• Vandaag ben ik schoenen gaan kopen , met mijn ouders . Ik heb een paar Vans gekocht en ik vind ze echt zot mooi ! Maar de prijs was wel pittig (€65) Maar ik heb bijna 1 jaar lang geen nieuwe schoenen gekocht en ik droeg de oude schoenen van mijn broer die 2 maten te groot waren . Dus ik krijg die schoenen , komen we thuis zit hij heel op mijn kop te zagen dat het te duur was enz. Maar ik was echt zo gelukkig met die schoenen , ik was nog nooit zo gelukkig om schoenen en nu zit hij heel mijn dag te verpesten . Grr ben ik soms geen €65 waard ? Ik bedoel ik wil NOOIT eens iets duur mijn tshirt kosten nooit meer dan €15 en mijn broeken nooit meer dan 25


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Vind 65 nog normaal voor schoenen. Maar dat komt omdat ik zelf alleen Nike air draag, die gemiddeld toch bij de 120 beginnen.
    Maar ik ken het verhaal van het zeuren. Ik heb vandaag een Ray Ban zonnebril gekocht (139 euro, doe zoiets nooit), en dan krijg ik commentaar dat ik een gat in mijn hand heb.. terwijl ik zelden dit soort dingen doe.
    Maar goed, ene oor in, andere oor uit. (:


    To infinity and beyond •

    Ooh, ik ken het. Ik heb echt haat aan zulke dingen. Dat zal vast ook een van de redenen zijn waarom ik er mijn oren voor afsluit. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ooh, ik ken het. Ik heb echt haat aan zulke dingen. Dat zal vast ook een van de redenen zijn waarom ik er mijn oren voor afsluit. :x


    Some people are art and do art at the same time

    Zo'n dingen hangen natuurlijk van de financiële status waar een gezin zich momenteel in bevindt. Moest ik qua geld nog onder mijn ouders staan, zou ik nooit schoenen van €65 krijgen, want dat is gewoon te duur.
    Dus misschien dat dat ook het geval is bij je vader?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk dat je even rustig moet ademhalen en tot tien tellen. Nee, het is niet leuk wat je vader heeft gezegd, maar hij heeft nooit gezegd dat jij het geld niet waard bent. We zitten in een economische crisis en de kans is steeds groter dat mensen hun baan kwijt raken. Als hij al zorgen aan zijn hoofd heeft daarover, is het best mogelijk dat hij wat kan gaan zeuren, wat natuurlijk echt niet prettig is voor jou, maar je moet je ook even in hem kunnen verplaatsen als dat zo is. Je overdrijft wel een beetje met dat je zegt dat hij vindt dat jij het geld niet waard bent. Hij heeft toch ook niet gezegd dat je die schoenen terug moet brengen? Je bent zeker wel zijn geld waard, maar ik denk dat hij probeert duidelijk te maken (op een beetje rottige manier) dat je niet nog een keer zulke dure schoenen krijgt.
    En nog gefeliciteerd met je Vans! Welke kleur zijn ze?


    From these ashes, I will rise

    Lolicia schreef:
    Ooh, ik ken het. Ik heb echt haat aan zulke dingen. Dat zal vast ook een van de redenen zijn waarom ik er mijn oren voor afsluit. :x


    26 - 02 - '16

    Ik haat het om afhankelijk te zijn, daarom heb ik ook een baantje genomen. Misschien moet jij dat ook doen? Dan kun je fijn zelf sparen voor mooie kleding/schoenen/andere benodigde attributen.
    En alvast een potje opbouwen voor zorgverzekering. Ik betaal me namelijk helemaal blauw aan die rotverzekering. Het is net alsof het geld je maar op de rug moet groeien.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, als het financieel niet goed gaat thuis kan ik je vader ergens wel begrijpen. :]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:07 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Duurkoop is goedkoop, met vans doe je hartstikke lang en dan wil je niet weten hoe duur mijn meeste schoenen zijn :') Ik vind dat je ouders overdrijven en dan hadden ze het maar niet moeten geven toch? Als jullie het financieel niet erg breed hebben oid, dan moeten ze gewoon tegen je zeggen dat je schoenen niet duurder mogen zijn dan weet ik veel wat. Sowieso vind ik achteraf zeuren wat genaaid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.