• Iedereen heeft een ander verhaal en daarbij een andere achtergrond. De een heeft het het goed, de ander heeft het weer minder. Er zijn altijd mensen die het op een dag niet meer aankunnen, en vertrekken om ergens anders een nieuwe start te maken. Misschien omdat de geheimen zich blijven opstapelen, of omdat de familieproblemen steeds groter worden.. Voor 10 jongvolwassenen is dit de juiste beslissing. Hun leven vol fouten achterlaten en ergens opnieuw beginnen. Dat is alleen niet zo makkelijk als het lijkt.. Waar moet je heen zonder geld, zonder een baan en zonder ook maar iemand die je steunt. De makkelijkste weg is het criminele leven en dit is dan ook waar deze 10 terecht komen. Ze komen allemaal in hetzelfde kraakpand terecht en zijn verplicht samen te leven. Maar terwijl iedereen met gevaarlijke jobs probeert het geld bij elkaar te halen, is er nog een andere groep op de uitkijk. Vastbesloten om de nieuwe groep weg te krijgen uit hun buurt, leidt het vaak tot grote conflicten tussen de twee.. De grote vraag blijft dus of dit wel zo'n slimme keuze was. Konden ze niet beter bij hun oude leven blijven, al leek dat nog zo vreselijk..?


    Rollen:
    "Nieuwe" groep:
    - Morrow Carrera Locksley ~ MaIfoy
    - Reservering ~ MrFluke
    - Aurora Eshleigh Rosefield ~ Resurrect
    - Julia Harriet Afton Jones ~ Bored
    - Aria Carmen del Rio Lopez ~ Amarela
    - Tyler Emanuel del Rio Lopez ~ Bohen
    - Reservering ~ Rejects
    -
    -
    -

    "Oude" groep VOL!!
    - Reservering ~ Ladris
    - Reservering ~ Bohen
    - Wynter Julie Black ~ Magnus
    - Annabeth Adalyn Hawkins ~ MaIfoy
    - Joaquin ''Joa'' Aiden Suarez ~ Butera
    - Blake Ash Mushu ~ Magnus
    - Reservering ~ Kahuna
    - Reservering ~ Bored


    Invullen:

    Nieuwe/Oude groep:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    ~ Er is geen minimum aantal regels, iedereen heeft wel een een slechte dag. Maar maak het geen oneliners!
    ~ 16+ mag
    ~ Plaats OOC tussen haakjes!
    ~ Geef het door als je voor een lange tijd weg blijft! Na een week gooi ik je zonder pardon eruit als je geen reden hebt gegeven!
    ~ Ik (Bohen) open de topics! Behalve als ik toestemming geef of offline ben. Ik wil wel een linkje in mijn GB naar het nieuwe topic!
    ~ Vraag gerust als je iets niet snapt, ik bijt niet. Hetzelfde geld voor tips!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 21:35 ]


    El Diablo.

    Mag ik een vrouwelijk personage uit de nieuwe groep? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MaIfoy schreef:
    Mag ik een vrouwelijk personage uit de nieuwe groep? (:


    Tuurlijk! :]


    El Diablo.

    Vrouwelijk personage uit de oude groep?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoy schreef:
    Mag ik een vrouwelijk personage uit de nieuwe groep? (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ladris schreef:
    Vrouwelijk personage uit de oude groep?


    Komt eraan!


    El Diablo.

    MaIfoy schreef:
    Mag ik een vrouwelijk personage uit de nieuwe groep? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een mannelijke personage uit de oude groep?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een man van de oude groep? En een vrouw van de oude groep?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jullie staan erbij! :]


    El Diablo.

    Mag ik een man van de oude groep? C;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Twijfels


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik toevallig ook een vrouw uit de oude groep? ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Urgh, dilemma. Mag ik een vrouwelijke rol uit de oude groep? En een jongen van de nieuwe?


    Tijd voor koffie.

    Bored schreef:
    Urgh, dilemma. Mag ik een vrouwelijke rol uit de oude groep? En een jongen van de nieuwe?


    De vrouwelijke rollen bij de oude groep zijn op, sorry. Ik kan je een vrouwelijke rol geven bij de nieuwe?


    El Diablo.

    Bohen schreef:
    (...)

    De vrouwelijke rollen bij de oude groep zijn op, sorry. Ik kan je een vrouwelijke rol geven bij de nieuwe?


    Ook prima c: - Mag ik dan een jongen van de oude groep?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 22:06 ]


    Tijd voor koffie.