• Zoals jullie misschien al weten heb ik al vaker een oog getekend. Ik probeerde er een beetje vaardigheid in te krijgen. Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik een oog teken. :p Wat vinden jullie ervan? ^^



    Ik heb 'm aangepast!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 14:22 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Naja.. 't is goed, maar..
    Bij de iris is het eigelijk maar een beetje gekras >< De overgang van 't donkere en het lichte in de iris is niet mooi gedaan, te grof. En tja, de schaduwen zijn ook maar uitgeveegd..
    En het bovenste ooglid is maar een streep, je moet daarmee meer met schaduwen werken zodat er een mooie overgang is en het realistischer lijkt.
    Het is echt niet om je af te kraken, ik probeer alleen te helpen aangezien ik altijd commentaar krijg van ''eeeeeh je bent zo gemeeeeeeeen''.

    Maar als je meer oefent kom je er echt wel. De meeste kunnen dit niet (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Naja.. 't is goed, maar..
    Bij de iris is het eigelijk maar een beetje gekras >< De overgang van 't donkere en het lichte in de iris is niet mooi gedaan, te grof. En tja, de schaduwen zijn ook maar uitgeveegd..
    En het bovenste ooglid is maar een streep, je moet daarmee meer met schaduwen werken zodat er een mooie overgang is en het realistischer lijkt.
    Het is echt niet om je af te kraken, ik probeer alleen te helpen aangezien ik altijd commentaar krijg van ''eeeeeh je bent zo gemeeeeeeeen''.

    Maar als je meer oefent kom je er echt wel. De meeste kunnen dit niet (:


    Oke, bedankt voor de tips. (:


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Oke, bedankt voor de tips. (:


    Het oog is ook een bol, in de ooghoeken zou een stuk meer schaduw mogen. De wimper mogen iets subtieler, wimper gaat van dik naar dun, ook mogen de boven wimpers iets 'rechter' beginnen en mogen de laatste paar wimpers langer zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Karev schreef:
    Ik vind hem mooi! Ik zelf teken gewoon twee puntjes.:Y)


    •*• Lululu •*•

    Melieke schreef:
    Die is echt heel mooi!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    - Verkeerde topic

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 18:28 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind 'm heel mooi!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind 'm heel mooi!


    26 - 02 - '16

    Ik heb 'm ietsje aangepast. Is het nu beter?


    The sun will rise and we will try again.

    Iemand? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Hij is nu beter als eerst. ^
    Van de traan was ik eerst geen fan maar ook die is nu heel mooi geworden. Ik doe het je beslist niet na en vind hem sowieso al knap gelukt.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Hij is nu beter als eerst. ^
    Van de traan was ik eerst geen fan maar ook die is nu heel mooi geworden. Ik doe het je beslist niet na en vind hem sowieso al knap gelukt.


    Yaay, bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    Ik heb 'm ietsje aangepast. Is het nu beter?





    Ik heb hem geprobeerd te geteken, wat moeilijk is zonder voorbeeld. Maar hier zijn wat punten waar je op kunt letten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Maar jij hebt 'm niet alleen met potlood getekend of wel?


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    Maar jij hebt 'm niet alleen met potlood getekend of wel?


    In eerste instantie wel maar daarna heb ik de belangrijkste lijnen overgetrokken met fine-liner, maar dit maakt voor het principe niet uit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'