• Ik weet niet hoe bekend het concept is, ik neem behoorlijk bekend; AMV (Anime Music Video) of gewone compilaties van films en series. Ik heb geen idee waarom maar de juiste compilatie met de juiste muziek is zo mooi. Dus, wat is jouw favoriete AMV of compilatie?

    Mijn top 3



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kijk (bijna) geen anime, maar ik heb wel een hele lange lijst met favoriete fanvids voor bijna al mijn ships en fandoms, want ik kijk er veel te veel. :'D
    Merthur (en überhaupt gewoon het Merlin fandom) en Sterek hebben over het algemeen de beste, maar voor Doctor Who, Torchwood, Sherlock en Spirk zijn er ook heel goede; er zijn er zelfs twee vrij mooie voor Perciver, wat gezien het beperkte beeldmateriaal extra indrukwekkend is. Die van Lord of the Rings/The Hobbit zijn vaak ook prachtig. Als ik er echt één zou moeten kiezen, zou deze 'trailer' voor HP waarschijnlijk erg hoog komen te staan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze zijn echt awesooooooooome:

    Pas op: MAJOR spoilers voor Tsubasa Chronicle. Het is wel echt een awesome AMV, though. ^^






    Maar dit is mijn topfavoriet, hoewel dit een MMV is ipv een AMV: (bevat spoilers voor de Pandora Hearts manga)


    Sowieso zijn alle MMV's van die users echt ziek goed.

    Oh, en deze. Dit is de laatste die ik even wil melden. :Y) Deze is echt ook absurd goed. Huilen als ik hem zie, iedere keer weer. (bevat opnieuw HUGE spoilers voor Pandora Hearts, al vanaf de eerste seconde)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm, kiezen is lastig :c






    i put the fun in funeral





    This is Halloween, Halloween, Halloween. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit is mijn favoriet. FMA:B ftw!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haguro schreef:




    This is Halloween, Halloween, Halloween. :Y)


    De van FT is ook goed, ja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haguro schreef:




    This is Halloween, Halloween, Halloween. :Y)


    Oh gods, die van Mirai Nikki is ook goed, zeg.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    Dit is mijn favoriet. FMA:B ftw!



    Die is geweldig!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Die is geweldig!

    I know right?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I know right?


    This is war word echt vaak gebruik voor AMV, ik weet niet of je Fairy Tail kent?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    This is war word echt vaak gebruik voor AMV, ik weet niet of je Fairy Tail kent?

    Het is ook geschikt voor bijna elke anime. En nee dat ken ik niet. Ik ken echt alleen FMA:B. (Ja en de standaard dingen zoals Pokemon en Yu-Gi-Oh. Naruto daarin tegen ken ik niet).

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Licet schreef:
    (...)

    This is war word echt vaak gebruik voor AMV, ik weet niet of je Fairy Tail kent?


    Ja, dit is dus mijn favoriete. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oh ja, deze is zeker ook het kijken waard. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is ook geschikt voor bijna elke anime. En nee dat ken ik niet. Ik ken echt alleen FMA:B. (Ja en de standaard dingen zoals Pokemon en Yu-Gi-Oh. Naruto daarin tegen ken ik niet).


    Hahaha ik - iemand heeft me Fairy Tail een keer aangeraden en ik heb een paar afleveringen gekeken. Verder kijk ik alleen Death Note en Cowboy Bebop, wat ook maar 26 afleveringen heeft.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, ik vond net deze. Deze is ook echt sick.



    @Haguro, die jaaaa! Die is ook zo goed!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:43 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)