• Moet je kettingberichten melden? Ik kan dit niet 123 op de Help-pagina vinden, dus ik vraag het maar. Alvast bedankt!

    Moet je na een melding van zo'n bericht het bericht laten staan of kan je het verwijderen?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 11:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    In principe is het gewoon spam, aangezien ik dat ding ook in mijn GB kreeg. Anyway, ik heb 'm wel gemeld (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    In principe is het gewoon spam, aangezien ik dat ding ook in mijn GB kreeg. Anyway, ik heb 'm wel gemeld (:


    Oké, thanks! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daar had ik ook al last van, maar ik heb 'm gewoon verwijderd.
    Volgende keer zal ik 'm ook melden, want ik vind t maar niks. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja dat moet je melden. Kettingbrieven mogen niet, want dat wordt onder spam gerekend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ja, dat moet je melden. Kettingbrieven mogen niet, want dat wordt onder spam gerekend.


    Dit. n.n

    Kettingbrieven zijn spam zoals de mensen boven mij zeggen, ik zie ze erg graag gemeld ^^


    Life is hard and then we die

    Oké, en kan ik ze nu gewoon verwijderen of is dan de melding niet meer ,,volledig"?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Oké, en kan ik ze nu gewoon verwijderen of is dan de melding niet meer ,,volledig"?
    Als je de melding hebt gemaakt dan kun je de kettingbrief verwijderen :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je de melding hebt gemaakt dan kun je de kettingbrief verwijderen :)


    Ah, thanks! Het is zo'n lange namelijk en dat scrollt irritant :'P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ah, thanks! Het is zo'n lange namelijk en dat scrollt irritant :'P
    Klopt haha :P een van de redenen waarom ze verboden zijn ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Klopt haha :P een van de redenen waarom ze verboden zijn ^^


    Klopt, maar niet alle spam of kettingberichten zijn lang, though. Die van Hyves destijds niet. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife