• De tien meest gevreesde spionnen ter wereld, die toebehoren aan de MI6, worden op een nieuwe missie uitgestuurd. De maffia heeft de tunesische prinses in handen en de spionnen moeten zich mengen in de onderwereld om achter de geheimen van de maffia te komen. Daar komen vele gevaren bij kijken. Gevechten, schietpartijen en de allergevaarlijkste; de liefde.


    Rollen:
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Zayn Malik - MinimuisBeta
    Harry Styles - DamnBieber
    Liam Payne - Dallam
    Niall Horan - XxPeetaxX

    Meisjes:
    - Ellie Oliv McJohnson | Sempra.
    - Julia Grace Rivers | MinnieMouseX
    - Dessy Yasmin Jones | Depay
    - iPayphone
    - Jade Sarah Marley | CaitlinE

    Regels:
    -Minimaal vier regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    -- Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Schuilnaam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan heeft gesloten bij de MI6.) :
    Pluspunten tijdens missies:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:22 ]

    MYxLoubear schreef:
    Kan ik Lou reserveren? :)


    Yup, je staat erbij.

    Naam: Louis Wiliam Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Schuilnaam: Luke Wilson/Zebra (I secretly want to be a zebra, that's why I wear stripes a lot - Louis Tomlinson)
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Hij heeft goede muren om zich heen gebouwt, maar ergens hebben die een zwakke plek. Als je zijn vertrouwen wint laat hij makkelijker meer over zich los. Hij beseft zich goed wat hij aan het doen is, en vindt het prima om zijn leven ervoor te wagen. Hij beschouwt het maar als een mensenleventje met weinig nut. Hij vind het een hele eer om aan missies te deelnemen, zeker belangrijke. Hij ziet zichzelf ook niet als goed, maar heeft wel plezier in wat hij doet. Hij zegt soms dat hij wel goed is, maar dat is vooral als grap bedoeld of om de mensen te laten stoppen met praten.
    Het eerste wat hij deed toen hij genoeg geld had is een eigen huis kopen. Hij had niet een sterke band met zijn broers en vader, maar zijn moeder was oke. Ze was altijd aardig en behandelde hem goed. Maar die reden is niet goed genoeg om naar huis te gaan.
    En toch blijft hij in de meeste omstandigheden vrolijk.
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan heeft gesloten bij de MI6.): Als klein jongetje wou hij altijd al spioneren enzo. Nu hij weet dat er genoeg mee te verdienen valt, het leuk is, en hij blijkbaar goed is heeft hij zich aangemeld. Hij heeft altijd gemakkelijk kunnen liegen, waardoor vrienden grappen maakte dat hij wel geheim-agent kon worden. Well, guess what boys?
    Pluspunten tijdens missies: Hij kan goed, zonder moeite, en onopvallend liegen. Hij kan de omgeving goed in zich opnemen en heeft daardoor meestal een goed overzicht. In veel gevallen ziet hij dan ook een uitweg of oplossing.
    Extra: Als hij aan zijn neus zit zit hem iets dwars. Meestal is hij dan bang voor iets, dat hij te veel over zich loslaat of iets dergelijks. Of dat mensen dichterbij komen en dat hij er misschien te veel om gaat geven.

    (Ok? :$)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:45 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Naam:
    Jade Sarah Marley.
    Leeftijd:
    09-08-1994. Jade is achttien jaar oud.
    Schuilnaam:
    Kate Johnson.
    Uiterlijk:


    Jade heeft lang stijl blond haar. Haar oorspronkelijke haar kleur is donkerbruin, maar ze wou eens wat anders en verfde haar haren dus blond. Dit vond zij een groot succes en vanaf nu verft ze haar haren elke keer blond. Jade heeft mooie aansprekende blauwe ogen. Jade is 1.71 lang. Ze heeft een mooi getraind lichaam met op de goeie plekken rondingen. Door al deze dingen valt ze snel op bij mannen, wat een groot voordeel kan zijn bij missies om mannen te misleiden.

    Innerlijk:
    Jade is een meisje dat sterk in haar schoenen staat en totaal niet over zich heen laat lopen. Ze is niet bang om haar mening te uiten, hoe kwetsend het ook is. Hierdoor wordt ze vaak als een bitch gezien, maar de mensen die haar goed kennen weten dat het niet zo is.
    Jade is meestal best kalm, maar met haar goede vrienden is het wel anders. Daar is ze een enthousiast, druk meisje die van elk moment met haar vrienden geniet.

    Een van Jade's bekendste karaktertrekjes is haar ijdelheid. Ze heeft er een enorme hekel aan als ze er slecht uit ziet en zorgt dan ook dat dit niet voorkomt als er andere mensen bij zijn. Zo is het eerste wat ze doet in de ochtend haarzelf helemaal klaarmaken, ook al weet ze dat ze die dag nergens heen hoeft. Als je bijvoorbeeld haar haar door de war haalt kan ze ook best boos op je worden.

    Jade is niet het slimste meisje wat je tegen zal komen, maar ook zeker niet het domste. Het ligt er maar net aan waarover het gaat. Zal het bijvoorbeeld over wiskunde gaan, dan weet je al zeker dat er geen juiste uitspraken zullen komen. Jade is niet echt een denker, meer een doener. Ze denkt niet na voordat ze iets doet. Ze heeft niet veel geduld.

    Jade word ook wel eens de ‘flirt’ genoemd, aangezien ze veel aandacht van jongens krijgt. Jade’s vertrouwen winnen is vrij lastig, je zult er heel wat voor over moeten hebben. Ze is niet een meisje dat je na eén simpel dingentje krijgt.

    Verleden:
    Jade is in een groot gezin groot gebracht. Ze heeft vijf oudere broers, een oudere zus en drie jongere zusjes. Haar familie was niet rijk. Door al dit moest ze goed leren voor zich zelf op te komen. Het was best moeilijk voor haar om zich staande te houden in deze situatie. Haar broers en zusjes plaagde haar altijd erg, zoals aan haren trekken, scheten in gezicht laten, serieus dat deden ze echt.

    Haar vader deed aan kickboksen. Op haar zevende nam haar vader haar een keer mee. Ze leek een geboren vechter die dag. Ze deed alles goed na wat haar vader deed. Haar vader gaf haar op voor kinderkickboksen. Ze genoot van elke les en ze werd steeds beter. Ook kon ze beter voor zich zelf opkomen, ze durfde meer.

    Toen Jade zestien jaar was ontdekten ze dat haar vader bij MI6 werkte. Ze was eerst gechoqueerd, maar later vond ze het wel cool. Ze besloot toen haar vader met pension ging dat zij ook daar wou werken, en dat lukte haar.

    Pluspunten tijdens missies:
    Jade kan goed snel improviseren als ze word gesnapt. Meestal geloven ze haar dan. Jade kan ook goede relaties opbouwen met de mensen om haar. Jade heeft wel snel dat ze het te persoonlijk opvat, vooral als er kinderen bij zijn betrokken. Ze zal er alles voor doen om ze dan te redden.
    Jade beoefent veel vechtsporten en is er erg goed in. Ze kan goed met een pistool omgaan. Ze heeft een 9mm. Die vind ze het fijnste.

    Extra:
    Jade kan van binnen snel onzeker zijn, ze kan dan erg bot reageren om dit verborgen te houden. Als ze onzeker is bijt ze op haar lip. Als ze diep aan het nadenken is haalt ze altijd een hand door haar haren heen.

    Jade heeft een tattoo. Deze tattoo is voor haar erg belangrijk. Er zit een mooie betekenis achter. Niet veel mensen weten deze betekenis. Alleen de mensen die ze voor 101% vertrouwd.
    Sorry dat het misschien een beetje te lang is. hihi :)


    I love One Direction

    eeehm.... Liam 4me?


    imperfection is beauty

    Naam: Dessy Yasmin Jones
    Leeftijd: 19 jaar oud.
    Schuilnaam: Mackenzie Davids
    Uiterlijk:




    Andrea Russett
    Innerlijk: -Komt nog-
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan heeft gesloten bij de MI6.) : -Komt nog-
    Pluspunten tijdens missies: -Komt nog-
    Extra: -Komt nog-


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 29-08-1993
    Schuilnaam: Tayler Lewis Brady
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Liam is een lieve en zorgzame jongen. Als er mensen in de knoop zitten wil hij er ook alles aan doen om hen te helpen. Ook is hij voor het grootste gedeelte erg serieus, maar dat betekend nog niet dat hij geen lol heeft.
    Verleden (reden waardoor je personage zich aan heeft gesloten bij de MI6.) :Een werknemer van de MI6 hield hem al een tijdje in de gaten en heeft hem later gevraagd of hij bij MI6 wou werken. Liam stemde hier zonder twijfel mee in.
    Pluspunten tijdens missies: Liam heeft veel mensenkennis. Acteren kan hij wel. Liegen kan hij alleen als het er echt op aan komt.
    Extra: Zijn lievelingskleur is paars

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 15:35 ]


    imperfection is beauty

    NIALLLLLLLLLLLER

    Kan ik Niall Reserveren?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:23 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yup.

    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    19
    Schuilnaam:
    Austin Sky
    Uiterlijk:






    This is me...
    Innerlijk:
    Niall is een lieve jongen, maar als hij op een missie is, is hij levensgevaarlijk. Hij houdt ervan om te achtervolgen, vooral als hij moet rennen, of op een motor moet. Zijn leven bestaat eigenlijk alleen maar uit trainen en missies, hij doet eigenlijk niks anders. de rest komt in de RPG
    Verleden:
    De familie Horan werkt al sinds mensengeheugenis bij MI6. Van iedere generatie wordt de oudste zoon getest of hij het werk bij MI6 aan zou kunnen. Bij Nialls broer Greg bleek dat hij het werk niet aan zou kunnen. Ze testten Niall en hij was helemaal geschikt. Hij wou graag, aangezien hij altijd al geheim agent wou worden.
    Pluspunten tijdens missies:
    - hij kan freerunnen
    -snel
    -goed met een pistool
    Extra:
    Nope


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gaat hier nog iets gebeuren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kan ik me hier uitschrijven? Met zo weinig tijd en zo veel RPG's gaat het gewoon niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Kan ik me hier uitschrijven? Met zo weinig tijd en zo veel RPG's gaat het gewoon niet.


    That's alright.

    Mijn personage is ook al klaar!! hihi En Niall + Liam + Louis zijn echt cooool!! en Dessy, Ellie en Julia lijken me hele aardige meiden!! Ik hoop dat we snel kunnen beginnen met schrijven!!
    P.s. Wat vinden jullie van mijn personage, is ze goed voor het RPG ???? Xx

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:21 ]


    I love One Direction

    Ik heb zin om hiermee te beginnen...

    Hopelijk ben ik niet de enige ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yeah! Me2


    Gotta get, gotta get out of my head <3