• Ja, dat dus. En waar kan je dat dan zien, want ik kan het niet meer vinden D:

    Alvast bedankt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Bij allemaal... Maar ik denk dat dat aan mijn computer ligt, want bij alle hoofdstukken van anderen, kan ik het ook niet zien..
    Mijn eigen story: klik


    Dan denk ik dat het inderdaad aan je computer ligt. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Dan denk ik dat het inderdaad aan je computer ligt. ;3


    Mehh, no me gusta! D:
    Tijd voor een nieuwe haha (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het ligt niet aan het feit dat je een kleine computer hebt denk ik? Ik heb zelf een minilaptop en hoewel hij op sommige sites delen weg laat omdat mijn beeldscherm te klein is, heb ik hier bij Quizlet helemaal geen last.. Wel vreemd dat ie het bij jou niet doet D:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Misschien anders handig om een print screen te maken van wat jij dan ziet met je laptop.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Misschien anders handig om een print screen te maken van wat jij dan ziet met je laptop.


    Mijn stomme laptop kan dat ding niet maken. Je moet iets van Fn indrukken en dan op print screen drukken maar dat doet dat ding niet..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Koop een nieuwe. End of story.


    Some people are art and do art at the same time

    Crave schreef:
    (...)

    Is er hier soms iemand die verhalen met seks leest? ^^

    Ja. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scorpia schreef:
    Koop een nieuwe. End of story.


    Dan verwacht ik wel dat jij het betaalt.


    Your make-up is terrible

    DamnBieber schreef:
    Ik vind het sowieso belachelijk dat dat er is. Ik wil toch ook gewoon in privacy dingen kunnen lezen?

    Cas schreef:
    (...)

    Dan verwacht ik wel dat jij het betaalt.


    Tja, dat is nog zozeer het probleem niet, maar ik heb op deze laptop alles staan van school en documenten. Dus wegdoen zit er sowieso niet in (:
    (Niet dat ik die bestanden nog veel nodig heb volgend jaar, maar toch is het fijn om ze te houden, je weet maar nooit)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Tja, dat is nog zozeer het probleem niet, maar ik heb op deze laptop alles staan van school en documenten. Dus wegdoen zit er sowieso niet in (:
    (Niet dat ik die bestanden nog veel nodig heb volgend jaar, maar toch is het fijn om ze te houden, je weet maar nooit)


    Ik vond het gewoon lullig dat het zo mede gedeeld werd, alsof dat de enige optie is en alsof dat zomaar even iets simpels is wat iedereen kan doen.


    Your make-up is terrible

    Eh en als je nou eens uitzoomt...? Ctrl indrukken en dan scrollen met je muis of bij de opties even het getal kleiner maken wat bij 'zoom' staat of iets in die richting.

    Page394 schreef:
    (...)

    Tja, dat is nog zozeer het probleem niet, maar ik heb op deze laptop alles staan van school en documenten. Dus wegdoen zit er sowieso niet in (:
    (Niet dat ik die bestanden nog veel nodig heb volgend jaar, maar toch is het fijn om ze te houden, je weet maar nooit)


    Dan zet je de bestanden van je oude laptop over naar de nieuwe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Belacqua schreef:
    Eh en als je nou eens uitzoomt...? Ctrl indrukken en dan scrollen met je muis of bij de opties even het getal kleiner maken wat bij 'zoom' staat of iets in die richting.

    (...)

    Dan zet je de bestanden van je oude laptop over naar de nieuwe.


    Nee, werkt niet.
    Mmm, best een slim idee haha :') Thanks!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Aha, het is de schuld van Chrome, IE doet het wel nog gewoon, maar dat gebruik ik nooit want dat vind ik traag. Jammer dan (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."