• Heyy

    Ik verveel me dood atm want lig im t ziekenhuis, iig vroeg me af wie t met me eens is dat een infuus ronduit kut zit (:

    Wie heeft er wel eens meer in t ziekenhuis gelegen? Ik niet gelukkig hiervoor (:

    Xx

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:58 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb één enkele keer in het ziekenhuis gelegen, nadat ik een auto-ongeluk heb gehad. Mijn neus was gebroken, er zat een scheurtje in mijn oogkas en ik had een aantal blauwe plekken, maar ik ben er nog best goed uitgekomen. Hoewel ik me wel doodschaamde toen iedereen me aanstaarde als ik met een rolstoel door het ziekenhuis vervoert moest worden, aangezien mijn gezicht alle kleuren van de regenboog leek te hebben en het helemaal beschadigd was. Iedereen staarde je aan alsof je een of ander monster was, verschrikkelijk. Ik vond mijn infuus nog wel een van de minst erge dingen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Jaaaa die heb ik /D

    Leuk he 8)


    From these ashes, I will rise

    Alleen vroeger als kind toen mijn amandelen eruit werden gehaald.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb ook een hekel aan infusen. Ik heb alleen in het ziekenhuis gelegen om mee te doen aan een onderzoek. Ik haat het vooral dat ik vanwege dat onderzoek er niet mee mag lopen waardoor je dus niet mee naar de wc kunt. Maar ik vind het ook vervelend dat ze er überhaupt in zitten XD


    Life is hard and then we die

    Adele schreef:
    Alleen vroeger als kind toen mijn amandelen eruit werden gehaald.


    De jeugd van tegenwoordig...


    Weet je, vroeger toen ik jong was kregen we nooit wat aan onze amandelen. Weet je waarom? Omdat we ons lichaam trainden door te snacken uit de zandbak. Zand en kattenstront houd een mens gezond. Je word er ook niet dik van, in tegenstelling tot die kinderen die vandaag de dag rondlopen. Of eigenlijk rondrollen. En weet je wat we deden als we toch iets kregen aan onze amandelen? We trokken ze er zelf uit. Daar heb je geen ziekenhuizen of fancy dokters voor nodig. We konden sowieso niet naar de dokter want de dichtsbijzijnde dokter woonde aan de andere kant van Nederland en er wandelde meestal een behoorlijke kudde sabeltandtijgers tussen ons en de dokter. En weet je wat er gebeurde als we aankwamen bij die dokter? Hij gaf ons een spiegel. Dan konden we beter zien waar onze amandelen waren en ze er sneller uittrekken.


    Een stelletje papzakken, dat is de jeugd van tegenwoordig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    De jeugd van tegenwoordig...


    Weet je, vroeger toen ik jong was kregen we nooit wat aan onze amandelen. Weet je waarom? Omdat we ons lichaam trainden door te snacken uit de zandbak. Zand en kattenstront houd een mens gezond. Je word er ook niet dik van, in tegenstelling tot die kinderen die vandaag de dag rondlopen. Of eigenlijk rondrollen. En weet je wat we deden als we toch iets kregen aan onze amandelen? We trokken ze er zelf uit. Daar heb je geen ziekenhuizen of fancy dokters voor nodig. We konden sowieso niet naar de dokter want de dichtsbijzijnde dokter woonde aan de andere kant van Nederland en er wandelde meestal een behoorlijke kudde sabeltandtijgers tussen ons en de dokter. En weet je wat er gebeurde als we aankwamen bij die dokter? Hij gaf ons een spiegel. Dan konden we beter zien waar onze amandelen waren en ze er sneller uittrekken.


    Een stelletje papzakken, dat is de jeugd van tegenwoordig :Y)

    You used the wrong meme.

    Dragneel schreef:
    (...)
    You used the wrong meme.



    Ik vond deze leuker :Y)


    quidquid excusatio prandium pro