• Ik had een idee voor een verhaal, voor mijn eerste verhaal op Q. waarschijnlijk dus ik vroeg me af wat jullie er van vinden en nee het gaat geen fanfiction zijn of worden :P.

    Dit verhaal speelt zich af in het jaar 3919, ergens ver in de toekomst dus. Mensen leven in koepels omdat de dampkring er jaren geleden is aan gegaan. Deze koepels kunnen aanvallen van gevaarlijke dingen aan en zijn stevig en sterk. Maar hierdoor is er altijd weinig contact geweest met andere mensen, het was koepel voor koepel en er waren tussen de koepels geen andere afspraken. Men kende alleen de mensen die in de koepel leefden waar hij/zij woonden.

    Nadat het jaren goed is gegaan besluit 1 koepel zich uit te breiden waardoor meerdere koepels met elkaar in aanraking komen, mensen in verschillende koepels leven heel anders, hebben andere regels waardoor de verschillende ''culteren'' al staan botsen. Mensen kunnen niet met elkaar omgaan. Deze grote koepel waar dit verhaal zich afspeelt heet koepel 18, deze koepel leeft nu na de uitbreiding samen met verschillende ''culturen'' wat na al die jaren bij mensen begint te irriteren. Er breekt van de één op de andere dag een oorlog uit tussen verschillende volkeren waar zware wapens bij worden gebruikt.

    Dit verhaal staat centraal om 1 groep mensen, deze mensen zijn zeg maar in de wildernis opgegroeid in een kleine koepel tot de koepels in hun gebied 1 werden en koepel 18 ging heetten. Ze hebben altijd geleerd hoe zwaar het kon zijn en hoe ze moesten vechten met niks, ze zijn goed getraint en sterk. Maar ook in deze groep zit enorme vrijwing doordat de oorlog uitbreekt. In deze groep staan voornamelijk 3 mensen centraal, Ellie, Laiyre en Rynn. Alle 3 zijn ze sterk en weten ze sinds de koepels 1 zijn goed met wapens om te gaan. Zij duiken in deze oorlog onder, in de hoop dat het van de 1ne na de andere dag overwaait, net zoals het op kwam zetten. Deze 3 zullen moeten schuilen, samen kleine ruimtes delen en vechten voor hun leven. Zal deze oorlog heel koepel 18 uitroeien? Wat gaan Ellie, Laiyre en Rynn doen als het hun ook te heet onder de voeten word?


    I'm fine. Always.

    klinkt gaaf


    Vampire + Servant = Servamp

    Epic c;

    Sempra schreef:
    Epic c;


    26 - 02 - '16

    Klinkt echt awesome. Ik zal het zeker lezen!!


    -

    Heel origineel. Ik zou zeggen: doen!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dan word dit verhaal mijn zomervakantie project


    I'm fine. Always.

    Seungho schreef:
    Heel origineel. Ik zou zeggen: doen!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Klinkt awesome! Waarschuw me maar als je begint. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Klinkt awesome! Waarschuw me maar als je begint. ^^


    Zal ik doen :D


    I'm fine. Always.

    Parachutes schreef:
    Klinkt awesome! Waarschuw me maar als je begint. ^^

    Parachutes schreef:
    Klinkt awesome! Waarschuw me maar als je begint. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kun je me ook waarschuwen als je begint?

    Het doet me echter aan een ander boek doen wat ik ooit heb gelezen. "Koepels". Maar dat is eigenlijk vooral het koepelgedeelte x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik zal het zeker doen en het is orgineel! :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    LittleBirdie schreef:
    Kun je me ook waarschuwen als je begint?

    Het doet me echter aan een ander boek doen wat ik ooit heb gelezen. "Koepels". Maar dat is eigenlijk vooral het koepelgedeelte x'D


    Zal ik doen!

    Ik heb nog nooit van het boek gehoord, van welke schrijver is het?


    I'm fine. Always.