• Ik ben op zoek naar een nieuwe story :P
    Bij deze, laat je link hier achter, en ik zal zien of ik ernaar kijk :P
    Misschien eerst even dit:

    Wat ik hoogstwaarschijnlijk lees:
    - The Hunger Games
    - Harry Potter (liefst geen Drarry/Dramione/Rarry. Je kan het altijd proberen, maar ik kan niets beloven)

    Wat ik misschien lees:
    -OP (maakt veel kans als het origineel is)
    -Stand Alone (liefst ook origineel :P)
    -Andere fanficss
    -Twilight (dit kan ik absoluut niet garanderen. Ik ben eenmaal geen megafan)

    Wat ik sowieso niet lees:
    -1D
    -Justin Bieber
    -Verhalen over andere celebs

    ZORG ERVOOR DAT DE VERHAALLIJN ORIGINEEL BLIJFT! IK LEES GEEN VERHALEN DIE ENKEL OM 1 THEMA DRAAIEN. HET MAG OVER ROMANTIEK/MISDAAD/... GAAN, MAAR STEEK ER AUB OOK ANDERE DINGEN IN

    So come on :P

    Xxx Ripper

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 14:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is zover. Lianne's vijfde jaar op Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry is aangebroken. Het zal een jaar worden vol nieuwe dingen. Nieuwe lesstof, nieuwe docenten en nieuwe ervaringen.
    Hoe zal het Lianne dit jaar vergaan op Hogwarts? Lees het hier, in ''My life at Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry''.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klik voor OP storie

    en mag ik even een originele OP storie promoten? niet van mij, maar echt zo mooi: Zomerhitte

    Hee ik ben net een verhaal begonnen en misschien is het wel wat voor jou.

    Klik een kijk je wagen kan geen kwaad toch?het is geen fanfictie. ik hoop dat je hem leuk vind xxxxx veel lees plezier


    I Love That One Red Butterfly

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -





    Door haar onacceptabele gedrag op school en thuis wordt Beau naar een internaat met strenge nonnen gestuurd. Ze probeert daar te ontsnappen wat haar uiteindelijk nog lukt ook, maar als ze haar te pakken krijgen wordt ze in een instelling gestoken, alleen gebeuren er hier rare dingen. Beau voelt het slechte in de instelling en wil het liefst van al terug naar het internaat, wat niet lukt. Ze begint dingen te horen en te zien die er eigenlijk helemaal niet zijn, wordt ze gek? Of verbeeld ze zich die dingen toch niet en is er echt wat aan de hand in de instelling?




    __________


    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17