• Hoi.

    Ik ben een nieuw verhaal begonnen en ik vroeg of iemand mijn story wilt promoten voor meer abo's? Als dank zal ik een abo nemen op jou story en als je wilt, kan ik ook jou promoten.

    http://www.quizlet.nl/stories/115384/pure-for-the-famous--zayn-malik/


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Alecia schreef:
    (...)

    Doe niet zo brutaal joh.




    Bepaal ik anders nog helemaal zelf. ;)


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    AntwaMalik schreef:
    (...)



    Bepaal ik anders nog helemaal zelf. ;)


    Ik zeg wel niks meer, want ik vind je echt ontzettend brutaal, ook richting de mod die er iets van zei. Echt ontzettend onvolwassen van je. Ik heb geen zin om nog meer woorden vuil te maken aan je.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 10:22 ]


    26 - 02 - '16

    Threnody schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je abo's moet verdienen. Als je echt goed genoeg schrijft, gaan mensen vanzelf met elkaar over je story praten en elkaar de story aanraden. Je moet ook niet schrijven voor de abo's maar voor het schrijven zelf.


    This exactly.
    Soms is het moeilijk om motivatie te vinden als je geen abo's hebt, maar bedenkt je ook dat mensen pas abo's gaan nemen als ze meer van je gelezen hebben. Je moet dus eerst schrijven en dan pas zul je abo's krijgen. Het is echt een proces, dat abo's krijgen. En dat proces begint met schrijven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik zeg wel niks meer, want ik vind je echt ontzettend brutaal, ook richting de mod die er iets van zei. Echt ontzettend onvolwassen van je. Ik heb geen zin om nog meer woorden vuil te maken aan je.


    Alsof jij een heilig boontje bent. :')


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Alsof jij een heilig boontje bent. :')

    Lieve schat, wat wil jij hiermee bereiken?


    Some people are art and do art at the same time

    Nu is het welletjes. Terug On-topic alsjeblieft, en hou het netjes.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 12:59 ]


    Miep

    Scorpia schreef:
    (...)
    Lieve schat, wat wil jij hiermee bereiken?


    Kan ik beter aan jou vragen. (L)


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Serieus deze topic is zoveel beter dan verschillende stories om te lezen XD Waar zit de abo en kudo knop hahahahahaha


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Iedereen moet ontopic blijven + er is een nieuw topic geopend.
    -> Slotje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.