• Hellow,

    Ik zoek een co-auteur of in ieder geval iemand die samen met mij dit verhaal wil schrijven.
    Het gaat over een meisje genaamd Louise die zichzelf in de problemen heeft gewerkt met haar verleden. Daar moet ze hun de gevlogen van ondervinden. Iets wat niet geheel zonder problemen gaat en zeker niet als een onbekende jongen voor nog meer problemen zorgt. Het is geen mild verhaal, want wilde één keer iets anders.
    Er staat alleen één proloog online, dus het zou nog alle kanten op kunnen.

    Als je geïnteresseerd bent geef maar een reactie en ik laat iets van me horen.








    You're like a storm against the window
    Follow me around just like a shadow
    I'll swim a never ending ocean
    Until you bring back your devotion



    I think a gentleman is someone who holds
    the comfort of other people above their own.
    The instinct to do that is inside every good man,
    I believe.
    The rules about opening doors
    and buying dinner
    and all of that a gentleman stuff is a chess game,
    especially these days.


    A gentleman is simply just a patient wolf.
    But they forget there's also two sides to every girl.


















    One Direction bestaat.
    Harry Edward Styles.
    Louise Rose Lockwood.
    Bevat 16+
    Nederlands geschreven & gesproken. (ABN)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !


    Ik heb geprobeerd je spelfouten eruit te halen, en dat lukt me niet. Ik gaf na het vraagteken op. Zou je alsjeblieft willen proberen wat minder fouten te schrijven? Dankje.
    Dan nog iets. Waauw, kalm aan. Het is niet de wereld die vergaat...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evigilavi schreef:
    (...)

    Ik heb geprobeerd je spelfouten eruit te halen, en dat lukt me niet. Ik gaf na het vraagteken op. Zou je alsjeblieft willen proberen wat minder fouten te schrijven? Dankje.
    Dan nog iets. Waauw, kalm aan. Het is niet de wereld die vergaat...


    Precies, dit.


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !


    Jezus, het kan ook rustig gezegd worden. Ten eerste, doe wat aan je spelling. Mijn neefje van zeven maakt nog minder fouten. Ten tweede, er zijn mensen hier die wel moeite doen voor een story. Dus het verklaren tot 'rotstory' vind ík niet kunnen. En ook over dat 'one direction', het is nou eenmaal een hype. Ookal vind ik het zelf, als Directioner, soms ook wel irritant. Ten derde, ze maakt gewoon een simpel topic om een co-auteur te vinden. Als je daar problemen mee hebt, reageer er dan niet op.

    OT: Ik wil niet meehelpen, maar ik ga wel lezen. ^^

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:51 ]


    Do what people say you can't.

    En on-topic. Eigenlijk heb ik een hekel aan fanficties. Maar je schrijft zo leuk een mooi, dat ik wel eens zou willen proberen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Well.. Oké dan :')

    OT: Ik wil wel, haha (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ook wel :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !

    Volgens mij is het me gelukt de spelfouten er vanaf te halen (':

    ''co acteur voor een rotstory? enkel omdat het over one direction gaat -wat overigens een rot boyband is!- willen jullie zo in de top komen te staan. jezus kom aan met iets origineels dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO ACTEUR VAN WIL WORDEN, MELD IK JE BIJ EEN MODERATOR. DIT VIND IK GEWOON VERDOMME NIET KUNNEN!''

    Gewoon voor de anderen even verbeterd.
    + Jongetje, het is onzin wat je typt. Ik vind het ook heel irritant maar reageer gewoon niet. Dankjewel.


    Some people are art and do art at the same time

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !


    Ik zou hier wel op kunnen antwoorden, maar mijn antwoord gaat dan echt heel erg lijken op die van Evigilavi.
    Mijn reactie laat ik dus maar even achterwegen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !

    Je gaat haar melden vanwege een One Direction storie ?? Wauw, mag dat tegenwoordig niet meer dan

    iPayphone schreef:
    Ik ook wel :Y)


    Haha, jij staat sowieso bij Fake Marriage, zoals beloofd (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !


    Nou, meld me dan maar alvast, want ik zou hier best Co-auteur van willen worden.
    Succes ermee, want ik denk niet dat de Mods er wat aan gaan doen.
    En misschien kan je eens een lesje Nederlands volgen. Denk dat, dat je goed doet.

    Dus als je nog niemand hebt. Ik meld me vrijwillig ;3

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 15:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    EurometerXD schreef:
    ko akteur voor een rotstorie? enkel omdat het over one direkiton gaat-wat overichens een rot boybent is!- wile julie zo in de top kome te staan.jezus kom aan met iets orichinels.dan verdien je een plek in de top
    EN ALS JE HIER CO AKTEUR VAN WIL WORDE, MELD IK JE BIJ EEN MODRATOR.DIT VINT IK GEWOON VERDOMME NIE KUNNE !


    Wow jij maakt veel spellingsfouten. Ik doe het zelf ook wel maar zo erg niet. Zo je er alsjeblieft op kunnen letten.

    Ik heb zelf de laatste tijd niet zoveel zin meer om te schrijven dus ik denk niet dat ik een geschikte co-auteur ben maar kan je mij wel waarschuwen als je begint :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben vanavond weer thuis en dan kijk ik hier nog alles even door (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 16:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer