• Hoi Q,

    Wij moeten a.s. maandag met een school uitje komen, er is per leerling 10 euro beschikbaar, met ongeveer 40 leerlingen. Er is wel een mogelijkheid dat we misschien bij betalen maar dan moet iedereen het er mee eens zijn. Onze school staat in Tilburg, Noord-Brabant en het niet te ver weg zijn.
    Ideeën zijn welkom

    Mvg,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wij mochten met mijn klas ook zelf kiezen, en toen hebben we ervoor gekozen om in de theaterzaal van onze school film te gaan kijken. Eigenlijk is het gewoon een soort bioscoop ^^. Drie chille leraren uitgenodigd, pizza, popcorn en snoep erbij en dan mogen we tot iets van 12 uur s' nachts film kijken en in het donker verstoppertje spelen :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Een bus huren naar Parijs en dan op eigen kosten daar winkelen? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    Een bus huren naar Parijs en dan op eigen kosten daar winkelen? *O*


    Hahaha daar dacht ik ook al aan, busje huren. Maar we hebben twee weken om het te regelen dus ik weet niet wat er van gaat komen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha daar dacht ik ook al aan, busje huren. Maar we hebben twee weken om het te regelen dus ik weet niet wat er van gaat komen
    Twee weken is vast wel genoeg?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    (...)Twee weken is vast wel genoeg?


    N'ah niet met onze mentor


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    N'ah niet met onze mentor
    Poepmentor


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou zeggen Efteling, jullie wonen er bijna naast haha :')
    Wij gingen naar de film, maar dat is niet zo leuk. Wat wel leuk is, is wokken ofzo. En anders regel je een uitje zonder je mentor. BBQ bij iemand ofzo, iedereen bijbetalen. Hebben wij vaak genoeg gedaan haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wat leuk! Ik woon heel dichtbij, in Rijen.
    In Tilburg kan je lasergamen. Dat heb ik vorig jaar gedaan met de klas, bij de zeven geitjes. Buiten, in de bossen, dat was wel echt heel erg leuk c:
    Of naar de Euroscoop?


    Miep

    Paintball :Y) of dropping dat is echt grappig en cool ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Macavity schreef:
    Wat leuk! Ik woon heel dichtbij, in Rijen.
    In Tilburg kan je lasergamen. Dat heb ik vorig jaar gedaan met de klas, bij de zeven geitjes. Buiten, in de bossen, dat was wel echt heel erg leuk c:
    Of naar de Euroscoop?


    Euhj dat lasergame bij de zeven geitjes is zeker een goed idee!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Euhj dat lasergame bij de zeven geitjes is zeker een goed idee!


    Wij kregen ook een pannenkoek erna c: Je krijgt wel een hoedje op je hoofd, echt verschrikkelijk, maar het is wel echt héél leuk. Zeker een aanrader. Ik heb alleen geen idee hoeveel het kost.


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Wij kregen ook een pannenkoek erna c: Je krijgt wel een hoedje op je hoofd, echt verschrikkelijk, maar het is wel echt héél leuk. Zeker een aanrader. Ik heb alleen geen idee hoeveel het kost.


    Zat net te kijken, het zou voor een groep 12,50 zijn dus dat is nog wel haalbaar


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'