• Ik ben sinds enkele dagen opnieuw actief op Q en intussen zijn de meeste verhalen die ik las wel afgelopen. Ik zoek dus nieuw leesvoer!

    Wat ik wel lees:
    x Voetbalverhalen
    x Onbekende personen
    x Sommige 1D-verhalen
    x Sommige Harry Potterverhalen

    Wat ik meestal niet lees:
    x Horror- en fantasyverhalen
    x Verhalen over Justin Bieber of andere beroemdheden

    Maar ik wil wel bij alles een kijkje nemen, dus zet je story maar gewoon in een reactie neer! Bedankt alvast :)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:46 ]


    The truth may be orange!

    Enmity • Larry Stylinson


    "Family don’t end in blood”

    De Gildes (middeleeuws fantasyverhaal in een verzonnen wereld) is een verhaal over de 17 jarige jongeman genaamd Ernest Dharis die, wanneer hij beseft dat hij zijn hele leven als boer zal moeten leven en dat hij 16 jaar lang bij pleegouders woonde, van huis wegloopt. Hij wilt weten wat er met zijn ouders is gebeurd en beleeft verscheidene (levens)gevaarlijke avonturen terwijl hij dit doet. Hij leert ongelofelijke wezens kennen en raakt gefascineerd door de schatten die de wereld heeft te bieden (prachtige scenes zoals een zonsondergang vanaf een berg). Er komt ook romantiek en tragedie in voor als dat iets voor je is.

    Ik ben tijdelijk nog niet zo ver in mijn verhaal maar het plot is klaar, ik moet het alleen nog maar uitschrijven.


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)