• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm, geweldige tijd gehad met een jongen op vakantie, maar hij heeft iets tegen de afstand (al wonen we beide in Nederland). Klote.

    Ugh, lichaam, wees niet zo uitgeput :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind het zo jammer dat je vanavond niet online komt. ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crave schreef:
    Ugh, lichaam, wees niet zo uitgeput :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo vreselijk moe en ik moet nog zo vreselijk veel doen T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Kap met schreeuwen :c

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:45 ]


    26 - 02 - '16

    "Laten we gaan barbecueën zonder barbecue."
    Ja joh, laten we daarna gaan voetballen zonder bal.


    We need a bigger boat.

    Volgens mij maak ik ´t verslag weer veel te uitgebreid...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gut. Daar zit je dan weer. Maar ik lig wel lekker te chillen op mijn awesome slaapbank. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Gut. Daar zit je dan weer. Maar ik lig wel lekker te chillen op mijn awesome slaapbank. *O*

    Nu moet ik elke keer mijn hand voor je profielplaatje houden als je iets post D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil niet. Waarom wil je nou steeds mijn planning door elkaar gooien -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik hoop zo erg dat we vanavond waterpolo gaan spelen. Heb het nodig om mijn examens door te komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stop gewoon met praten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vanavond seizoensfinale Game of Thrones ^^ Niet te geloven dat ik gewoon al zo'n 2 jaar die serie volg...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Too weak. Elke keer als ik met je praat, moet ik zowat huilen en soms dan rollen er al een paar tranen over mijn wangen. Ik wil verdomme dat het wordt zoals het was 6 maanden geleden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.