke veel pijn.
    Ik moest een boterham eten, moest met links. Kon niet rechtop zitten, dat ding zat in de weg.

    Pijn deed het bij mij niet, maar ik kreeg er wel een stijve arm van door telkens in de zelfde houding te moeten liggen. Recht opzitten met dat ding is helemaal een hel inderdaad. Bij mij waren de zusters dan ook telkens geïrriteerd als dat ding weer af ging. (Ik werd er zelf ook chagrijnig van, zeker midden in de nacht, want ik werd er telkens ook wakker door).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een keer overnacht in het ziekenhuis vanwege een operatie aan mijn agillespezen. Ze waren namelijk te kort waardoor ik op mijn tenen liep. Hierna moest ik 6 maanden in het gips. Niet dat ik het heel erg vond, in een rolstoel zitten heeft zijn voordelen :Y)

    Door die keer in het ziekenhuis heb ik ook een hekel gekregen aan CliniClowns. Ik kon dus voor de operatie eventjes een spelletje doen, omdat ik heel erg nerveus was. Komen die idioten clowns binnen en trokken de stekker uit. Ik was zo chagrijnig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eén keer. Was niet echt fijn, maar het duurde niet al te lang gelukkig.
    Binnenkort weer naar het ziekenhuis om twee fantastische verdovingsprikken te ontvangen. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Patholoog schreef:
    Danke, super! Echt, danke!

    Ik krijg deze zomer een operatie. Het is mijn eerste keer als operatie of een nacht in het ziekenhuis en ik had er al niet zoveel zin in.
    Super, dankje! (yeah)

    But yeah. Dat lijkt me inderdaad wel minder.


    Alstu.^^
    Je gaat ook niet dood hoor en moet ff gebeuren, t zit alleen heel vervelend en irritant, mede dankzij het feit dat ze hm bij mij in me elleboog hebben gedaan ipv hand grrr


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ancore schreef:
    Toen ik in het ziekenhuis lag, was ik uitgedroogd. Wilden ze een infuus indoen en de naald in de bovenkant mijn hand steken, maar mijn bloeddruk was zo laag dat de ader niet te vinden was. Dus uiteindelijk hebben ze daar mijn huid stuk gepord met de naald, waarna ze uiteindelijk op het idee kwamen om hem in de holte van mijn elleboog te steken. Gevolg: kleine wond die i.v.m. ziekte niet wilde genezen op mijn hand en een arm die ik niet kon buigen omdat ik de naald van het infuus dan door mijn arm heen zou steken. Dus ja, ik herken het probleem :')
    Hopelijk wordt je snel weer beter en mag je weer weg uit het ziekenhuis! Heb jij trouwens ook zo'n bed met een afstandsbediening waarmee je je hoofd- en voeteneinde kan bewegen?


    Jaaaa die heb ik /D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sofinite schreef:
    Ik lig nu heel veel in het ziekenhuis voor mijn hart. Ben er vanochtend net uitgekomen :') Ze hebben wel gratis wifi, yay!


    True =D zat je in t Sophia?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ehm een paar keer voor buisjes, een trilhaar onderzoek in mijn neus, drie keer beusamandelen verwijderen en een keer keelamandelen verwijderen. Bij die laatste was het eht heel pijnlijk omdat ik teljens moest slikken dusja

    En ja infusen zijn echt heel irritant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pabiloso schreef:
    Nog geen één keer, maar het lijkt mij vreselijk.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    dance4ever schreef:
    (...)

    True =D zat je in t Sophia?


    Nee, Bernhoven in Uden ^^

    Ik heb vaak zat in het ziekenhuis gelegen, máár dan wel maar voor één dag. Voor operaties en onderzoeken namelijk en een infuus zit inderdaad niet erg fijn. Aangezien ik bang ben voor naalden/spuiten was het aanbrengen van het infuus nog het ergst van allemaal.


    Take risks and conquer your fears.

    Ervaring. Maar in het ziekenhuis waar ik altijd ging/ga steken ze het ergens onder de pols in je arm. Of al dichter bij je ellenboog. Hangt van de verpleegster af.

    Maar toen mijn operatie mislukt was, moest ik worden overgeplaatst naar een immens groot ziekenhuis in Antwerpen. Daar staken ze het in je hand en dat deed bij mij enorm veel pijn. En aangezien ik niet kon praten (had te maken met die ingreep, moesten mijn tanden op elkaar geplakt worden), moest ik schrijven. Maar dat lukte ook niet omdat dat ook veel pijn deed met dat infuus. =(

    Nog veel beterschap in het ziekenhuis!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog nooit, gelukkig. Sterkte!


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Nog nooit, gelukkig. Sterkte!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Beterschap :)


    Music is life :)