• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    1 of 2 (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1 of 3. ^-^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    De Strigoi, die wonen toch samen op één plek?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    De Strigoi, die wonen toch samen op één plek?


    Soms wel, maar ze kunnen niet goed samen leven omdat ze elkaar dan ook gaan aanvallen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    True, maar aangezien ze een aanval voorbereiden is het wel zo handig als ze op dezelfde plek wonen ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    True, maar aangezien ze een aanval voorbereiden is het wel zo handig als ze op dezelfde plek wonen ;D


    Ghehe, ja, dat zou inderdaad handig zijn.xD
    Maar het kan wel.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Maakt het nog uit in welke vorm en tijd we schrijven..?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik neem aan van niet, zou een beetje raar zijn :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys, ik ben er weer. Wel met een ongelooflijke koppijn, máár ik ben er. :Y).
    Even de posts lezen en dan aan de schrijf gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het trouwens het begin van het schooljaar, of meer halverwege?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou zeggen begin, gezien ze elkaar anders allemaal al zouden moeten kennen x'D Of in ieder geval wel redelijk goed. Voor mentoren en dhampirs is het begin van het schooljaar wel het handigste, ja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maar ik dacht dat de Mentors elkaar wel kenden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Maar ik dacht dat de Mentors elkaar wel kenden?


    Dat wel, denk ik! x'D Wss kent de rest elkaar ook wel vaagjes, van eerdere jaren enal. Maar goed, we zien wel waar we gestart zijn x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik post zo alvast iets met Eden, Damian en Rayna zal ik morgen afmaken en meeposten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yoda schreef:
    (...)
    Dat wel, denk ik! x'D Wss kent de rest elkaar ook wel vaagjes, van eerdere jaren enal. Maar goed, we zien wel waar we gestart zijn x]

    Wil je trouwens dat Ryan al met Misha aan het trainen is of dat hij op weg is daar naartoe?
    Ik heb namelijk nogal koppijn and I can't concentrate. :']. So tell me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.