• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Esmée Sophia Pearson Hij besteld ons eten. Als antwoord op mijn vraag over de vechtsport zegt hij dat hij op kickboksen zit en mij wel kan helpen met wat zelfverdediging. Ik glimlach. Daar ga ik hem aan houden. Hij drukt een kusje op mijn neus en zegt dan nog dat Felicity weet hoeveel het hem spijt. Vlak daarna wordt ons ontbijt gebracht en ik glimlach weer. Het zag er heerlijk uit. "Eetsmakelijk" zeg ik dan en begin aan mijn ontbijt. Ik hoop dat de aardbeien lekker zoet zijn. Vaak zijn ze wat zuurder. De aardbeien zijn tot mijn grote opluchting heerlijk zoet. "Lekker" zeg ik dan met een glimlach. "Vertel nog eens wat meer over jezelf. Heb je nog meer hobby's naast fotografie en kickboksen? Hebbje nog meer broertjes en/of zusjes?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 22:12 ]

    Valentine Julie Rosefield

    'Doet het toch wel pijn?' vroeg hij me met een knipoogje en ik knik zachtjes. "Een klein beetje ,maar ik wil gewoon dat het niet gaat ontsteken."zeg ik. Oké ik loog wel ,want het deed erg veel pijn.
    Ik keek hem even hoopwol aan. Ik hoopte echt ,dat hij dichtbij woonde ,want ver wilde ik niet gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Een klein beetje, maar ik wil gewoon niet dat het gaat ontsteken,' zei ze toen. Het zag er niet naar uit dat het ging en ik rolde toen nogmaals met mijn ogen en grijnsde toen. 'Zal ik fietsen?, dan mag je achterop. Als je wilt, ik woon niet ver weg.' Het verschil van een nuchtere Cameron en een dronken Cameron was veels te groot. Toch vond ik dit meisje erg interessant en ik bekeek haar dan ook even van top tot teen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Cameron rolde nogmaals met zijn ogen en grijnsde toen weer.
    'Zal ik fietsen?, dan mag je achterop. Als je wilt, ik woon niet ver weg.' stelde hij dan voor en ik knikte. "Is goed ,dankje."zeg ik met een glimlachje. Ik zag vanuit mijn ooghoeken ,dat hij me bekeek en ik had zin om een opmerking naar zijn hoofd te gooien ,maar ik hield wijselijk mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Is goed dankje,' zei ze met een glimlachje en pakte de fiets aan. Het fietsen had ik al eeuwen niet gedaan, stiekem dacht ik er nog aan dat ik het plots niet meer zou kunnen. 'Kun je er nog op komen?' Ik grijnsde even naar haar en wreef even door mijn eigen haar. Het was eigenlijk nog best wel vreemd dat ze meeging met een vreemde maar ik had er duidelijk geen problemen mee waarna ik mijn ogen nog een keer over haar heen liet glijden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield
    Ik nam mijn fiets aan en wachtte tot hij erop zat. 'Kun je er nog op komen?' vroeg hij grijnzend ,waarna hij met een hand door zijn haar ging.
    Ik maakte een instemmend geluidje en ga op de achtersteun zitten. Alweer voelde ik mijn blik op hem branden ,waardoor ik hem geamuseerd aankijk. "Bevalt het je misschien?" vraag ik hem met een grijnsje. Zodra hij op de fiets zat ,trok ik zachtjes aan zijn trui om mijn evenwicht te houden en zodat ik niet alweer van de fiets zou donderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Na een instemmend geluidje voelde ik haar een beetje aan me trui trekken en vragen of het me beviel. Ik grijnsde weer, en zij blijkbaar ook. Het was nou niet zo dat ik het onopvallend deed, maar ik was er bewust van. Je hoefde geen hoog IQ daarvoor te hebben, toch bleek ze 't niet erg te vinden dat ze me beviel. 'Ja,' zei ik toen wat kort. 'Nogal,' voegde ik er daarna aan toe en fietste een straat in.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Mamo = manonlarissa]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    'Ja,' antwoorde hij kort ,waardoor ik lichtjes grijns. 'Nogal,' vervolgde hij erna en mijn grijns werd groter.
    Hij begon te fietsen ,maar omdat ik niet zo'n goede grip had ,deed ik mijn armen om zijn middel. Hij had er vast geen problemen mee.
    Ergens vond ik het wel leuk ,dat ik eens aandacht kreeg van een jongen. Andere jongens hadden het te druk met gamen of 'jongensdingen'. Een goed voorbeeld daarvan is mijn broer ,die nu 20 is en nog steeds thuis woont ,omdat hij te lui is voor een baan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik voelde haar armen om mijn middel en ik glimlachtte even kort. Ze vond het inderdaad niet erg, waarom zou ze? Ik ging de laatste hoek om en kwam aan bij het huis. Het zag er verlaten uit, ik wilde er nooit zijn. Het gaf een leeg, missend gevoel. Toch lag hier de meeste drank, en kwam ik hier vaak om een fles wijn mee te halen of iets anders. 'We zijn er,' zei ik toen en stapte af waarbij ik mijn hand uitreik naar haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij ging het hoekje om en stopte dan. 'We zijn er,' zei hij . Ik liet hem los ,waarna hij afstapte.
    Hij reikte zijn hand naar me uit ,die ik met een glimlachje vastnam en ik van de fiets afging.
    Ik mankte een beetje ,maar ik beet op mijn kiezen om te pijn te verbijten. Even kijk ik naar zijn huis. Het zag er een beetje verlaten uit.
    Maar als je er aan andere kijk op gaf ,had het wel zijn charme. Het huisje was ook niet zo heel groot ,maar dat vond ik niet erg.
    "Woon je hier alleen?"vraag ik hem dan zachtjes. Ergens hoopte ik van wel en dat hij geen vriendin zou hebben. Anders zou dat nogal awkward zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Met een glimlach nam ze me hand vast en ik zag dat ze nog steeds een beetje mankte. 'Woon je hier alleen?' Vroeg ze toen en ik keek haar snel aan en haalde mijn schouders op. 'Ja,' zei ik toen wat kort. Ik had geen zin om het hele verhaal te vertellen. Ik had nog steeds haar hand vast en deed mijn andere hand in mijn broekzak. Ik pakte toen de sleutels eruit en draaide ze in het slot. 'Drink je?' Vroeg ik tenslotte, het werd bijna dagelijks een normale vraag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij keek me even snel aan en haalde toen zijn schouders op. 'Ja,' antwoorde hij weer kort.Blijkbaar had hij geen zin om meer te vertellen. Hij haalde zijn sleutels uit zijn broekzak en draaide die dan in het slot.
    'Drink je?' vroeg hij me plots en ik keek hem even vragend aan. Dat was een rondom vraag. "Soms ,vooral wel eens op feestjes."antwoord ik dan. Veel dronk ik niet echt omdat ik rap aangeschoten ben.
    "Waarom?"vroeg ik hem dan. Proberend te zoeken ,waarom hij plots die vraag stelt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ik grijnsde even, en haalde toen mijn schouders opnieuw op. 'Niks,' zei ik toen. Soms kon ik zo mysterieus zijn, om de stomste dingen. Ik legde mijn arm om haar schouders heen en glimlachtte toen naar haar. Het was een lief meisje, waarschijnlijk was ze wel een tikkeltje naïef. Weer een blik gleed over haar heen en dit keer deed ik 't nog wat opvallender. Tot nu toe, vond ik haar echt leuk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij grijnsde even en haalde toen opnieuw zijn schouders op. 'Niks,'antwoorde hij toen. Hij was wel een tikkeltje mysterieus nu.
    Hij legde zijn arm over mijn schouders heen en glimlachte toen naar me ,waardoor ik lichtjes terug glimlach. Alweer gleed zijn blik over me heen en ,nu kon ik het ook niet laten om hem eens opvallend te bekijken en te grijnzen. Wat hij kan ,kan ik ook."Dus gaan we nu naar binnen?"vroeg ik hem dan met een grijnsje ,aangezien we nog steeds buiten stonden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH