• Ik weet het, ik ben de zoveelste. [:

    Ik heb de laatste tijd enorm veel zin om te schrijven, maar op de een of andere manier komt het er maar niet van om daadwerkelijk iets online te gooien. Daarom zou ik graag eens een samenwerking proberen, en kijken of ik er dan samen met iemand anders uit kan komen.
    Voor de goede orde: ik ben op zoek naar iemand die iets met onbekende personen wil doen. Daar kan ik me momenteel namelijk het beste in vinden. Daarnaast vind ik vrijwel ieder genre leuk, en schrijf ik zowel fantasie als realistisch. Ik ben niet bepaald veeleisend. Het enige dat ik van je vraag is om minstens één keer per dag online te zijn - zodat we wel ideeën uit kunnen wisselen.

    Any volunteers?
    x Gabriëlle.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I will volunteer? Ik schrijf over vanalles, maar geen fantasy etc. :)


    Faith is everything.

    Ik schrijf fantasy. Op mijn profiel zie je een story, Black Angel, daar zoek ik een co-writer op .Neem een kijkje?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik schrijf zelf over van alles, al plaatst ik het nooit hier. Ik vind fantasy zelf het leukste.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik schrijf geen fantasy maar ik ben net als jou. Ik wil een verhaal met onbekende personen én ik heb zin om te schrijven maar ik krijg het niet online. Je mag me altijd een berichtje sturen!