• Hoi Q,

    Wij moeten a.s. maandag met een school uitje komen, er is per leerling 10 euro beschikbaar, met ongeveer 40 leerlingen. Er is wel een mogelijkheid dat we misschien bij betalen maar dan moet iedereen het er mee eens zijn. Onze school staat in Tilburg, Noord-Brabant en het niet te ver weg zijn.
    Ideeën zijn welkom

    Mvg,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zwembad *O*


    Life is hard and then we die

    Film.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Lasergamen :'D
    Ik weet niet of dat in Tilburg kan, maar het kan sowieso in het Sportiom in den Bosch en daar zou je dan eventueel ook nog kunnen zwemmen.
    Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar ik dacht dat één lasergame en zwemmen p.p. rond de tien euro kostte. En volgens mij kun je ook nog groepskortimg krijgen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Met z'n allen ergens eten zoals bij een groot Pannenkoekenrestaurant. Drinken is voor eigen kosten, want meestal zijn pannenkoeken toch tussen de €6-€10.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Parachutes schreef:
    Lasergamen :'D
    Ik weet niet of dat in Tilburg kan, maar het kan sowieso in het Sportiom in den Bosch en daar zou je dan eventueel ook nog kunnen zwemmen.
    Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar ik dacht dat één lasergame en zwemmen p.p. rond de tien euro kostte. En volgens mij kun je ook nog groepskortimg krijgen.


    Daar dachten wij ook al aan, er zit een lasergame centrum in de buurt. De dingen die genoemd zijn waren;

    - Film
    - Efteling (bij betalen)
    - Lasergame
    - Dansworkshop


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wilde gelijk Disneyland gaan roepen, maar dat is natuurlijk veel te duur. Een pannenkoekhuis is een heel leuk idee. Of een film.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Ik wilde gelijk Disneyland gaan roepen, maar dat is natuurlijk veel te duur. Een pannenkoekhuis is een heel leuk idee. Of een film.


    Alleen dan komt natuurlijk de discussie welke film haha


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bowlen? Maar ik weet niet hoe duur dat is en waar dat wordt gegeven in die regio.


    No growth of the heart is ever a waste

    Krantenmep (cat)

    Neuhh, grapje. Ik vind lasergamen wel heel vet. Als het in de buurt is, zou ik dat zeker weten doen. Heel gezellig en niemand die er meteen onwijs goed in is (:


    From these ashes, I will rise

    Met onze klas gingen we lasergamen en daarna eten bij de McDonalds. :Y)

    Wokken, film, de kroeg in :'D nah jk.
    Ehm... bowlen, karten.

    Dat soort dingen. Ik weet niet wat er allemaal te doen is bij je in de buurt? Zoek gewoon eens naar activiteiten om te doen in je buurt, waarschijnlijk krijg je dan wel een redelijk lijstje met wat waar te doen is?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ga met zn allen pikniken in een tuintje ofzzoiets


    ruik aan je poep

    Barbecue? Is ontzettend gezellig. Wel wat werk om te regelen, maar dan heb je ook zeker wat!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Barbecue? Is ontzettend gezellig. Wel wat werk om te regelen, maar dan heb je ook zeker wat!


    Wel een leuk idee, maar het moet overdag helaas


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lasergamen is inderdaad wel leuk [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."