• Juni 1862, Engeland.
    De zomer breekt aan op het landgoed Norland. Lord Montrose en zijn gezin keren zoals elk jaar terug naar hun zomerverblijf op het platteland. De Lockheart familie wonen in het nabijgelegen landgoed Dashwood.
    De bevriende huizen en hun bedienden stortten zich in een zomer vol romantiek, vriendschap, plezier en drama.


    Regels:
    Minstens 6 regels
    OOC in het praattopic
    Speel alleen je eigen personage
    Naamsveranderingen en afwezigheid doorgeven
    Geen eendagsvliegen
    18+ toegestaan
    Tenzij ik anders zeg maak alleen ik nieuwe topics aan
    Max. 3 personages per persoon
    Niemand is perfect

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:


    Landgoed Norland

    Lord Montrose:
    Lady Montrose:Gereserveerd - Direwolf

    Montrose kinderen (, Max. 5):VOL
    Jane Emillia Montrose - 1,1 - vrouwelijk - 19 - Kilgarrah
    Anna Rose Montrose - 1,2 - vrouwelijk - 20 - mimsi
    William "Will" Thomas Montrose - 1,4 - mannelijk - 17 - CityOwls
    Arabella Tuesday Montrose - 1,7 - vrouwelijk - 21 - hazzakins
    Camille Jane Heatherford - 1,7 - vrouwelijk - 19 - Amissus

    Bedienden:
    Jonathan Mitchell - 1,3 - mannelijk - 23 -Llamarmy
    Aiden Nathaniël Thomson - 1,7 - mannelijk - 22 - Amissus
    Leslie Micheal Voilence. - 1,3 - mannelijk - 20 - Andhera
    Kaelah Arya Dae - 1,6 - vrouwelijk - 15 - Kilgarrah
    Jai Luke Rosefield - 1,10 - mannelijk - 22 - Sourire

    Landgoed Dashwood

    Lord Lockheart: Kyle Dominic Lockheart - 1,8 - 40 - Cyborg
    Lady Lockheart: Sadira Dreamea Lockheart - 1,9 - 39 - Aside

    Lockheart kinderen (Max. 5): VOL
    Damon Micheal Lockheart - 1,1 - mannelijk - 20 - Malino
    Airé-Jake Lockheart - 1,2 - mannelijk - 13 - CityOwls
    Amelia 'Amy' Gwendolynn Lockheart - 1,3 - vrouwelijk - 18 -Llamarmy
    Kai Damian Lockheart - 1,2 -mannelijk - 11 - XxPeetaxX
    Gereserveerd - vrouwelijk - Andhera

    Bedienden:
    Nicholas Gabriël Turner - 1,1 - mannelijk - 21 - Kilgarrah
    James Edmund Carter - 1,5 - mannelijk - 22 - Unchained
    Juliane Verona Carabain - 1,9 - vrouwelijk - 19 - Lavore
    Yuléne Amaris Oath - 1,7 - vrouwelijk - 18 - Arriver
    Cathrina Joël Jacobs - 1,10 - vrouwelijk - 19 - Sourire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:49 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Klinkt grappig, misschien dat ik later join (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oeh.. sounds very interesting... ik wil wel meedoen.. alleen nog even bedenken of ik personeel wil of familielid...

    Ik twijfel :x


    El Diablo.

    Rol: Kind Montrose
    Naam: Jane Emilia Montrose
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouwelijk
    Beroep: -
    Uiterlijk(met foto):



    Jane is 1,79 en erg slank. Ze heeft een knap gezicht met bruine ogen. Hoewel haar donkerbruine, golvende haren vaak opgestoken worden weigert ze een hoed op te zetten zoals de mode is.
    Innerlijk: Jane is erg koppig. Wanneer ze eenmaal iets in haar hoofd heeft kan je het er moeilijk uitpraten. Ze denkt niet altijd goed na over haar plannen waardoor ze makkelijk iets stoms doet. Ze heeft erg veel temperament en kan heel erg goed ruzie maken. Door haar impulsieve en trotse karakter brengt ze niet alleen zichzelf maar ook anderen in de problemen.
    Extra:

    Rol: Bediende Dashwood
    Naam: Nicholas Gabriël Turner
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Tuinman
    Uiterlijk(met foto):


    Nicholas is 1,86 en aardig gespierd. Hij heeft bruin haar met bruine ogen. Hij heeft een stoppelbaard omdat hij zich niet vaak scheert en door het buitenwerk is zijn huid gebruind.
    Innerlijk: Nicholas is vriendelijk. Hij heeft een goed gevoel voor humor. Het is erg makkelijk om hem te geven. Hij is een waardevolle vriend. Zij grote zwakte is dat hij erg geïnteresseerd is in dingen die hem eigenlijk helemaal niets aangaan.
    Extra:


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Mhm... Mag ik een jongen reserveren bij de Lockheart kinderen? c:


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Mhm... Mag ik een jongen reserveren bij de Lockheart kinderen? c:

    heb je erbij gezet


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Mag ik een kind(jongen) bij de Lockheart family?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een bediende? Ik ga voortaan meer reageren, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een vrouwelijk kind en een mannelijke bediende?

    Maakt neit uit van wie

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Doe mij nog maar een kind (vrouwelijk) bij de montrose familie :p

    @Appa&LIamarmy, op welk landgoed?
    De rest, is goed


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Vrouwelijke lockheart bediende hierzo (: ik ga gewoon wens kijken hoe rpgen met jullie is :y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maakt me niet eens uit


    Bowties were never Cooler

    Rol: Lockheart kind.
    Naam: Damon Micheal Lockheart
    Leeftijd: 20.
    Geslacht: Mannelijk.
    Beroep: Damon werkt niet.
    Uiterlijk(met foto):


    Damon is een mooie jongeman. Hij is best gespierd en heeft een olijfkleurige huid. Hij heeft mooie, grijze ogen omringd met zwarte wimpers. Hij heeft gitzwarte haren die altijd wel goed zitten. Damon is gespierd en slank, ook is hij best lang met zijn 1.89. Je zal hem qua kleding vaak zien met een blouse en een donkere broek. Hij heeft op zijn 13e een zilveren ketting gekregen van een van zijn beste vrienden, deze doet hij nooit af. Op zijn gezicht is altijd wel een uitdagende grijns te vinden, dit past goed bij de uitdagende blik in zijn ogen.
    Innerlijk: Damon is een jongen die het vreselijk vind om er slecht uit te zien, en vermijd dit dus ook het liefst. Je kan niet ontkennen dat hij een beetje arrogant is, maar meestal is het wel grappig en niet echt serieus. Damon is erg charmant en weet hoe hij je gelukkig maakt. Ook is hij erg koppig en hij weet wat hij wil. Hij zal er ook alles aan doen om zijn doel te halen. Hij is soms een beetje sarcastisch, maar ook daardoor kunnen veel mensen lachen. Je zou niet kunnen zeggen dat hij de slimste jongen ooit is, maar heel dom is hij ook niet. Het ligt er maar net aan waarover het gaat. Damon is zo'n jongen die je gemakkelijk aan het lachen kan maken en ook soms zijn drukke momenten heeft. Heel soms is hij agressief, maar dan moet je wel iets ergs hebben gedaan. Damon zal altijd eerlijk zijn mening geven, hoe kwetsend het soms ook is.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:35 ]


    El Diablo.

    Llamarmy is dubbel L :p
    Heb het probleem zelf ook gehad toen ik Llamalover hete hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.