• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Cedric Beckett

    "gebeurt dat vaak? dat je een leuke vrouw vind?" vraagt Julia met een brede glimlach terwijl ze met haar ellebogen op het tafeltje steunt en haar hoofd op haar handen legt. Ik bestel ondertussen voor ons beide nog een cappuccino. "Nooit" beantwoord ik haar vraag dan. "Ik ben nogal kieskeurig" verklaar ik mezelf. "Maar ik ben nu koffie aan het drinken met een leuke vrouw" Ik glimlach even. "Al heb ik je eerst een tijdje stiekem geobserveerd hierzo" ik kan een kleine grijns niet onderdrukken. "Ik schrijf voor Elle, ken je dat?Ja klopt schrijven is mijn passie!" Ik knik. "Ja ik ken Elle" Ik glimlach vriendelijk. "schrijf je ook wel eens iets anders dan collumns? Boeken bijvoorbeeld?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Ze keek naar haar knie en vroeg daarna, of vrienden of ikzelf dicht bij woonde. Ik zuchtte geluidloos en keek om me heen. De enigste die hier dichtbij woonde was Blake, maar ik kon daar moeilijk aanbellen. Ook kon ik naar de Brew of naar mijn huis. Ik zei nog niks, maar hoopte stiekem toch op mijn huis. Ondanks mijn kater kon ik toch niet van de drank afblijven. 'Doet het toch wel pijn?' Zei ik dan tegen haar en knipoogde even.

    [Oh das wel lekker :), ik heb volgende week proefwerkweek dus ben er dan minder.. probeer dan zo min mogelijk afleiding te hebben hehe ;D]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia Miller
    Hij besteld voor ons beide nog een cappuccino. "Nooit," geeft hij als antwoord, "ik ben nogal kieskeurig." Ik knik begrijpend. Ik was ook altijd kieskeurig geweest. "Maar ik ben nu koffie aan het drinken met een leuke vrouw," zegt hij. Hij glimlacht even en ik kan een klein giecheltje niet onderdrukken. "Al heb ik je eerst een tijdje stiekem geobserveerd hierzo," zegt hij, met een kleine grijns. Ik moet ook even lachen. "Je hebt er wel werk van gemaakt hè?" zeg ik lachend. Cedric knikt. "Ja, ik ken Elle," zegt hij, hij glimlacht er vriendelijk bij. "Maar je leest het vast niet hè?" vraag ik lachend. "Schrijf je ook wel eens iets anders dan columns? Boeken bijvoorbeeld?"
    "Ik wil wel graag een boek schrijven, ik heb ook wel eens ideeën, maar dan denk ik: wie zou dit nou lezen? Of welke uitgever is stom genoeg om dit uit te geven? Dus met die ideeën doe ik eigenlijk nooit iets," leg ik uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia giechelt. "Je hebt er wel werk van gemaakt he?" zegt ze lachend. Ik grijns weer. "tsjah, wat moet ik anders als advocaat?" zeg ik schouder ophalend. "Maar je leest het vast niet he?" Ik schud mijn hoofd. "Maar nu ben ik nieuwsgierig geworden" zeg ik grijnzend. "Ik zou graag een boek schrijven, ik heb ook wel eens ideeën maar da denk ik; Wie zou dit nou lezen? Of welke uitgever is stom genoeg om dit uit te geven, Dus met die ideeën doe ik eigenlijk nooit iets" Ik schud even mijn hoofdd. "Ik denk dat je vast heel goed kan schrijven" zeg ik gemeend. "Daarnaast, als je slecht schreef zou je nu geen collumniste zijn voor een tijdschrift. Je moet niet zo onzeker zijn" zeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 19:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Juia Miller
    Cedric grijnst. "Tsjah, wat moet ik anders als advocaat?" zegt hij schouderophalend. Ik lach even. Cedric schudt zijn hoofd als ik hem vraag of hij Elle leest. "Maar nu ben ik nieuwsgierig geworden," zegt hij grijnzend."Het is ook meer een vrouwenblad," leg ik uit, "maar van mij mag je het best lezen hoor!" glimlach ik. Cedric schudt weer zijn hoofd. "Ik denk dat je vast heel goed kan schrijven," zegt hij, zo te zien meent hij het ook echt. "Daarnaast, als je slecht schreef zou je nu geen columniste zijn voor een tijdschrift. Je moet niet zo onzeker zijn," zegt hij vriendelijk. Ik knik. "Maar je moet niet alleen goed kunnen schrijven, maar je moet ook een leuk verhaal hebben..."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Hetis ook meer een vrouwen blad" Ik knik even. " Maar van mij mag je het best lezen hoor" Ik grinnik even. "je moet niet alleen goed kunnen schrijven, Maar je moet ook een leuk verhaal hebben" Ik glimlach even. "Daar zul je vast geen moeite mee hebben" zeg ik. "Oke ik stel voor dat je een van je ideeën een beetje uitwerkt, of helemaal uitwerkt, mij een stuk laat lezen en dat ik je dan feedback geef" zeg ik met een glimlach. "Ik houd van lezen, ik doe het vaak aangezien ik toch helemaal alleen in een belachelijk groot penthouse woon" Ik haal spottend een wenkbrauw op maar glimlach dan weer. "Als je dat zou willen tenminste" We krijgen de cappuccino's voor ons neus. Ik heb eigenlijk geen zin meer om te gaan werken. Gelukkig kan ik gewoon bellen en zeggen dat ik thuis werk. Heb toch geen afspraken vandaag.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric glimlacht weer even. "Daar zul je vast geen moeite mee hebben," zegt hij. "Oké, ik stel voor dat je een van je ideeën een beetje uitwerkt, of helemaal uitwerkt, mij een stuk laat lezen en dat ik je dan feedback geef," zegt hij met een glimlach. Ik bijt even twijfelend op mijn onderlip, nadenkend over zijn voorstel. "Oké, is goed," zeg ik na een tijdje. "Ik houd van lezen, ik doe het vaak aangezien ik toch helemaal alleen in een belachelijk groot penthouse woon," hij haalt spottend een wenkbrauw op en glimlacht dan weer. "Zou je niet veel liever een klein, gezellig huis hebben dan?" vraag ik aan hem. Ik had een klein appartement en ik was er hartstikke blij mee, gedeeltelijk omdat het ook mijn eerste eigen huis was. De serveerster zet de cappuccino's op de tafel en ik neem een slok van die van mij.

    [Haha, sorry ik snapte niet helemaal waar dat "Als je dat zou willen tenminste" op was gericht, dus heb ik daar maar niet op gereageerd :')]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Op dat voorstel xD]
    Cedric Beckett

    "Oke is goed" zegt Julia na een tijdje nagedacht te hebben, "Zou je niet liever een klein gezellig huis hebben dan?" vraagt Julia. Ze neemt een slok van haar cappuccino. Ik schud mijn hoofd. "Nee ik ben blij met mijn huis" zeg ik met een glimlach. "Ik had het gekocht voor een groter doel, maar als je dan na een of twee jaar dan nog steeds alleen bent ja dan is het stil" ik grinnik even. "je zou het eens moeten zien. Het is echt prachtig" ik voel me gelijk trots. Ik ben ook blij ermee, echt wel. Maarja. Groot huis en single zijn is niet echt een goede combinatie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja, dacht ik al, maar ik wist het niet zeker haha]

    Julia Miller
    Cedric schudt zijn hoofd. "Nee, ik ben blij met mijn huis," zegt hij glimlachend. "Ik had het gekocht voor een groter doel, maar als je dan een of twee jaar nog steeds alleen bent, ja, dan is het stil." Hij grinnikt even. "Wat was dat doel dan?" vraag ik geïnteresseerd. "Je zou het eens moeten zien. Het is echt prachtig." Ik knik. "Ik zou het best wel eens willen zien ja," glimlach ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Wat was het doel dan?" Ik zwijg even. Maar weet het toch zover te krijgen dat ik niet bloos. "Ik wil graag een gezin" zeg ik na een tijdje stilte. "Je weet wel, met kinderen enzo" Ik krab even aan mijn bakken baarden, al zijn die niet zichtbaar aangezien ik ze goed geschoren houd. "Ik wil wel echt graag kinderen...Maarja als je dan zo kieskeurig bent als ik dan, ja dan gaat dat niet zo snel" ik glimlach weer een beetje bescheiden. "Ik zou het best eens willen zien ja" zegt Julia dan. Ik glimlach weer. "Ik kan het je wel een keer laten zien"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik wil graag een gezin," antwoord hij op mijn vraag, nadat hij een tijdje stil was. "Je weet wel, met kinderen enzo." Ik knik. "Ja, ik weet wat een gezin is," zeg ik lachend. "Ik wil wel echt graag kinderen...Maarja als je dan zo kieskeurig bent als ik dan, ja dan gaat dat niet zo snel," zegt hij, met een bescheiden glimlach. "Maar zou je het niet veel leuker vinden om met een gezin in een groot huis te wonen, met een grote tuin waarin ze kunnen spelen en rennen en zo?" vraag ik glimlachend. "Ik kan het je wel een keer laten zien," zegt Cedric. "Dat is dan afgesproken," zeg ik met een brede glimlach op mijn gezicht.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik weet wat een gezin is" zegt Julia lachend en ik grinnik ook. "Maar zou je het niet veel leuker vinden om met een gezin in een groot huis te wonen, met een grote tuin waarin ze kunnen spelen en rennen en zo?" Ik glimlach en knik even. "De eerste paar jaar zullen ze dat niet zo snel doen, plus mijn penthouse heeft een buiten gedeelde, die goed is afgesloten zodat ze in ieder geval niet kunnen vallen" zeg ik. "Daarna kan ik een huis kopen met een tuin zodat ze daar in kunnen spelen" zeg ik met een glimlach. Als Julia met een brede glimlach zegt dat het is afgesproken dat ze een keer bij me thuis komt, glimlach ik ook breed en knik. Het voelt alsof ik haar al zo lang ken, terwijl dat eigenlijk niet zo is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "De eerste paar jaar zullen ze dat niet zo snel doen, plus mijn penthouse heeft een buitengedeelte, die goed is afgesloten zodat ze in ieder geval niet kunnen vallen," zegt hij. Ik knik. "Daarna kan ik een huis kopen met een tuin zodat ze daar in kunnen spelen," zegt hij met een glimlach. "Hoe is het eigenlijk gekomen dat je zo graag een gezin wilt?" vraag ik. "De meeste mensen van jouw leeftijd, in ieder geval, de leeftijd waarop ik jou schat, moeten nog niet denken aan kinderen namelijk."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Hoe is het eigenlijk gekomen dat je zo graag een gezin wilt?" vraagt Julia."De meeste mensen van jouw leeftijd, iniedergeval de leeftijd waarop ik jou schat, moeten nog niet denken aan kinderen namelijk" Ik glimlach even, en haal mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik heb al een tijd geen contact meer met mijn familie, en ik ben gek op kinderen -niet op de slechte manier- En ik zag een keer een jongen met kleintjes en toen dacht ik echt van ja dat wil ik, Daarnaast verdien ik genoeg geld om een gezin te onderhouden" Dan kijk ik Julia geamuseerd aan. "Hoe oud denk je dan dat ik ben?" vraag ik geamuseerd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller

    "Ik weet het niet. Ik heb al een tijd geen contact meer met mijn familie, en ik ben gek op kinderen - niet op de slechte manier - en ik zag een keer en jongen met kleintjes en toen dacht ik echt van ja dat wil ik. Daarnaast verdien ik genoeg geld om een gezin te onderhouden," verteld Cedric. Ik knik begrijpend. "Waarom heb je geen contact meer met je familie dan?" vraag ik. Cedric kijkt me geamuseerd aan. "Hoe oud denk je dat ik ben?" vraagt hij dan. Ik bijt weer even twijfelachtig op mijn lip. "Uh, ik schat je iets van rond de 25 jaar denk ik," antwoord ik. Zou je nu net zien dat ik er gigantisch naast zat.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."