• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Julia Miller
    Ik krijg mijn cappuccino en wil het geld geven, maar de serveerster zegt dat het voor me is betaald, 'door de charmante man achter je,' zoals ze hem zelf noemt. Ik kijk achter me en zie een man - die er overigens niet verkeerd uit ziet - zitten, hij kijkt behoorlijk geamuseerd. Hij komt me bekend voor, volgens mij heb ik hem wel eens hier in the Brew zien zitten en wel eens op straat zien lopen. Ik pak mijn cappuccino en loop naar hem toe. "Bedankt," zeg ik glimlachend, doelend op het betalen van mijn cappuccino. "Enig bezwaar als ik hier kom zitten?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Bedankt" naast me staat de knappe jonge dame. Ik glimlach een van mijn charmante glimlachen naar haar. "Geen probleem" antwoord ik met een geamuseerde twinkeling in mijn ogen. "Enig bezwaar als ik hier kom zitten?" Vraagt ze vervolgens. "Geen enkel. Neem plaats" antwoord ik gebarend naar de plek tegenover mij. "Waar zijn mijn manieren. Cedric, Cedric Beckett" ik schud haar de hand voor ik weer een hap neem contact van mijn wafel met fruit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    De jongen glimlacht. "Geen probleem." antwoord hij. "Echt, je had het niet hoeven doen hoor," zeg ik glimlachend. "Geen enkel. Neem plaats," zegt hij, gebarend naar de stoel tegenover hem. Ik schuif de stoel naar achter en ga zitten. "Waar zijn mijn manieren. Cedric, Cedric Beckett," stelt hij zich aan me voor, terwijl hij mijn hand schudt. Hij heeft een stevige handdruk, wat me niet veel verbaasde. "Julia, Julia Miller," stel ik mezelf ook voor. Ik neem een slok van mijn koffie. "Vanwaar deze gulle actie?" vraag ik aan hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Valentine Julie Rosefield

    Hij verwachtte mijn opmerking niet ,hij fronste even ,maar daarna moest hij even lachen. 'wat jij wil.'
    'Pittig type ben je,' zei hij en ik grijns breed. Ja ik was inderdaad een pittig meid. "Euhm ,sorry als ik nu vreemd overkom,maar woon je hier toevallig of ken je hier iemand in de buurd ,die me misschien kan helpen om mijn knie te verzorgen?"vraag ik hem dan en bijt even op mijn lip. Het begon te prikken en ik ging het toch moeten ontsmetten om ontstekingen te voorkomen.

    ( :'D ik heb het overleefd ! Gelukkig moet ik niet heel veel doen dit weekend ,want maandag heb ik alleen maar mondeling )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Ze keek naar haar knie en vroeg daarna, of vrienden of ikzelf dicht bij woonde. Ik zuchtte geluidloos en keek om me heen. De enigste die hier dichtbij woonde was Blake, maar ik kon daar moeilijk aanbellen. Ook kon ik naar de Brew of naar mijn huis. Ik zei nog niks, maar hoopte stiekem toch op mijn huis. Ondanks mijn kater kon ik toch niet van de drank afblijven. 'Doet het toch wel pijn?' Zei ik dan tegen haar en knipoogde even.

    [Oh das wel lekker :), ik heb volgende week proefwerkweek dus ben er dan minder.. probeer dan zo min mogelijk afleiding te hebben hehe ;D]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 20:55 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    Het meisje zegt dat ik het echt niet had hoeven doen en stelt zich voor als Julia Miller. "Aangenaam" zeg ik beleefd. "Vanwaar deze gulle actie?" Vraagt ze vervolgens waarop ik geamuseerd glimlach en een geamuseerde twinkeling in mijn ogen krijg. "Mijn ouders zeiden altijd dat ik een mooie dame moet trakteren" zeg ik. "En dat heb ik zojuist gedaan" ik neem een slokje van mijn cappuccino. "In de hoop dat je hierheen zou komen natuurlijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Aangenaam," zegt hij beleefd. "Insgelijks," zeg ik glimlachend. Hij glimlacht geamuseerd en krijgt weer een twinkeling in zijn ogen, die hij - in de tijd dat ik met hem praat - al een aantal keer had gehad. "Mijn ouders zeiden altijd dat ik een mooie dame moet trakteren," zegt hij, "en dat heb ik zojuist gedaan." Ik glimlach gevleid, "dankjewel," zeg ik nogmaals, dit keer niet zozeer om de cappuccino die ik van hem heb gekregen, maar het feit dat hij me een mooie dame noemde. "In de hoop dat je hierheen zou komen natuurlijk," zegt hij. "Nou, dat is je dan gelukt," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Bedankt" zegt Julia gevleid toen ik haar complimenteerde. Ik glimlach even. "Nou dat is je dan gelukt" lacht Julia. Ze heeft een leuke lach en ik glimlach tevreden. "Dat is inderdaad gelukt" zeg ik geamuseerd. "Wat voor werk doe je Julia?" Vraag ik nieuwschierig. Na der een tijdje in de gaten gehouden te hebben wil ik haar nu wel leren kennen. "En houd je van italiaans eten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric glimlacht tevreden. "Dat is inderdaad gelukt," zegt hij. "Wat voor werk doe je Julia?" vraagt hij nieuwsgierig. "Ik schrijf columns voor een tijdschrift," vertel ik hem, "En, wat voor werk doe je?" Hij zag er uit als een net iemand, dus ik gokte dat hij ook een nette baan had. Hij was zeker geen bouwvakker, dat wist ik zeker.
    En houd je van Italiaans eten?" vraagt hij. "Toevallig is Italiaans mijn favoriet," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik schrijf collumns voor een tijdschrift." Ik knik even. Dat past inderdaad wel bij haar. "En wat voor werk doe jij?" Ik glimlach even. "Ik ben advocaat. Ben gezegend dat ik iemand ben die goed kon leren. Daardoor verdien ik soms makkelijk miljoenen per dag" ik haal mijn schouders op alsof het niets is. "Toevallig is italiaans mijn favoriet" il lach nu mijn witte tanden even bloot. "Ik ken een leuk, en vooral lekker italiaans restaurantje" zeg ik. 3 sterren maar dat laat ik even achterwege. "Zou jij daar met mij willen eten?"

    (Ben onderweg. Kam straks thuis betere posts maken. En voor mr andere personages ook)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik ben advocaat. Ben gezegend dat ik iemand ben die goed kon leren. Daardoor verdien ik soms makkelijk miljoenen per dag," zegt hij schouderophalend. Mijn mond zakt open van verbazing. "Miljoenen?!" herhaal ik vragend, om er zeker van te zijn dat hij dat echt zei en ik het niet gewoon verkeerd had verstaan. Cedric lacht als ik zeg dat Italiaans mijn favoriet is. Het valt me op dat hij witte tanden heeft. "Ik ken een leuk en vooral lekker Italiaans restaurantje," zegt hij, "zou jij daar met mij willen eten?" Ik knik. "Ja, leuk!" zeg ik voordat ik het weet. Achteraf weet ik niet of het wel zo verstandig is, ik ken hem pas net, maar tegen een knappe vent en Italiaans eten kan ik moeilijk nee zeggen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    We weten in ieder geval dat je je niet laat tegenhouden door mij" zegt Esmee schaapachtig.Ik kan een glimlach niet onderdrukken. "En ik neem de warme wafels met rode vruchten en slagroom" Zegt Esmee. Ik knik en bestel ons ontbijt. Esmee schuift haar stoel zodat ze schuin naast me zit.. "Niet meer doen.." Esmee glimlacht en legt haar hand op mijn been. "Op welke vechtsport zit je?Misschien kan je me wel wat zelfverdediging leren, ik ben zo echt geen partij voor wat grotere en sterkere jongens.." Ik grinnik even. "Ik zit op kickboxen en ja ik kan je wel helpen met een beetje zelf verdediging" Ik druk een kusje op mijn neus. "Felicity weet hoeveel het me spijt, dat voelt ze wel dus het is goed" fluister ik.

    Felicity Harper

    Blake pakt mijn hand vast en we gaan samen aan een tafeltje zitten. "Wat wil je graag hebben?" vraagt Blake dan. Ik kijk even op de kaart. "Iniedergeval een latte macchiato" zeg ik. Dan bekijk ik de kaart eens uitvoerig. "Ik denk pancakes met bosbessen jam en siroop" Ik was echt een zoete kauw. "Al lijkt me wafels met aardbeien en slagroom ook lekker" ik houd mijn hoofd even nadenkend schuin. "wat neem jij?" vraag ik vervolgens.

    Cedric Beckett

    Julia haar mond valt even open. "Miljoenen?!" herhaalt ze vragend. Ik lach weer even en knik. "Als je een succesvolle advocaat bent en mede-eigenaar van een succesvolle advocaten bureau dan is het niet moeilijk om zoveel per dag te verdienen Julia" zeg ik geamuseerd. Ik merk wel dat telkens als ik haar zag, en nu met haar praatte ik vrolijk was. Ik was niet vaak somber maar zij straalt iets uit waardoor ik telkens soort van moet lachen, of geamuseerd antwoord geef. "Al verschilt het per zaak natuurlijk.. Zijn ook dagen dat ik niet veel verdien, maar dat maakt niks uit ik heb inmiddels zo veel" Ik glimlach een beetje bescheiden. Als ik mijn voorstel doe over het italiaans restaurantje zegt Julia enthousiast "Ja leuk!" ik lach weer even. "oke" ik pak mijn business card uit mijn binnenzak, schrijf op de achterkant mijn mobiele en huisnummer. Ik schuif het naar haar toe. "over wat schrijf je vooral in je collumn?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Als je een succesvolle advocaat bent en mede-eigenaar van een succesvol advocaten bureau, dan is het niet moeilijk om zoveel per dag te verdienen Julia," zegt hij geamuseerd. "Wat moet je met al dat geld?" vroeg ik, "Ik zou echt niet weten wat ik met al dat geld zou moeten doen hoor," gaf ik eerlijk toe. "Al verschilt het per zaak natuurlijk. Zijn ook dagen dat ik niet veel verdien, maar dat maakt niks uit, ik heb inmiddels zo veel," zegt hij, hij glimlacht een beetje bescheiden. "Oké," zegt hij, terwijl hij zijn kaartje uit zijn binnenzak haalt en op de achterkant wat krabbelt. Vervolgens schuift hij het naar me toe en ik bekijk de achterkant. Zijn beide nummers staan op het kaartje. "Over wat schrijf je vooral in je column?" vraagt hij dan. "Dat ligt er aan. Sommige weken krijg ik een opdracht, dan moet ik iets schrijven wat daarmee te maken heeft. Meestal heeft dat iets met de actualiteit te maken. Soms mag ik ook zelf iets verzinnen en dan schrijf ik maar net iets waar ik op dat moment mee te maken heb. Het kan van alles zijn dus."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Wat moet je met al dat geld?Ik zou echt niet weten wat ik met al dat geld zou moeten doen hoor" Ik grinnik even. "Ik heb een hele mooie grote penthouse met mooi meubilair. Ik heb twee hele mooie auto's" zeg ik. "Hmm met de rest..ja doe ik eigenlijk niet veel. Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan etentjes of kleren, of als ik een leuke vrouw gevonden heb aan haar. Ik doe dat graag zelfs. Ik heb in ieder geval genoeg geld om een gezin te stichten...als dat ooit gebeurt in ieder geval" Ik glimlach weer even. "Dat ligt er aan, sommige weken krijg ik een opdracht, dan moet ik iets schrijven wat daarmee te maken heeft. Meestal heeft dat iets met de actualiteit te maken. Soms mag ik ook zelf iets verzinnen dan schrijf ik iets maar net iets waar ik op dat moment mee te maken heb. Het kan van alles zijn dus" Mijn ogen twinkelen geamuseerd. Zou ze ooit over dit schrijven? "voor welk tijdschrift schrijf je? Je heb er zo te zien wel plezier in.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric grinnikte even. "Ik heb een heel mooi groot penthouse met mooi meubilair. Ik heb twee heel mooie auto's,' zegt hij, "hmm, met de rest... Ja ik doe eigenlijk niet veel. Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan etentjes of kleren, of als ik een leuke vrouw gevonden heb aan haar. Ik doe dat graag zelfs. Ik heb in ieder geval genoeg geld om een gezin te stichten... als dat ooit gebeurt in ieder geval." Hij glimlacht even. "Gebeurt dat vaak? Dat je een leuke vrouw vindt?" vraag ik met een brede glimlach aan hem. Het was een aantrekkelijke en - voor zover ik hem nu kende - ook een aardige man. Ik steun met mijn beide ellebogen op het tafeltje en ondersteun mijn hoofd met beide handen. "Voor welk tijdschrift schrijf je? Je hebt er zo te zien wel plezier in..." zegt hij. "Ik schrijf voor Elle, ken je het? Ja klopt, schrijven is echt mijn passie!"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."