• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tortura schreef:
    ^ Dat is voor mij geen probleem. Alleen Fleur heeft ook een Mentor + Dhampir en dan is het niet nice als zij met zichzelf moet. Daarbij heb ik bij deze al Misha als Mentor voor Ryan geclaimd, omdat ik wel wil weten hoe het gaat. Dat komt door gisteravond. :Y).


    Ojua, that's true.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus dan word het:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae > Character-shizz from Fleur.
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart > Ivan Jacob Petrovic / Tortura.
    - Ryan Jax García - Tortura > Misha Rasholnikov / Yoda.

    Iedereen ermee eens? Anders word het nog ff brainstormen. :D.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 22:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben het ermee eens.^^

    En ik heb zojuist besloten dat ik mijn mentor Dimtri ga noemen. ^.^

    Trouwens, ik denk ook dat we even moeten beslissen welke Dhampier welke Moroi gaat beschermen, voor later als ze zijn afgestudeerd zijn, zeg maar. Net als bij Lisa en Rose.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 10:56 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh well, that could be interesting. (: Ik vind het een leuk idee, dan heb ik ook wat meer interactie als het ware met mij moroi (: Anyone for Alison?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 11:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    TOBY


    Wie is Toby?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Uit Pretty Little Liars, die foto's di ejij gebruikte :a Volgens mij is ie dat en anders een heel enge look-a-like of ben ik gewoon scheel. Keegan Allen speelt hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Uit Pretty Little Liars, die foto's di ejij gebruikte :a Volgens mij is ie dat en anders een heel enge look-a-like of ben ik gewoon scheel. Keegan Allen speelt hem.


    Yup, dat is hem. Ik heb Keegan Allen gebruikt voor mijn personage.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Teehee, ik wist het. (: En wanneer open je de RPG zelf, nadat Dhampiers/Moroi gekoppeld zijn?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Teehee, ik wist het. (: En wanneer open je de RPG zelf, nadat Dhampiers/Moroi gekoppeld zijn?


    Yup, maar ik wil sowieso voor 3 uur vanmiddag beginnen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Haha, de laatste tijd steeds als ik iemand met vraag PB dan is er in die tussentijd geantwoord:p Maar goed, dan weet ik dat (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er zijn er wel vier, dus dan moeten we even kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohja, ik wil best een Dhampier bijmaken, maar Maniae ook geloof ik, die wilde ook Dhampier of mentor en ik ook, dus dat kan wel opgelost worden denk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind wel dat de Dhampir - voor wie 'm aanmaakt - een man moet zijn. Er is tot nu toe nog maar eentje en die heb ik gemaakt. :'].
    Maar misschien dat er eentje twee kan hebben totdat er weer een Mentor en Dhampir bij zijn?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik vind wel dat de Dhampir - voor wie 'm aanmaakt - een man moet zijn. Er is tot nu toe nog maar eentje en die heb ik gemaakt. :'].
    Maar misschien dat er eentje twee kan hebben totdat er weer een Mentor en Dhampir bij zijn?


    Daar dacht ik dus ook al over na.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Alison June Archer ll Ubiquitous - Eden Danica Ivanov ll Maniae
    - Azrael Voda ll Javert - Ryan Jax García ll Tortura
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll Yoda - Angela "Angel" Lila Aivazovski ll Wolfheart

    Iedereen mee eens?
    En dan moet nog één persoon nog een Moroi erbij totdat er nog een dhampier en mentor is.^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 11:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki