• De tien meest gevreesde spionnen ter wereld, die toebehoren aan de MI6, worden op een nieuwe missie uitgestuurd. De maffia heeft de tunesische prinses in handen en de spionnen moeten zich mengen in de onderwereld om achter de geheimen van de maffia te komen. Daar komen vele gevaren bij kijken. Gevechten, schietpartijen en de allergevaarlijkste; de liefde.


    Rollen:
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Zayn Malik - MinimuisBeta
    Harry Styles - DamnBieber
    Liam Payne - Dallam
    Niall Horan - XxPeetaxX

    Meisjes:
    - Ellie Oliv McJohnson | Sempra.
    - Julia Grace Rivers | MinnieMouseX
    - Dessy Yasmin Jones | Depay
    - iPayphone
    - Jade Sarah Marley | CaitlinE

    Regels:
    -Minimaal vier regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    -- Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Schuilnaam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan heeft gesloten bij de MI6.) :
    Pluspunten tijdens missies:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:22 ]

    --> Titel aangepast


    Miep

    Mag ik harry?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Mag ik harry?


    Oke.

    Zayn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een meisje reserveren??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik een meisje?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jullie staan erbij :)

    Naam: Ellie Oliv McJohnson.
    Leeftijd: 07-03-1993.
    Schuilnaam: Elena Reaser.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Ellie is een taai meisje die veel heeft meegemaakt. Ze is spontaan maar heeft ook een serieuze kant. Ze is een echte vechter en werkt liever met haar handen dan met de wapens. Ze kan goed acteren en wind elke jongen zo om haar vinger. Ze houdt van haar werk, het doet haar aan haar overleden vader denken. Alsof ze een stukje van hem met haar meedraagt.
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan heeft gesloten bij de MI6.):
    Ellie's vader is op jonge leeftijd al overleden. Hij was toen negenentwintig en Ellie drie. Ze kan zich niet meer zoveel van hem herinneren maar haar moeder vertelde haar dat haar vader voor de overheid werkte. Later kwam ze er pas achter dat hij een geheim-agent was. Toen ze dat te hore kreeg, wist ze wat ze later zou willen worden.
    Pluspunten tijdens missies:
    Ellie is erg sterk en slim. Ze ziet heel vaak kleine details, waar anderen niet op letten.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:41 ]

    Ohja, de schuilnaam is gewoon een naam die ze gebruiken als ze op missie zijn.

    Zal ik een meisje mogen?? Xx


    I love One Direction

    Mag ik een meisje ?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Julia Grace Rivers
    Leeftijd: 23-07-1994
    Schuilnaam: Rosie Nicolson
    Uiterlijk:


    Julia heeft lange, golverige, bruine haren. Haar ogen zijn ook bruin. Ze is 1.65 meter lang, niet heel erg lang dus.
    Innerlijk: Julia is een echte waaghals. Ze vindt het leuk om gevaarlijke dingen te doen. Ze is dan ook erg sportief. Julia heeft ook de neiging om iedereen te helpen. Ze vertrouwt mensen niet zo snel, maar dat laat ze nooit zien. Ze is wel erg koppig en eigenwijs en is erg ongeduldig, maar ze is dus behulpzaam. Ze is door dat waaghalzerige ook erg sportief. Ze is ook snel tevreden. Ze is ook niet echt een type om stil te zitten.
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan. heeft gesloten bij de MI6.) : Ze is opgegroeid in een arm gezin, zonder vader. Die had hun verlaten toen ze 2 was. Julia wou iets goeds doen met haar leven, maar niet zoiets als zakenvrouw. Ze wou iets met een beetje actie en waarbij ze iets voor haar vaderland kan betekenen. Zo kwam ze bij de MI6.
    Pluspunten bij missie's: Goed uithoudingsvermogen, kan goed tegen bloed, kan goed liegen.
    Extra: Ze heeft 2 tatto's, Klik & Klik

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 16:15 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jullie staan er allemaal bij.

    MinnieMouseX, je staat er ook bij.

    Kan ik Lou reserveren? :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3