•      
         
         
         
         
    Wanneer een dodelijke ziekte het stadje Holmsley verwoest, komen Frankie en haar vrienden gevangen te zitten in een quarantaine zone.

    Wanneer het duidelijk wordt dat niemand komt helpen, beseft Frankie als ze willen overleven dat ze uit de quarantaine zone moeten ontsnappen. Makkelijker gezegd dan gedaan. Wanneer eenmaal de geïnfecteerde gek en gewelddadig worden, verandert angst overlevenden naar wilden. En wie zijn de mysterieuze figuren Frankie steeds blijft zien in de stad?

    Het dodental stijgt en Frankie realiseert zich dat dit geen gewone quarantaine is. Als het meisje er levend uit wilt komen zal ze het duistere geheim moeten ontrafelen..

    ___


    Dit verhaal is niet door mij verzonnen, het origineel staat op Wattpad. Ik heb toestemming van de auteur, Bella Higgin, om dit verhaal te vertalen. Als je hier bewijs van wilt stuur mij dan gerust een PB.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Klinkt interessant, abo. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heb je de link van de originele versienop wattpad? Die zou ik graag willen lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die cover is echt supervet! Ik ga een kijkje nemen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Klinkt gaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Na freaking way ik ben met een vrij kort verhaal bezig met een soortgelijke titel enzo haha

    Maar nu ben ik natuurlijk wel benieuwd :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Klinkt als zombies, and me LIKES zombies. Abo abo abo abo

    Temple schreef:
    Heb je de link van de originele versienop wattpad? Die zou ik graag willen lezen


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Temple schreef:
    Heb je de link van de originele versienop wattpad? Die zou ik graag willen lezen


    Link naar origineel


    Ex astris, sciencia

    Het eerste hoofdstuk komt als het goed is vandaag online. (:

    @Temple, Natuurlijk! Klik hier.
    Oh, zie dat iemand anders ook al naar het origineel had gelinkt, dankjewel Mulford ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 12:19 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hoofdstuk 1.1 staat online.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.