• Ik ben sinds enkele dagen opnieuw actief op Q en intussen zijn de meeste verhalen die ik las wel afgelopen. Ik zoek dus nieuw leesvoer!

    Wat ik wel lees:
    x Voetbalverhalen
    x Onbekende personen
    x Sommige 1D-verhalen
    x Sommige Harry Potterverhalen

    Wat ik meestal niet lees:
    x Horror- en fantasyverhalen
    x Verhalen over Justin Bieber of andere beroemdheden

    Maar ik wil wel bij alles een kijkje nemen, dus zet je story maar gewoon in een reactie neer! Bedankt alvast :)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:46 ]


    The truth may be orange!



    In de droge stad Lance, ergens in Nederland, gebeurde er nooit wat bijzonders. De zestienjarige Loté Beckers woonde er in en verveelde zich in de zomervakantie. Omdat ze dat jaar niet op vakantie ging, was dat thuisblijven geblazen. Thuis was het nogal een saaie boel. Ze was enig kind en de enige twee mensen wie haar gezelschap brachten waren haar ouders. Haar moeder Samantha en haar vader Stan Beckers hadden wel werk, maar in de zomervakantie hadden ze vrije dagen opgevraagd. Nou, omdat Loté geen vriendinnen had op school, kon ze nooit met iemand naar buiten om iets leuks te doen. Op een dag besefte ze dat het niet goed was om de hele vakantie thuis te blijven. Ze besloot naar buiten te gaan en met de trein naar Parijs gaan. Het begon allemaal heel leuk, ook voor Loté zelf, maar wat als ze daar naar een museum ging met allemaal schilderijen met erop.. met erop iets bijzonders? Met erop.. een kalender?


    Deze story is gebaseerd op de oude voorspelling van dat de wereld zou vergaan op eenentwintig december 2012.

    © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time


    Shae A Game Of Thrones

    Inhoud
    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.

    <<>>
    --Avontuur
    --Horror
    --Fantasy
    --Fanfiction, A Game Of Thrones.

    Engels Geschreven. Bevat Geen Spoilers


    Whut



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him back.


    Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    Genres: Fanfiction || Drama || Romantiek
    Hoofdpersonen: Demi Lovato || Niall Horan
    Bijpersonen: Selena Gomez || Miley Cyrus || Taylor Swift || Zayn Malik || Harry Styles || Liam Payne || Louis Tomlinson


    I forgive you || Niall Horan

    Klik op de spoiler knop voor de proloog!

    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat
    er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    ‘‘Lieke, het is waar - ze heeft zelfmoord gepleegd. Echt.’’
    ‘‘Niet liegen Harry. Ze ligt gewoon naast me, toch Lotte?’’
    ‘‘..’’
    ‘‘Lotte! Praat!’’


    Schrijfwedstrijd SOTY
    Subgenre: Jeugdfantasy/Crossover



    In een dorpje hier ver vandaan, werd er een meisje geboren. Ze heette Kealyn. Ze wist niks af van alle geheimen van het dorp. Ze wist niet wat anderen te verbergen hadden. Haar moeder wilde haar niks vertellen, haar vader niet, nee, niemand. Ze vonden dat Kealyn er prima zelf achter kon komen.
    Op een avond moest ze vechten. Vechten tegen een geest. Een geest die haar lichaam in wilde..


    Some people are art and do art at the same time

    Titel:
    Strijdend Verleden °Wolfpack Story°
    Genre:
    Drama, Fanfiction, Romantiek
    Status:
    In ontwikkeling - Lopend

    Strijdend Verleden °Wolfpack Story°
    http://www.quizlet.nl/stories/118865/strijdend-verleden-degwolfpack-storydeg/

    No legend is so rich as honesty.





    Tessa Liv Cluex is een meisje van 15 jaar. Dat na haar ongeluk gedwongen moet verhuizen naar La-Push. Waar haar tante 'Liz' woont. Op een mysterieuze manier is haar moeder om het leven gekomen. Haar vader heeft een auto ongeluk gehad, waarbij Tessa nu door in een rolstoel zit. Ze heeft te horen gekregen dat haar vader het ongeluk niet overleefd heeft. Dat ze niet zeker weten of zij haar gevoel terug in haar benen krijgt. Zodat ze ooit weer kan lopen, haar tante heeft hoop wanneer zij dokter Cullen spreekt. Tessa is een verlegen angstig teruggetrokken stil meisje. Dat zo haar eigen leven probeert te leiden. Ze strijd met haar verleden om er weer terug boven op te komen. Maar zou alles wel zo lopen zoals zij denkt. Ze komt in het reservaat op school en trekt nog al een wat bekijks.Waar Tessa een grote hekel aan heeft is op de voorgrond te moeten staan. Ze wilt liever onzichtbaar blijven en niet zielig gevonden worden. Wanneer zij de Quileute jongens leert kennen. Gaat alles anders, maar kan Tessa dat ook toe laten, zal haar vertrouwen weder keren, zou Tessa opnieuw zich aan mensen kunnen en durven binden. Laat ze vriendschap, liefde en vertrouwen terug in haar leven of blijft ze in haar verleden hangen.


    Again relying and beloved nurture.




    °De karakters blijven behoren aan Stephanie Meyer.
    °Dit verhaal is geschrikt voor 12 jaar en ouder.
    °Er kunnen 16+ Hoofdstukjes in voor komen.
    °Ik waarschuw niet, dus neem een Abbo.


    Starting: 29 Juni 2013


    Ik heb meerdere story's
    Ook HP Story's waar ik momenteel aan bezig ben..
    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi





    Alice was achttien toen ze te horen kreeg dat ze een ernstige ziekte had. Elke dag gingen er wel vriendinnen bij haar op bezoek in het ziekenhuis, maar ze verveelde zich er dood.

    Maar wat als ze een jongen ontmoette?
    Wat als die jongen de kans kreeg besmet te raken?


    > Dying
    > Liam Payne
    > © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time


    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Neemt deel aan SOTY







    Link


    26 - 02 - '16

    Elisabeth heeft niet bepaald een makkelijk leven. Met een moeder die zo nooit gekend heeft en een vader die alle zeeën overvaart is dat ook wel best logisch. Al heel haar leven heeft Elisabeth een klein kamertje op het handelsschip van haar vader. Ze kent geen ander leven dan haar leven op de 'Marianna'. Maar dat ene leven dat ze kent, dreigt drastisch te veranderen. Dit is het harde verhaal van Elisabeth Mondea.


    http://www.quizlet.nl/stories/118286/living-on-a-real-boat

    Ik ben nog maar net begonnen maar heb wel al een heleboel uitgeschreven in een word-documentje. Hopelijk vind je het wat! x

    De bel ging, ik pakte mijn boeken en liep snel verder naar de klas. Ik hoopte dat ik hem niet tegen zou komen, ik wou hem niet zien, hij was stom.
    Hij vond zichzelf te cool, hij vond zich beter dan de rest. Hij dacht dat hij alles en iedereen kon krijgen.
    Ik haatte hem, hij stelde zich altijd aan, maar waarom zag niemand dat, waarom vond iedereen hem zo geweldig.
    Er was helemaal niets geweldig aan, hij was te populair, te arrogant, onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Waarom vond iedereen hem dan toch leuk.
    Hij was alleen maar knap, maar dat was dan ook alles.
    Ik stapte de klas binnen, maar het was al te laat, daar stond hij, Niall Horan.


    -One Direction bestaat niet in het verhaal
    -Niall Horan
    -geschreven vanuit 1 personage, nl.: Eliza
    -Af en toe 16+
    -Romantisch
    -Drama

    http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me-but-that-isnt/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    sorry vergeten, hier is de cover


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    take a look :D
    and let me know if you likes or nots :Y)
    :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)
    :Y)http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)
    :Y)http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/ :Y):Y)
    :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y) :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    take a look :D
    and let me know if you likes or nots :Y)
    :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)
    :Y)http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)
    :Y)http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/ :Y):Y)
    :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y) :Y)
    >.> dude....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.