• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @ Maia, dat zou inderdaad nogal fucked up zijn. Ik had het ook al gezien x'D Maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn. Desnood zal Misha hem trainen x'D Maar dat komt wel goed allemaal :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mij maakt het niet uit wie Eden's trainer wordt ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yoda schreef:
    @ Maia, dat zou inderdaad nogal fucked up zijn. Ik had het ook al gezien x'D Maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn. Desnood zal Misha hem trainen x'D Maar dat komt wel goed allemaal :Y)

    Misha Ryan trainen? *wbw* Dat gaat nog wat worden dan haha. Of heb ik het verkeerd begrepen? Ik maak in elk geval ff de character sheet af, hij gaat echt een mofo worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Misha Ryan trainen? *wbw* Dat gaat nog wat worden dan haha. Of heb ik het verkeerd begrepen? Ik maak in elk geval ff de character sheet af, hij gaat echt een mofo worden.


    Nee, je had het goed begrepen x'D
    Wie anders? Van mij mag Misha Ivan ook wel trainen, daar niet van, maar ik betwijfel of dat van enige hulp zou zijn (cat)
    Ga zijn sheet maar afmaken, ja! I am excited 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)
    Nee, je had het goed begrepen x'D
    Wie anders? Van mij mag Misha Ivan ook wel trainen, daar niet van, maar ik betwijfel of dat van enige hulp zou zijn (cat)
    Ga zijn sheet maar afmaken, ja! I am excited 8D

    Ah okay, just asking.
    Hahaha. Perv mind denkt weer eens door nu! Van mijn part mag hij Ivan ook wel trainen hoor, komt goed lol.
    Ik ben er al mee bezig! Al heb ik niet echt inspiratie voor zijn bio.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ah okay, just asking.
    Hahaha. Perv mind denkt weer eens door nu! Van mijn part mag hij Ivan ook wel trainen hoor, komt goed lol.
    Ik ben er al mee bezig! Al heb ik niet echt inspiratie voor zijn bio.


    Well, Misha has a lot of skills. And reach and flexibility.
    En gewoon schrijven! Voor mij. For Yoda, write you shall.
    *puppyogen*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)
    Well, Misha has a lot of skills. And reach and flexibility.
    En gewoon schrijven! Voor mij. For Yoda, write you shall.
    *puppyogen*

    I'm writing as fast as I can!
    Ik heb zijn persoonlijkheid al wel klaar ghehe. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het voor nu wel goed, bio doe ik morgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh, I like him :3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Oeh, I like him :3

    Hahaha. Hoe kan je hem nou liken? Hij is zo verwaand als pest en in tegenstelling tot Ivan, ongelooflijk vunzig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha. Hoe kan je hem nou liken? Hij is zo verwaand als pest en in tegenstelling tot Ivan, ongelooflijk vunzig.


    Als ik hem in het echte leven tegen zou komen.. zou ik hem haten. In dit, echter, vind ik hem leuk :3 I think this will be a very nice RPG 8DAll the awesome characters.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)
    Als ik hem in het echte leven tegen zou komen.. zou ik hem haten. In dit, echter, vind ik hem leuk :3 I think this will be a very nice RPG 8DAll the awesome characters.

    Okay, dat is duidelijk haha. Well, can't say I blame ya.
    Ik weet wel zeker dat het een paar erg grappige momenten op gaat leveren, die gozer is niet eens bang naakt door de school te lopen als dat moest. :']. OH. CAN'T WAIT TILL SATURDAY. Het lijkt nog zo ver weg nu lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Hoe gaat het trouwens met de reserveringen van Pardoes en iPayPhone? Ze hadden nog beiden een rol niet ingevuld, doen ze überhaupt nog wel mee?

    "Ehm, ik maak indeling van wie bij wie komt. Maar als mensen zeggen dat ze graag iemand als hun mentor hebben, zal ik daar natuurlijk rekening mee houden.^^"
    Dus... Zijn er al gegadigden voor Ivan? *wbw* Don't be shy now.

    Edit: En Moroi hebben toch sowieso les om met hun elementen om te gaan?


    Ivan could train Eden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Dat is voor mij geen probleem. Alleen Fleur heeft ook een Mentor + Dhampir en dan is het niet nice als zij met zichzelf moet. Daarbij heb ik bij deze al Misha als Mentor voor Ryan geclaimd, omdat ik wel wil weten hoe het gaat. Dat komt door gisteravond. :Y).

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 12:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ahum.
    Ik heb wat problemen met mijn internet. (As in I can't pay the fucking bill this month.)
    Ik zal wel online zijn, maar net lang genoeg om te lezen en te posten. Het is dus goed dat het geen sneltrein wordt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.