• Hoi!
    Mijn ouders, zusjes en ik zijn op zoek naar avondeten, haha! We hebben absoluut geen idee wat we willen eten, dus dacht ik: ik vraag het hier even. Omdat het warm is, willen we wel graag iets fris/koud eten, maar we weten dus niet wat?
    Iemand suggesties of lekkere recepten die ik kan maken?

    Broodje gezond, tomaat met ei en maionase er door heen mengen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn vader had gister een heerlijke tonijnsalade gemaakt, met tonijn, mayonaise, paprika (rood en geel), ui, zilveruitjes en augurk. Lekker op stukken stokbrood en fris!


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Mijn vader had gister een heerlijke tonijnsalade gemaakt, met tonijn, mayonaise, paprika (rood en geel), ui, zilveruitjes en augurk. Lekker op stukken stokbrood en fris!

    Dat hebben we gisteren al gegeten haha ;d Maar goede suggestie, want i <3 tonijnsalade (:

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dat hebben we gisteren al gegeten haha ;d Maar goede suggestie, want i <3 tonijnsalade (:


    Yesh, heerlijk! 8D Hebben we hetzelfde gegeten haha.


    Your make-up is terrible

    Oh, wat ik ook lekker vind is gehaktballetjes met rijst en zoetzure saus. Tzatziki erbij en heeerlijk. 8D Of Kleine stukjes kip, zo'n zak wokgroente en daar zoetzure saus doorheen in de wok, dan de kip erbij en over rijst heen, zo lekker fris altijd.


    Your make-up is terrible

    Euh, koude pasta?

    Klik.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:58 ]

    IJsjes :D
    Allemaal een enorme bak ijs :Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sempra schreef:
    Euh, koude pasta?

    Klik.

    Daar heb ik al tussen gekeken en vond ik neit echt iets

    Destined schreef:
    IJsjes :D
    Allemaal een enorme bak ijs :Y)


    Beste idee van Nederland.