• Juni 1862, Engeland.
    De zomer breekt aan op het landgoed Norland. Lord Montrose en zijn gezin keren zoals elk jaar terug naar hun zomerverblijf op het platteland. De Lockheart familie wonen in het nabijgelegen landgoed Dashwood.
    De bevriende huizen en hun bedienden stortten zich in een zomer vol romantiek, vriendschap, plezier en drama.


    Regels:
    Minstens 6 regels
    OOC in het praattopic
    Speel alleen je eigen personage
    Naamsveranderingen en afwezigheid doorgeven
    Geen eendagsvliegen
    18+ toegestaan
    Tenzij ik anders zeg maak alleen ik nieuwe topics aan
    Max. 3 personages per persoon
    Niemand is perfect

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:


    Landgoed Norland

    Lord Montrose:
    Lady Montrose:Gereserveerd - Direwolf

    Montrose kinderen (, Max. 5):VOL
    Jane Emillia Montrose - 1,1 - vrouwelijk - 19 - Kilgarrah
    Anna Rose Montrose - 1,2 - vrouwelijk - 20 - mimsi
    William "Will" Thomas Montrose - 1,4 - mannelijk - 17 - CityOwls
    Arabella Tuesday Montrose - 1,7 - vrouwelijk - 21 - hazzakins
    Camille Jane Heatherford - 1,7 - vrouwelijk - 19 - Amissus

    Bedienden:
    Jonathan Mitchell - 1,3 - mannelijk - 23 -Llamarmy
    Aiden Nathaniël Thomson - 1,7 - mannelijk - 22 - Amissus
    Leslie Micheal Voilence. - 1,3 - mannelijk - 20 - Andhera
    Kaelah Arya Dae - 1,6 - vrouwelijk - 15 - Kilgarrah
    Jai Luke Rosefield - 1,10 - mannelijk - 22 - Sourire

    Landgoed Dashwood

    Lord Lockheart: Kyle Dominic Lockheart - 1,8 - 40 - Cyborg
    Lady Lockheart: Sadira Dreamea Lockheart - 1,9 - 39 - Aside

    Lockheart kinderen (Max. 5): VOL
    Damon Micheal Lockheart - 1,1 - mannelijk - 20 - Malino
    Airé-Jake Lockheart - 1,2 - mannelijk - 13 - CityOwls
    Amelia 'Amy' Gwendolynn Lockheart - 1,3 - vrouwelijk - 18 -Llamarmy
    Kai Damian Lockheart - 1,2 -mannelijk - 11 - XxPeetaxX
    Gereserveerd - vrouwelijk - Andhera

    Bedienden:
    Nicholas Gabriël Turner - 1,1 - mannelijk - 21 - Kilgarrah
    James Edmund Carter - 1,5 - mannelijk - 22 - Unchained
    Juliane Verona Carabain - 1,9 - vrouwelijk - 19 - Lavore
    Yuléne Amaris Oath - 1,7 - vrouwelijk - 18 - Arriver
    Cathrina Joël Jacobs - 1,10 - vrouwelijk - 19 - Sourire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:49 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Amissus schreef:
    (...)

    Net een paar jaartjes. c:


    Yup.


    26 - 02 - '16

    Aside schreef:
    Rol: Lady Lockhearth

    Naam: Sadira Dreamea Lockhearth

    Leeftijd: 39

    Geslacht: Vrouwelijk

    Beroep: Huishoudelijke bedienden aansturen, vrouw van Lord Dashwood

    Uiterlijk:





    (...)


    Innerlijk: Ze is erg creatief maar ook sluw. Ze is degene die rustig blijft op momenten dat het moet, en houdt heel erg van haar kinderen. Ze is erg goed in tekenen en maakt regelmatig portretten van haar kinderen. Ook ontwerpt ze wel eens kleren. Ze rijd ook wel eens paard. Dan gaat ze vaak naar het meertje toe waar ze zichzelf heeft leren zwemmen, al vonden velen dat onacceptabel. Ook houdt ze ervan informatieve boeken te lezen.

    Extra: Haar quote is "Just Breathe"
    Als haar man thuis is is ze heel streng en houd zich aan alle regels. Maar zodra hij even weg is
    wordt ze heel dromerig (en laat ze de teugels varen) of gaat ze iets leuks met de kinderen doen zoals picknicken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 17:12 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Sorry, ik schrijf me uit


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Wanneer beginnen we?


    Spoiler alert: you will save yourself

    @XxPeetaxX, ik wil morgenmiddag of vanavond beginnen.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Er is weer een montrose kind beschikbaar, ik zal aan direwolf vragen of ze haar rol af wilt maken en wanneer alle reservaties klaar zijn beginnen we.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Mag ik een montrose dochter reserveren?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WACHT NEE IK BEDOEL KAN CAMILLE EEN MONTROSE DOCHTER ZIJN? DAN VERANDER IK HAAR VERHAAL EVEN.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @Amissus, pas haar een beetje aan en ik kijk ernaar.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Changed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol:
    Bediende Dashwood.
    Naam:
    Cathrina Joël Jacobs.
    Leeftijd:
    Negentien.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Beroep:
    Bediende Kyle Dominic Lockheart.
    Uiterlijk(met foto):



    Cathrina is een meisje met de gemiddelde lengte en de gemiddelde rondingen, er is dus niet veel bijzonders aan haar lichaam. Ze heeft een ovaal gezicht, maar vrij sterke jukbeenderen. Als je Cathrina in een mensen massa ziet lopen, zou ze qua uiterlijk niet zo snel opvallen. Cathrina heeft vuil blond haar. Haar haar komt net boven haar kont als ze het los heeft. Haar ogen zijn donker groen met een beetje bruin er door heen. Haar ogen worden omlijst door lange volle wimpers. Ze heeft volle lippen, waarmee ze vaak lacht.
    Innerlijk:
    Cathrina is het meisje dat je op het eerste gezicht meteen verkeerd inschat. Je verwacht dat ze heel zacht aardig en gehoorzaam is, maar dat is ze niet. Cathrina staat haar mannetje en is hierdoor een beetje rebels, als haar iets te gek word zal ze het ook niet doen. Ze is stand vast en wijkt niet van haar mening af, ook al weet ze dat ze fout is. Hierdoor is ze ook heel eigenwijs. Ze wil haar eigen ding doen, maar weet dat, dat niet kan. Soms kan ze ook een beetje bot uit de hoek komen, gewoon weg omdat ze zegt wat ze vindt. Cathrina kan ook echt niet tegen mensen die zichzelf zielig vinden, daar heeft ze een hekel aan. Pas als je echt zielig bent, mag je jezelf zielig vinden. Eerder niet. Maar Cathrina heeft ook haar goede kanten. Ze kan erg behulpzaam zijn en staat altijd klaar voor haar vrienden. Cathrina lacht heel veel en als er een grapje word gemaakt kan ze daar lang over door blijven lachen. Bij Catrina kan het humeur van het ene op het andere moment omslaan. Het ene moment is ze vrolijk en een tel later kan ze een persoon wel wat aan doen. Cathrina is ook een echte doorzetter, als ze eenmaal een doel inzicht heeft, zal ze daar ook niet meer vanaf wijken. Soms kan ze arrogant overkomen, maar één ding is zeker, ze vindt zichzelf niet beter dan anderen.
    Extra:
    Cathrina kan lezen en schrijven.

    Rol:
    Bediende Monterose
    Naam:
    Jai Luke Rosefield.
    Leeftijd:
    Tweeëntwintig.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Beroep:
    Paardenknecht.
    Uiterlijk(met foto):


    Kyle zijn haar staat altijd recht overeind in een kuif. Zijn haar heeft een kastanje bruine kleur. Zijn ogen zijn ovaal en donkerbruin tot het zwarte aan. Hij is één meter tachtig lang. Verder heeft Kyle niet veel bijzondere uiterlijke kenmerken. Hij omschrijft zichzelf als een normaal uitziende jongen.
    Innerlijk:
    Kyle is een jongen die liever op de achtergrond blijft. Hij cijfert zichzelf vaak weg. Kyle is erg verlegen, maar niet bang aangelegd. Hij praat ook liever niet, er zijn weinig mensen in op het landgoed die zijn stem hebben gehoord. Hij is niet zo’n prater, hij luistert liever. Ook als Kyle in zijn element is, dat is bij de paarden, zelfs dan praat hij niet, wel tegen de paarden, maar niet tegen mensen. Ergens is hij bang dat ze hem gelijk veroordelen op wat hij zegt. Kyle zou zijn menig ook niet zo snel uitspreken, als hem iets niet zint, zal hij dat niet zo maar zeggen, maar er gewoon mee leren leven. Kyle helpt mensen graag en neemt hulp van andere mensen graag aan. Meestal als mensen hem zien en hem in één woord zouden moeten omschrijven zeggen ze: stil. Maar als je Kyle echt kent en hij je in vertrouwen neemt, omschrijf je hem meteen anders. Kyle is een lieve en zorgzame jongen die het beste met iedereen voorheeft.
    Extra:
    Vroeger is Kyle geslagen door zijn vader, toen zijn moeder eindelijk de moed er voor had om van hem weg te lopen, ging ze naar Huize Montrose, hier werkte zij in de keuken, toen Kyle en jaar of acht was vond zijn vader hun en dode zijn moeder. Kyle heeft een groot litteken op zijn rug.

    [Het is niet heel uitgebreid, maar ik ben moe en heb niet veel meer dan dit te vertellen.]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:47 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    @hoe oud is Kyle?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Speeltopic 1
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:58 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Is het niet heel verwarrend dat er nu twee mannen zijn die Kyle heten?


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Is het niet heel verwarrend dat er nu twee mannen zijn die Kyle heten?

    oeps, niet doorgehad, ik vraag Sourire of ze het veranderd.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow