• heb ik eindelijk een username waar ik ook nog eens heel trots op ben (:
    Zeg dus maar hallo tegen Belacqua en dag tegeh Alphonse, al blijft hij nog steeds geen geweldig personage uit Fullmetal Alchemist.



    Lyra Belacqua is eigenlijk het hoofdpersonage van Phillip Pulmans trilogie His Dark Materials. Hoewel ik de serie nog niet helemaal uit heb, vind ik hem wel heel gaaf en zeker Lyra's achternaam. Ik wilde eigenlijk Pantalaimon, die ook in de serie voorkomt. Hij is de belichaming van Lyra's ziel, maar helaas was die al een keer gebruikt.

    Wat vinden jullie en wat betekent of is jullie username?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Awesome!

    Mijn naam komt van JJ Hamblett:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Parachutes schreef:
    Oh trouwens, mijn username is het eerste album van Coldplay. ^^


    Me gusta.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    MOOI ^^

    Cherbourg is, naast dat 't een dorpje is in Frankrijk, een bandje waar ik erg van houd en 't komt voor in Call of Duty :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind je username echt mooi. c:

    De ''quiddity'' is de essentie van iets, oftewel wat iets echt is. Het woordenboek zegt ''the quality that makes a thing what it is; the essential nature of a thing.''.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:58 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Mooie naam! Lijkt me een boek dat ik nog moet lezen.

    Taiteilijan is Fins voor artiest en 't is een afleiding van het nummer 'Kuolema tekee taiteilijan' (dood maakt een artiest), een van mijn favoriete nummers van Nightwish.


    Searching heavens for another earth

    Leuk. (:


    Bad decisions make good stories.

    Leeuk!

    Mijn naam is latijns voor 'Lost'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Taiteilijan schreef:
    Mooie naam! Lijkt me een boek dat ik nog moet lezen.

    Taiteilijan is Fins voor artiest en 't is een afleiding van het nummer 'Kuolema tekee taiteilijan' (dood maakt een artiest), een van mijn favoriete nummers van Nightwish.


    I really like this.
    De titel van het liedje vind ik op een een of andere manier echt kloppen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leuk ^^

    Barbas komt voor in de serie Charmed, hij is een demon en kan iedereens angsten zien. Deze kan hij dan werkelijk maken en zorgt er dan voor dat je in een shock raakt, waardoor je je eigenlijk letterlijk doodschrikt. Hij is eveneens een van de grootste vijanden van Piper, Phoebe en Paige.


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk! *O*
    Mijn naam slaat op Jacob Jankowski, een rol in de film 'Water for Elephants' die wordt gespeeld door Robert Pattinson, mijn favoriete acteur (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Leuk.
    Mijn naam betekend 'geloof' in het frans.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind hem mooi!

    Mijn username is ter ere van dit Franse beest van Bayern.
    (edit: Franck Ribéry dus, obviously -3- )

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:50 ]


    ars moriendi

    Taiteilijan schreef:
    Mooie naam! Lijkt me een boek dat ik nog moet lezen.

    Taiteilijan is Fins voor artiest en 't is een afleiding van het nummer 'Kuolema tekee taiteilijan' (dood maakt een artiest), een van mijn favoriete nummers van Nightwish.


    Ik hou van Nightwish (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Love the name !
    Mijne is van Malik (Zayn Malik) met sch erachter. Ik heb dat ook op twitter en tumblr en ben er aan gewend geraakt.
    Hiervoor had ik Boilesen, van Nicolai Boilesen speler van Ajax. (:


    Danmarks Dynamite.

    Genius betekent geniaal en that's me. :Y)


    -