• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Cedric Beckett

    Julia bijt twijfelachtig op haar lip. Ik ben verbaast over het effect dat dat op me heeft. Het heeft..iets opwindends.. Ho..ho Cedric, kop erbij houden. "Uh, ik schat je iets van rond de 25 jaar denk ik" Ik glimlach even "Ik ben 26 jaar oud. Dus je zat er niet ver naast" zeg ik geamuseerd. Als ze dan vraagt waarom ik geen contact meer heb met mijn familie frons ik even. "Ze waren het niet eens met mijn studie keuze en studie richting" Ik kijk Julia even aan, lik even over mijn droge lippen en neem een slokje van mijn cappuccino. "Met een beetje hulp, heb ik het makkelijk gehaald. Ik heb mijn schuld verheven bij diegene, en mijn schuld terug betaald. Ik ben gelukkig nu, ik heb goede vrienden. Ik slaap alleen een beetje alleen" Ik glimlach weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Ze keek naar haar knie en vroeg daarna, of vrienden of ikzelf dicht bij woonde. Ik zuchtte geluidloos en keek om me heen. De enigste die hier dichtbij woonde was Blake, maar ik kon daar moeilijk aanbellen. Ook kon ik naar de Brew of naar mijn huis. Ik zei nog niks, maar hoopte stiekem toch op mijn huis. Ondanks mijn kater kon ik toch niet van de drank afblijven. 'Doet het toch wel pijn?' Zei ik dan tegen haar en knipoogde even.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 20:56 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    "Ik ben 26 jaar oud, dus je zat er niet ver naast," zegt hij. Ik glimlach. "Had ik het dus toch goed, zo ongeveer!" Cedric fronst even nadat ik de vraag over zijn familie stelde. "Ze waren het niet eens met mijn studiekeuze en studie richting," zegt hij. Hij kijkt me even aan, likt over zijn droge lippen, wat er ongelovelijk aantrekkelijk uit ziet en neemt een slok van zijn cappuccino. Ook ik neem nog een slok van mijn koffie. "Met een beetje hulp, heb ik het makkelijk gehaald. Ik heb mijn schuld verheven bij diegene, en mijn schuld terug betaald. Ik heb gelukkig nu, ik heb goede vrienden. Ik slaap alleen een beetje alleen," zegt hij. Hij glimlacht weer. Ik knik geïnteresseerd terwijl hij zijn verhaal verteld. "Misschien wordt dat lege plekje in je bed ooit wel dubbel en dwars terug betaald," zeg ik, "er is vast en zeker ooit wel iemand die met alle liefde die lege plek in beslag neemt."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia knikt geintereseerd "Misschien word dat lege plekje in je bed ooit wel dubbel en dwars terug betaald.Er is vast en zeker ooit wel iemand die met alle liefde die lege plek in beslag neemt" Ik kijk Julia geamuseerd aan. "Denk je?" Dan gaat mijn telefoon plotseling af. "Beckett" zeg ik als ik zie dat het het kantoor is. "Cedric" hoor ik een goede vriend, tevens mijn zakenpartner zeggen. "Goedemorgen" antwoord ik. "Kom je naar kantoor vandaag?" Ik frons even. "Ik zat er eigenlijk aan te denken thuis te werken vandaag, ik heb geen afspraken staan" antwoord ik. Ik heb echt geen zin om te werken. "Ja dat dacht ik al, En dat zag ik inderdaad aan. Nou dan mail of fax ik het wel naar je" zegt hij. "Dat is goed. Werkse" zeg ik. "Jij ook veel plezier" ik hang op en kijk Julia weer aan. "Oohja.. Denk je?" ik kijk haar weer geamuseerd aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Denk je?" vraagt Cedric. Ik wil net antwoorden als zijn telefoon plotseling gaat. Na een kort gesprek hangt hij weer op. "Oja, denk je?" vraagt hij. Hij kijkt me geamuseerd aan. Ik knik. "Ja, dat denk ik wel!" zeg ik glimlachend. "Als je het druk hebt trouwens, wil ik je verder niet ophouden hoor," zeg ik, doelend op zijn telefoongesprek en zijn drukke advocatenleven. "Maar ik denk echt wel dat er iemand is die staat te popelen om een gezin met jou te stichten, geloof me nou maar," begin ik weer over het vorige onderwerp.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ja dat denk ik wel!" Ik glimlach weer geamuseerd. "Als je het druk hebt trouwens, wil ik je niet verder ophouden hoor" zegt Julia. Ik schud mijn hoofd. "Ik heb niks te doen vandaag" zeg ik met een glimlach. "Maar ik denk echt wel dat er iemand is die staat te popelen om een gezin met jou te stichten, geloof me maar" Ik glimlach geamuseerd en neem een slokje van mijn Cappuccino. "Wie dan?" vraag ik. "Dat betekend niet dat ik zomaar met een random vrouw een gezin wil stichten. Dat zei ik al, ik ben best kieskeurig" ik grinnik en haal onverschillig mijn schouders op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric schudt zijn hoofd. "Ik heb niks te doen vandaag," zegt hij glimlachend. "Dat komt goed uit, ik heb ook niets te doen namelijk," lach ik. "Wie dan?" vraagt Cedric. Ik haal mijn schouders op. "Dat betekend niet dat ik zomaar met een random vrouw een gezin wil stichten. Dat zei ik al, ik ben best kieskeurig," grinnikt hij, schouderophalend. "Nou, ik kan moeilijk een naam gaan noemen," zeg ik lachend, "maar misschien kom je volgende week wel een hartstikke leuke vrouw tegen op straat, waarmee je aan de praat raakt en na een aantal dates krijgen jullie wat en een paar maanden later besluiten jullie je te verloven. Voor je het weet sta je voor het altaar en zeggen jullie beiden het ja-woord en negen maanden later krijgen jullie al je eerste kind, wie weet."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia laat weten dat ze ook niks te doen heeft vandaag en ik grijns even. "Nou, ik kan moeilijk een naam gaan noemen, maar misschien kom je volgende week wel een hartstikke leuke vrouw tegen op straat, waarmee je aan de praat raakt en na een aantal dates krijgen jullie wat en een paar maanden later besluiten jullie je te verloven. Voor je het weet sta je voor het altaar en zeggen jullie beiden het ja-woord en negen maanden later krijgen jullie al je eerste kind" Ik moet even hard lachen. "Ik zit nu met een leuke vrouw koffie drinken, te praten, en als ik het goed begrepen heb ook een date aangezien ze toestemde met mijn etentje" zeg ik lachend en ik grijns even. "Of telt dat niet mee?" Vraag ik geamuseerd en haal een wenkbrauw op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric lacht hard om opmerking. Ik neem nog een slok cappuccino. "Ik zit nu met een leuke vrouw koffie te drinken, te praten, en als ik het goed begrepen heb ook een date aangezien ze toestemde met mijn etentje," zegt hij lachend, hij grijnst er bij. Ik verslik me in mijn cappuccino en hoest een paar keer. "Of telt dat niet mee?" vraagt hij geamuseerd, hij haalt een wenkbrauw op. "Dat telt niet mee," zeg ik, "ik ben voorlopig nog niet toe aan kinderen denk ik." Ik bijt even op mijn lip en kijk naar mijn beker koffie, die tussen mijn handen geklemd staat.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Dat telt niet mee, ik ben voorlopig nog niet toe aan kinderen" ze bijt op haar lip en kijkt naar der koffie. Ik lach weer even. "Lieve Julia. Denk je echt dat, stel het word leuk tussen ons en nouja je weet wel wat jij net zei. Denk je dan serieus dat ik a la minuut kinderen wil?" Ik lach weer even. "Dat vind ik echt schattig. Sorry. Ja ik wil graag kinderen maar ik wil eerst dan van de tijd samen genieten"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Lieve Julia, denk je echt dat, stel het wordt het leuk tussen ons en nou ja je weet wel wat jij net zo. Denk je serieus dat ik a la minuut kinderen wil?" Cedric lacht even. Ik schud mijn hoofd. "Nee, maar zo te horen wil jij ook geen jaren wachten," zeg ik lachend. "Dat vind ik echt schattig. Sorry. Ja, ik wil graag kinderen, maar ik wil eerst dan van de tijd samen genieten." Ik lach even. "Dit is echt een absurd onderwerp om met iemand te hebben die je net hebt ontmoet eigenlijk," merk ik op, terwijl ik een hand door mijn haren haal en het op deze manier weer in model breng.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Nee maar zo te horen wil je ook geen jaren wachten" zegt ze lachend. Ik grijns even. "Kan ik er wat aan doen dat ik een oude lul ben" zeg ik grappend. "Dit is echt een absurd onderwerp om met iemand over te hebben die je net heb ontmoet eigenlijk" zegt Julia terwijl ze haar hand door haar haar haalt. Ik glimlach even geamuseerd. "Misschien maar als je het erg had gevonden had je er wel eerder wat van gezegd." Merk ik geamuseerd op. Ik betaal en krijg dan twee cappuccino to go. Ik sta op. "Heb je zin om mee te gaan een stukje lopen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Kan ik er wat aan doen dat ik een oude lul ben," grapt hij. "Nou zeg, zo oud ben je nou ook weer niet," zeg ik lachend. "Misschien, maar als je het erg had gevonden had je er wel eerder wat van gezegd," merkt hij geamuseerd op. "Daar heb je een punt," lachte ik. Cedric betaald, en staat op. "Heb je zin om mee te gaan een stukje lopen?" vraagt hij. Ik sta ook op. "Ja, is goed!" glimlach ik. "Wou je vroeger al advocaat worden?" Ik kijk Cedric vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Daar heb je een punt" lacht Julia en ik knik. "Ja is goed!" Zegt Julia terwijl ze op staat. Ik geef haar een cappuccino to go en neem de andere zelf. Dan loop ik naar de uitgang van the brew en houd de deur voor Julia open. "Wou je vroeger al advocaat worden?" Ik knik. "Ja eigenlijk wel" antwoord ik en loop een random kant op. Het maakt me niet uit waar we heen gaan. "Ik heb het altijd een mooi beroep gevonden, mijn vader zijn advocaat kwam vaak over de vloer, een familie kennis en ik vond het altijd gaaf. Wilde jij altijd schrijfster worden?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric geeft mij een cappuccino to-go. "Dankjewel," zeg ik, terwijl ik de kartonnen beker aanneem. Cedric houdt de deur voor me open en ik loop naar buiten. "Een echte gentleman dus?" vraag ik lachend. "Ja eigenlijk wel," antwoord Cedric, op mijn vraag of hij altijd advocaat wou worden. Cedric begint ergens heen te lopen en ik loop met hem mee. "Ik heb het altijd een mooi beroep gevonden, mijn vader zijn advocaat kwam vaak over de vloer, een familie kennis en ik vond het altijd gaaf. Wilde jij altijd schrijfster worden?" Ik schud mijn hoofd en neem een slok cappuccino. "Vroeger wou ik altijd een prinses uit een sprookje worden. Ik vond prinsessen altijd heel mooi en als mijn moeder een sprookje voorlas voor het slapen gaan, viel ik niet in slaap, ik bleef luisteren totdat het verhaal was afgelopen, maakte niet uit hoe vaak ik het verhaal al had gehoord. Mijn droom om schrijfster te worden kwam pas op de middelbare school, toen ik ontdekte dat ik schrijven wel heel leuk vond en ik te horen kreeg dat ik er ook wel goed in was."

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 22:10 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."